Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Mogilno - Kultura

Wystartowało Pyszadło 2016

2016-05-27 20:11
 

W czwartek, 26 maja nastąpiło otwarcie I Ogólnopolskiego Festiwalu Filmów Satyrycznych "Pyszadło 2016".

Festiwal w mogileńskim kinie "Wawrzyn" został zapoczątkowany kultowym filmem "Miś" Stanisława Barei. Tuż po projekcji przybyli mieli możliwość spotkania się z aktorką Krystyną Podleską. Osobom, którym nie udało się uczestniczyć w festiwalu, mają jeszcze czas do niedzieli. Poniżej publikujemy program na najbliższe dni.

28 MAJA (sobota)

godz. 10:00 - SATYRĄ W ŚWIAT - ŚWIAT SATYRY
"STULATEK KTÓRY WYSKOCZYŁ PRZEZ OKNO I ZNIKNĄŁ", 114', pokaz konkursowy, Francja, Hiszpania, Rosja, Szwecja, Wielka Brytania, reż. Felix Herngren

godz. 12:00 - SATYRĄ W ŚWIAT - ŚWIAT SATYRY
"EL CLAN", 110', Argentyna, Hiszpania, pokaz konkursowy, reż. Pablo Trapero

godz. 15:00 - SATYRĄ W ŚWIAT - ŚWIAT SATYRY
"ZUPEŁNIE NOWY TESTAMENT?" 113', Belgia, Francja, Luksemburg, pokaz konkursowy, reż. Jaco Van Dormael

godz. 17:15 - "WELCOME HOMO", 86', Polska, pokaz konkursowy, reż. Piotr Matwiejczyk. Po projekcji spotkanie z twórcami filmu.

godz. 19:30 - "MOJE CÓRKI KROWY", 88', Polska, pokaz konkursowy, reż. Kinga Dębska. Po projekcji spotkanie z aktorem Marianem Dziędzielem.

godz. 21:45 - SATYRĄ W ŚWIAT - ŚWIAT SATYRY
"YES MENI IDĄ NA REWOLUCJĘ", 92', dok. USA, pokaz specjalny, reż. Andy Bichlbaum, Laura Nix, Mike Bonanno

godz. 23:30 - Koncert zespołu Trawnik (Klub festiwalowy "Pod Orłem")

godz. 0:30 - Soul, Acidjazz - Didżejowisko (Klub festiwalowy "Pod Orłem")

29 MAJA (niedziela)

godz. 9:30 - POZNAJ PERŁY MOGILNA (wycieczka krajoznawcza z przewodnikiem - start przy kinie "Wawrzyn")

godz. 11:00 - "Rozchodzi się jednak o to, żeby te plusy nie przesłoniły wam minusów", czyli o satyrze polskiej przy ognisku słów kilka (Spotkanie integracyjne uczestników Festiwalu - Muzeum Ziemi Mogileńskiej w Chabsku)

godz. 11:00 - FESTIWAL DZIECIOM
"PHANTOM BOY", 84', Belgia, Francja, pokaz specjalny, reż. Jean-Loup Felicioli, Alain Gagnol (Seans filmowy dla dzieci powyżej 7 lat - kino Wawrzyn, cena biletu 1 zł)

godz. 15:00 - "REWERS", 99', Polska, pokaz specjalny, reż. Borys Lankosz

godz. 17:00 - STANISŁAW TYM - PO PROSTU
"ROZMOWY KONTROLOWANE", 93', Polska, pokaz retrospektywny, reż. Sylwester Chęciński. Po projekcji spotkanie ze Stanisławem Tymem

godz. 19:45 - SATYRĄ W ŚWIAT - ŚWIAT SATYRY
"CAŁY TEN CUKIER", 90', dok., Australia, pokaz specjalny, reż. Damon Gameau
godz. 21:45 Uroczystość zakończenia I OFFS "PYSZADŁO 2016" (kino "Wawrzyn" - MDK) Wręczenie nagród Mieszanka Firmowa - Program satyryczny Stanisława Tyma

WYDARZENIA TOWARZYSZĄCE:

- DZIENNIKARSKIE PYSZNOŚCI - Warsztaty dla dziennikarzy mediów lokalnych. Prelegent: STANISŁAW TYM (28 maja, godz. 18:30, kino "Wawrzyn" - MDK)

