» Szpital niezgody (J23 | 21-11-2017, 22:08:48) |
Zastanawiam się jaki jest sens utrzymania szpitala w gminie Strzelno skoro ta gmina rzekomo z dużym potencjałem ma budżet tylko 2 razy większy niż gmina Dąbrowa. To jakaś kpina ta gmina i gdzie ten potencjał i perspektywy rozwoju. |
» Nie ten temat (UPS | 21-11-2017, 08:22:38) |
Ale chwyciliście temat zastępczy.Szpital trzeba szybko budować,bo ktoś Wam już w głowach pomieszał. |
» następny pomysł (inni | 20-11-2017, 16:27:13) |
Co ty? Nie masz pomysłu na fajną robotę?Chcesz receptę na dobre życie? Żyć nie umierać? Przekwalifikuj się na gosposię na plebanii. Darmocha żarcie,wyjazdy.Będzieśz miał słodko i dostatnio. Trza główkować w Polsce.Umieć się zakręcić. |
» do (kicia | 20-11-2017, 13:25:03) |
Masz rację, pracownicy nie mieli wyboru. To ci, których wymieniłam dali przyzwolenie na to żeby polskich pracowników traktować jak bydło a nawet gorzej, bo zwierzęta mają w UE swoje prawa, których polski pracownicy w swoim kraju ich nie mieli. Przypomnijcie sobie wywody Balcerowicza o płacach i prawach pracowniczych, powinno wystarczyć. |
» Do mieszkaniec (Zorientowany | 19-11-2017, 10:16:24) |
Co Ty opowiadasz? Pracownicy nie mieli i nie mają nic do powiedzenia. Muszą być cicho, jeżeli chcą pracować. |
» placa (polski biedak | 19-11-2017, 06:16:21) |
macie racje zeby nie wpuscic do polski tych darmozjadow ,bo wielu z nas pracuje za glodowe wyplaty bo 1500zl to na rachunki za malo a te darmozjady chcieli by zyc u nas za darmo.3 |
» do kicia (mieszkaniec | 18-11-2017, 20:38:13) |
To przecież nie kto inny jak pracownicy chcieli pracować za najniższą płacę a resztę pobierać w kopercie pod stołem. Ci państwo których wymieniasz nie nakazywali pracować na czarno, tylko lokalny biznes wykorzystywał okazję aby się dorobić na pracownikach, |
» Brawo kicia za korepetycje...z historii (PODATNIK | 18-11-2017, 18:25:31) |
dla zmiksowanych móżdżków . |
» madrale dołożyli (hejka | 18-11-2017, 18:18:58) |
Kicia lewactwo cwaniacy złodzieje zakrzyczą cię ! 30 lat Polskę w du*ę ruc*ali bez mydła ! Za prawami ku*wy to choć Alfons upomni się !!! |
» do Jastrząb (kicia | 18-11-2017, 09:59:13) |
Za niskie emerytury odpowiadają ci co rządzili Polską przez ostanie 30 a nawet 50 lat, bo płace z tych lat są podstawą dzisiejszych emerytur. Kto nie chciał podnosić płac zwykłym pracownikom (w tym białego personelu ale nie koperciarzy), kto zniszczył polski przemysł, kto zmuszał niejako ludzi do pracy na śmieciówkach, bez umowy, lub oficjalnie za najniższą pensję i ew. resztę pod stołem. Od śmieciówek, na czarno, pod stołem nie odprowadzano składek, więc jaka płaca taka emerytura. "Podziękujcie" za to Balcerowiczowi, Mazowieckiemu, Suchockiej, Millerowi (autor śmieciówek), Pawlakowi, Tuskowi, Kopaczonej oraz Kwaśniewskiemu, Wałęsie i Komorowskiemu. Twierdzenie, że niska emerytura tej pielęgniarki to wina PiS jest wierutnym kłamstwem!!! |
» do Wyborcy (bezpartyjny | 17-11-2017, 18:52:28) |
Wyborco proszę Cię, nie oglądaj tylko "jedynie słusznej" TV. |
» Do max (WYBORCA | 17-11-2017, 15:11:47) |