- Koncert zespołu TRAWNIK (28 maja, godz. 23:30, Klub festiwalowy "Pod Orłem") - POZNAJ PERŁY MOGILNA (wycieczka krajoznawcza z przewodnikiem - 29 maja, godz. 9:30, start przy kinie "Wawrzyn" - MDK)

- "Rozchodzi się jednak o to, żeby plusy nie przesłoniły wam minusów", czyli o satyrze polskiej przy ognisku słów kilka (spotkanie integracyjne uczestników Festiwalu - 29 maja, godz. 11:00, Muzeum Ziemi Mogileńskiej w Chabsku)

- FESTIWAL DZIECIOM - "PHANTOM BOY", 84, Belgia, Francja, pokaz specjalny, reż. Jean-Loup Felicioli, Alain Gagnol (seans filmowy dla dzieci powyżej 7 lat - 29 maja, godz. 11:00, kino "Wawrzyn" - MDK, cena biletu 1,00 zł)

- MIESZANKA FIRMOWA - PROGRAM SATYRYCZNY STANISŁAWA TYMA (29 maja, godz. 21:45, kino "Wawrzyn" - MDK)

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w programie.

Ceny karnetów prezentują się w sposób następujący:
100 zł - dorośli,
80 zł - młodzież i studenci.

Trwa sprzedaż wejściówek na poszczególne wydarzenia w ramach Festiwalu. Bilet kosztuje jedyne 10 zł za wydarzenie. (PK)

REKLAMA
 
   » GALERIA ZDJĘĆ [9]

 
   » KOMENTARZE [22]» dodaj komentarz   

 » do str (Pan_Lucjusz | 31-05-2016, 19:09:58)

Szanowny Panie. Ja nie twierdzę, że następna edycja się odbędzie ale chciałbym żeby tak było. Nie jestem organizatorem tej imprezy. Jestem zainteresowany, ponieważ uczestniczyłem w tym wydarzeniu i ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony. Myślę, że skoro to była pierwsza edycja, zresztą niezbyt dobrze promowana, to jest szansa na to że teraz ktoś się dowie i na następnej edycji pojawi się więcej osób. Wydaje mi się, że jest to logiczne myślenie. Zresztą dla promocji Mogilna wydanie tych pieniędzy na coś co ma szansę(nie jest to pewne)zwrócić uwagę osób spoza Mogilna na to miasto, jest z mojego punktu widzenia lepsze niż wydanie ich na jakiś koncert po którym będzie albo cisza albo znowu ktoś kogoś kamieniem rzuci i będzie głośno ale negatywnie. Może Pan, lub inni komentujący, tak troszczący się o finanse odpowie - Na co przeznaczyliby państwo te pieniądze. Bardzo mnie to ciekawi.

 » do Pan Lucjusz (str | 31-05-2016, 11:43:45)

Nie rozumiem pańskiego uporu w twierdzeniu,że będzie kolejna impreza,skąd Pan to wie?. Podejrzewam,że jest Pan zainteresowany bardzo,żeby się odbyła,jest Pan organizatorem?. Ja tylko zwracam uwagę na fakt małego uczestnictwa. Skoro mieszkańcy powiedzieli "nie" tej imprezie sądząc po blisko zerowej frekwencji,to dla kogo Pan chce to kontynuować.Czy to logiczne myślenie? Robienie czegoś na siłę kojarzy się z polityką kulturalną Polski Ludowej.Ale to nie jest najważniejszy argument.Chodzi o beztroskie wydawanie publicznych pieniędzy.Jestem skłonny znaleźć uzasadnienie dla tej imprezy,ale pod warunkiem zmniejszenia kosztów,bo jak ktoś wcześniej napisał,kosztowała 60.000 pln. To bardzo dużo jak na imprezę o tak małym zainteresowaniu.Niech się odbędzie np w ciągu dwóch dni,a nie czterech, już będzie taniej.

 » do str (Pan_Lucjusz | 31-05-2016, 00:01:23)

Oczywiście, że można a nawet powinno się mieć swoje zdanie. Tylko, żeby wyrobić sobie zdanie trzeba tam było być. Nie chodzi o przyklaskiwanie, tylko aby powstrzymać się od niepotrzebnych, bzdurnych komentarzy typu - nazwa nie taka itp. Jeśli ktoś uczestniczył w tym wydarzeniu i ma krytyczne uwagi to dobrze, ponieważ można wziąć je pod uwagę przy organizacji następnego a nawet jak ktoś nie był i coś napisze to ok. Chodzi tylko o to, że kiedy w tym mieście coś się dzieje, to zaraz zaczyna się fala narzekania ale proszę przyjąć do wiadomości, iż nigdy nie będzie tak, że zadowoli się wszystkich. Tylko, że niektórzy, nawet jak im dana impreza nie odpowiada, nie wylewają od razu wiadra pomyj na organizatorów, ponieważ wiedzą, że są osoby którym będzie się podobać. Poza tym, hipotetycznie, załóżmy że festiwal się rozwinie i Mogilno będzie znanym i docenianym miejscem na mapie kulturalnej Polski, to ciekawi mnie, czy ci którzy dziś tak piszą pozostaną przy swoim zdaniu, czy jak chorągiewka na wietrze zaczną chwalić wszędzie tę imprezę.

 » do Pana Lucjusz (str | 30-05-2016, 23:27:52)

Przepraszam Pana najmocniej,czy można mieć inne zdanie,czy trzeba przyklaskiwać za każdym razem i mówić jak też było wspaniale ?

 » Kilka słów do malkontentów (Pan_Lucjusz | 30-05-2016, 22:22:39)

Gębiczanin - dlaczego mamy doceniać poprzedników a obecnego dyrektora za to co robi nie? Bo ma pieniądze z dotacji? Nie każdy umie je pozyskać. Ja też pamiętam za Dobersztyna tylko parbat i parbat. 10 - 15 lat temu nic nie było? Poszukaj sobie w google - Prowincjonalia we Wrześni od kiedy są i sam sobie odpowiedz czy nie można było nic zrobić. Imprezy dla elit i większe wpływy z licytacji? Dlaczego te elity nie mogłyby licytować ze zwykłymi zjadaczami chleba? To ma być kultura dostępna? Bogatym stół a biednym odpadki? Pkp - wypełniałeś ankietę w MDK-u? Była taka, ale jak się nie chodzi to się nie wie. Nie zrobicie stolicy... Może i nie ale każdy festiwal, czy każda cykliczna impreza od czegoś zaczynała. Może zrobią, może wspólnie zrobimy! Rycho pewnie by wolał, żeby odbyła się jakaś duża darmowa impreza za te pieniądze i znowu Mogilno byłoby znane z tego, że ktoś wykonawcę kamieniem rzucił, ktoś kogoś obrażał itd. Mieszkaniec a co tobie nie pasuje w nazwie festiwal? Jakbyś nie wiedział to Pyszadło nie było tylko oglądaniem filmów a właśnie szeregiem imprez artystycznych. Idąc twoim tokiem rozumowania, w miejscach gdzie odbywają się inne festiwale, w tym największe (Cannes, LA, Berlin, Gdynia), też nie powinny się odbywać a w zamian powinno się tam promować miejscowych ludowych artystów... Może dowiedz się kto stworzył nagrody wręczane podczas tego wydarzenia. Najwięcej do powiedzenia mają ci, których nie było i nigdy nie ma...Ja natomiast ciebie odsyłam do słownika, w celu sprawdzenia pojęcia malkontenctwo.

 » Kilka słów do malkontentów (Pan_Lucjusz | 30-05-2016, 18:48:13)

Gębiczanin - dlaczego mamy doceniać poprzedników a obecnego dyrektora za to co robi nie? Bo ma pieniądze z dotacji? Nie każdy umie je pozyskać. Ja też pamiętam za Dobersztyna tylko parbat i parbat. 10 - 15 lat temu nic nie było? Poszukaj sobie w google - Prowincjonalia we Wrześni od kiedy są i sam sobie odpowiedz czy nie można było nic zrobić. Imprezy dla elit i większe wpływy z licytacji? Dlaczego te elity nie mogłyby licytować ze zwykłymi zjadaczami chleba? To ma być kultura dostępna? Bogatym stół a biednym odpadki? Pkp - wypełniałeś ankietę w MDK-u? Była taka, ale jak się nie chodzi to się nie wie. Nie zrobicie stolicy... Może i nie ale każdy festiwal, czy każda cykliczna impreza od czegoś zaczynała. Może zrobią, może wspólnie zrobimy! Rycho pewnie by wolał, żeby odbyła się jakaś duża darmowa impreza za te pieniądze i znowu Mogilno byłoby znane z tego, że ktoś wykonawcę kamieniem rzucił, ktoś kogoś obrażał itd. Mieszkaniec a co tobie nie pasuje w nazwie festiwal? Jakbyś nie wiedział to Pyszadło nie było tylko oglądaniem filmów a właśnie szeregiem imprez artystycznych. Idąc twoim tokiem rozumowania, w miejscach gdzie odbywają się inne festiwale, w tym największe (Cannes, LA, Berlin, Gdynia), też nie powinny się odbywać a w zamian powinno się tam promować miejscowych ludowych artystów... Może dowiedz się kto stworzył nagrody wręczane podczas tego wydarzenia. Najwięcej do powiedzenia mają ci, których nie było i nigdy nie ma...Ja natomiast ciebie odsyłam do słownika, w celu sprawdzenia pojęcia malkontenctwo.

 » Do pkp i ogólnie innych krytykujących (Smart | 29-05-2016, 22:33:03)

Jak mało kiedy czuję, że MDK i osoby z nim związane liczą się z moimi potrzebami i gustami. Duma mnie rozpiera, że takie wydarzenie miało miejsce w Mogilnie, moim mieście, i chciałabym, żeby stało się cykliczne. Jeśli więc mammy liczyć się ze wszysykimi i szanować się wzajmenie, to nie może zabraknąć takich imprez, bo jak widać są i tacy, którzy jednak potrzebują nieco wyższej kultury. O gustach się nie dyskutuje, każdy ma inne, a moje są właśnie takie i się niezmiernie cieszę, że ta impreza się odbyła. Po co mamy na siłę się umniejszać, rezygnować z ambitnych imprez, w imię czego? Bo inni tak robią, bo Inowrocław? Niech nasze dzieci, wnuki widzą, że kultura niejedno ma imię i niech mają skąd czerpać wzorce. Mamy inwestować w rozwój naszych talentów? Zgadzam się. Myślę też, że promowanie kultury na poziomie wpływa także na rozwój wrażliwości, poczucia smaku, talentów, elokwencji, obycia itp. naszej młodzieży.Różnijmy się pięknie i nie róbmy z siebie na siłę jednorodnej ,,masy". Oczywiście żal mi i pojąć nie mogę, że nawet dobre komediowe kino, spokanie z aktorem z pierwszsych stron gazet nie zachęca większości mogilnian, by zajrzeć do kina, ale, jak wspomniałam, każdy ma inny gust, Apeluję więc tylko o większe poszanowanie innych i rozwagę w słowach. Są też tacy, którzy właśnie takich wydarze jak PYSZADŁO chcąć i potrzebują!

 » taki mamy klimat (Gębiczanin | 29-05-2016, 20:02:08)

Bolo! Pozwolę sobie mieć odmienne zdanie m.in. nt. śp. W. Dobersztyna. Spójrz wnikliwie na czasy w jakich zarządzał MDK Dobersztyn! Nie miał On takiej kasy jak J. Szymański, którego WSZYSTKIE zachcianki spełnia L. Duszyński. To nie jest prawidłowa droga i zarządzanie finansami samorządowymi! Są inne potrzeb nas, mieszkańców miasta i gminy Mogilno, a nie tylko SPORT ((7 mln zł rocznie! - patrz: uchwała budżetowa na 2016 r.) i KULTURA ( co roku wzrost wydatków o 100 000 zł). Bolo! Po prostu piszesz nieobiektywnie jeśli chodzi o WOŚP i organizowanych koncertów "dla elity". Tak, o tyle masz rację, że zawsze, dwa dni przed niedzielnym Finałem WOŚP organizowane były pod zaproszeniami koncerty, jak to napisałeś "dla elity". Ale Bolo! Na miły Bóg! Te koncerty przynosiły wpływy z licytacji kilkakrotnie większe niż te niedzielne! W niedzielę były koncerty dla wszystkich i to z podobnym programem, jak te piątkowe. Bolo! Czy Ty w ogóle masz pojęcie co było 10-15 lat temu w POLSKIEJ kinematografii? Co mógł zdziałać wówczas jakikolwiek dyrektor prowincjonalnego domu kultury? Praktycznie nic! A z pewnością nie mógł pozyskać jakichkolwiek środków finansowych np, na modernizację kina! 20 lat temu też nie było notebooków czy smartfonów, a telefony komórkowe miał co 20 mieszkaniec Mogilna. Doceńmy to co zrobili poprzednicy, co mogli zrobić.

 » festiwal (pkp | 29-05-2016, 19:19:52)

gdyby ktoś z kierownictwa domu kultury liczył się ze zdaniem mieszkańców,to wydawałby publiczne pieniądze zgodnie z ich oczekiwaniami,a nie na imprezy dla garstki, podkreśle - garstki ludzi (patrz fotki powyżej). Wystarczy popytać i poznać oczekiwania potencjalnej grupy uczestników Panowie zastanówcie się, nie zrobicie z Mogilna kulturalnej stolicy Polski. Nawet takie ośrodki jak Inowroclaw nie decydują sie na imprezy tego typu, po prostu są za drogie. Liczmy siły na zamiary

 » do mieszkańca (Bolo | 29-05-2016, 19:19:13)

Z twojego wpisu wyziera zaściankowość, zapyziałość i braki w rozumieniu kultury szeroko pojętej. Jeśli twierdzisz, że w Mogilnie nic nie dzieje się na gruncie kultury lokalnej to po prostu mijasz się z faktami. Co do Pana Dobersztyna, to pamiętam trzy rzeczy z jego działalności: Parbat, finały WOŚP dla elit i kino do którego nikt nie chodził. A co do o Pyszadła to ponawiam zaproszenie Bajbiego-przyjdź do kina i zobacz na własne oczy.

 » ... (bajbi | 29-05-2016, 18:33:59)

Mieszkańcu, miałeś przyjść. Nie przyszedłeś. OK. Ale zajrzyj do MDK w tygodniu. Twoje uwagi na pewno będą wysłuchane. A tak, mimo prób zgrabnego dobrania słów, to jest nadal poszczekiwanie. Przyjdź.

 » mierzę (Rycho | 29-05-2016, 17:47:07)

Tak czy owak, z budżetu Gminy Mogilno oficjalnie na Pyszadło poszło 60 000 zł. Tak przegłosowali radni! p.s. moja śp. Babcia Klara zawsze mi mówiła, abym mierzył siły na zamiary. I mierzę. I dobrze na tym wychodzę. p.s. "mieszkaniec" ma dużo racji w ostatnim jego wpisie.

 » Pyszadło (mieszkaniec | 29-05-2016, 12:41:14)

Piszę w stylu,jak zastosowali adwersarze.Wprost i jednoznacznie.Macie problem ze zrozumieniem tekstu. 1.Odsyłam do słownika : znaczenie słów:festiwal i przegląd-są znaczne różnice. 2.Pieniądze-nie ile zapłacić ma uczestnik np.za karnet,ale ile z kasy gminy zapłacono za Pyszadło. 3.Placówka kulturalna gminy przede wszystkim powinna być animatorem twórców lokalnych,rozwijać uzdolnienia i talenty mieszkańców a dopiero potem korzystać z zewnętrznych propozycji kulturalnych.Tu jest i było prawie zawsze odwrotnie,bo najłatwiej sprowadzić coś z zewnątrz za spore pieniądze i "wykazać" się działalnością.Tak jak pisałem ,próbował to robić śp.pan W.Dobersztyn. 4.W ramach Pyszadła należałoby pokazać coś z lokalnych osiągnięć - tylko co? 5.Co do wyglądu organizatorów.Owszem,strój na tzw.luzie jest do zaakceptowania,ale nie zwyczajne niechlujstwo! 6.Odsyłam do wielu miejscowości podobnych liczbą mieszkańców.Tam większość ofert kulturalnych instytucji typu dom kultury , bazuje na prezentacji dorobku własnego.Prawie profesjonalne zespoły np.muzyczne,teatralne,taneczne,gimnastyczne etc.koła filmowe,plastyczne itd.Mogą się poszczycić osiągnięciami na zewnątrz ,nawet na szczeblu krajowym,a tu jakie są osiągnięcia?Jaki dorobek?Co nasi działacze kultury w tym zakresie mogą pokazać,jaki mają dorobek?Ilu jest stałych bywalców zajęć w tej placówce,a przede wszystkim jaki jest ich dorobek.W jakich formach na zewnątrz prezentują naszą gminę? Proszę odpowiedzieć sobie na powyższe punkty,zwłaszcza na ostatni i dopiero wtedy występować w roli adwersarza.Odsyłam też do słownika by doczytać,co znaczy słowo : chamstwo.

 » OFFS vs mieszkaniec (bajbi | 29-05-2016, 09:19:36)

Widzę po komentarzach, że samo wydarzenie co poniektórych zwyczajnie przerasta. Wpis "mieszkańca" jest po prostu chamski i prostacki. OFFS Pyszadło ma szansę wpisać się w kanon krajowych festiwali, ale niestety są też lokalni zawistnicy, których boli czyjaś skuteczność. Zapraszam Cię serdecznie do kina Wawrzyn zobaczyć, jak wielkiej sprawy świadkami jesteśmy w Mogilnie. Podejdź do mnie i podyskutujemy, nie jestem anonimowy. Oczywiście, jeśli tylko starczy Ci odwagi.

 » . (Pan_Lucjusz | 29-05-2016, 02:54:07)

Panie mieszkaniec, za możliwość obejrzenia tylu filmów, uczestnictwa w koncertach i spędzenia ciekawie czasu to nie są ciężkie pieniądze. Każdy biadoli, że nic się w Mogilnie nie dzieje a jak już coś jest to zawsze w dupach źle. Drogo? Niejeden z was więcej przeje i przepije przy "grylu" w długi weekend. Poza tym czepianie się nazwy festiwalu to już naprawdę nie wiem jaki to poziom...

 » Pyszadło (mieszkaniec | 28-05-2016, 20:58:50)

Nazwa przeglądu już zastanawia...W poszczególnych punktach programu natłok NOWOMOWY.Festiwal?Jaki festiwal?Przegląd generalnie "odkurzonych filmów". Wszystko za ciężkie pieniądze.Kultura na szczeblu lokalnym,to nie wynajem sali i ludzi za ciężkie pieniądze.To,to co z inspiracji pracowników kultury na etatach wytworzą ludzie środowiska miejscowego.To,to co próbował wdrażać (z dobrym skutkiem)śp.W.Dobersztyn.Wystarczy spojrzeć na "stroje"gospodarzy z wyjątkiem p.T.Kujawy by zapłakać...Cóż,jaki pan(panowie)taki kram...chyba,że to satyra z kultury "mogileńskiej",to ok....

 » niechluj (kwit | 28-05-2016, 17:04:44)

a ten nieogolony zaniedbany Pan to kto

 » ... (Ty | 28-05-2016, 16:36:55)

,,,ciekawa "satyra" a może bardziej "dramat"...temat dla filmowców...tytuł" ....mogileńska służba zdrowia w okresie transformacji 1989-2016 r..." ...:)...scenariusz: ......m oże faktycznie lepiej wykropkować....:)

 » ????????? (Hmm | 28-05-2016, 00:40:32)

Burek znalazł czas??? Nie wierzę.

 » ????????? (Hmm | 27-05-2016, 23:26:32)

Burek znalazł czas??? Nie wierzę.

 » Zainteresowanie (Neron z Mogilna | 27-05-2016, 22:39:41)

filmami widzę ogromne. Więcej kultury ludziska spożywają w Herberdze.

 » pychota czy pyszadło? (Gigi | 27-05-2016, 22:38:31)

Czyżby klapa? Widownia pusta ... Burmistrz w ciuchach z "lumpeksu"... Niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu! Pychota jakowaś?

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Tajemnicze odwołanie (25)
 » Areszt za podpalenie (7)
 » Poznaj Karola Nawrota (0)
 » Tradycyjne stoły wielkanocne (5)
 » Kolejny market spożywczy (26)
 » Jak dobrać firany? (0)
 » Podziękowała policjantom (9)
 » STRZELNO: Niedziela Palmowa (0)
 » Dwóch kandydatów na wójta (58)
 » Twoja kandydatka na radną (1)
 » Potrącenie uczestnika protestu (12)
 » Przegląd palm wielkanocnych (0)
 » Niedzielna wystawa stołów (1)
 » Tylko jeden kandydat (69)
 » 15. edycja gminnego konkursu (1)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