Max o jaką dyktaturę Tobie chodzi ?Konkretnie ? Czy tęsknisz za aferami , aferą Amber Gold , za aferą hazardową , za mafią paliwową i watowską . Czy dyktaturą nazywasz to ,że będziesz miał prawo (nie obowiązek) dwa lata wcześniej iść na emeryturę a twoja kobieta siedem lat wcześniej! Czy za dyktaturę uważasz fakt , że dzięki programowi 500+ wiele rodzin wyszło z ubóstwa? Człowieku puknij się w głowę! |
» do max (Jastrząb | 17-11-2017, 12:58:35) |
Masz dużo racji. Moja znajoma pracująca 38 lat w SPZOZ - średni personel medyczny - przeszła na emeryturę. Ma "na rękę" 1480 zł, a pani premier Szydło, Beata zresztą gwarantuje nierobom po osiągnięciu wieku emerytalnego 1000 zł/miesiąc. Super Prawo i Sprawiedliwość! |
» do Wyborcy (Jastrząb | 17-11-2017, 12:54:53) |
Wyborco! Zapomniałeś dodać, że jesteś chrześcijaninem, katolikiem. |
» To nie tak (Wyborca | 16-11-2017, 20:00:14) |
Muszę Was rozczarować. Nigdy nie wyciągałem rąk po coś. Ani jednego dnia nie byłem na zasiłku i nikt z mojej rodziny. Razem z żona od zawsze pracujemy i nigdy nie narzekamy. Ludzi lubię , nie lubię tylko złodziejstwa , nie lubię kiedy ktoś przez 8 lat kradnie a teraz nic nie pamięta. Nie lubię kiedy o naszych się mi dba a chce się , jak PO sprowadzić darmozjadów z trzeciego świata żeby na nich robić a oni będą nas w podziękowaniu mordować. Nie oto kpi przodkowie walczyli by jakiemuś kolorowemu żyło się dobrze. Nie lubię kiedy Polak jedzie do Brukseli aa nasze podatki i donosi , z zemsty bo mu koryto zabrali. Lubici wspierać złodziei i konfidentów, wasza sprawa. Macie takie prawo. Ja mam prawo myśleć inaczej. |
» Nudy na cmg24.pl (Rps | 16-11-2017, 18:52:13) |
Podtrzymuje temat jaki napisałem..nudno tu od dwóch tygodni albo i lepiej. |
» Energetyka (Roman | 16-11-2017, 16:59:41) |
Może być tak naprawić lampę uliczna na ul.900-lecia przy chińczyk. Ciemno jak w domu. ..e. |
» wybór (db | 16-11-2017, 16:52:30) |
Wyborco, to dlaczego list biskupów mówił, o tym, że PIS nie wywiązuje się z tego do czego się zobowiązał. Odczytywany w kościołach, nie tak dawno.Chociaż nie we wszystkich. Niektórzy księża to zignorowali. I co, kler też chce PiS narzucić swoją politykę.Byli u władzy i chcą nadal, bo to przecież kasa rządzi. |
» do Wyborcy (max | 16-11-2017, 15:55:53) |
Obecne czasy to istne Eldorado dla takich nieudaczników życiowych jak ty, którzy nic w życiu nie osiągnęli a przecież im się NALEŻY!!! Jak czytam ten bełkot to na wymioty mi się zbiera. Ale spokojnie, historia pokazuje, że każda dyktatura wcześniej czy później upadnie i zrobi się znów porządek dla ludzi, którzy chcą coś w życiu osiągnąć własną ciężką pracą i pomysłowością. Skończy się wyciąganie łap po nie swoje. |
» do Wyborcy (bezpartyjny | 16-11-2017, 09:09:42) |
Kilka razy przeczytałem to co napisałeś drogi Wyborco. Stwierdzam, że musisz być bardzo nieszczęśliwym człowiekiem. Tyle nienawiści i jadu w Tobie (być może to wcześniejsze wychowanie, a może efekt ślepej wiary w system, który narzuca ekipa rządząca ?). Popatrz szerzej i ... zacznij lubić ludzi (nawet tych, z którymi się nie zgadzasz). Jeśli choć trochę się postarasz, poczujesz się lepiej. Pozdrawiam i powodzenia. |
» Masz wybór (Wyborca | 16-11-2017, 08:48:46) |
Jim, nie lubisz PiSu to zawsze możesz wybrać PO:Schetyne który idzie w ramie w ramie z Mazgułą, wybierz PO i tych którzy wczoraj głosowali i donosili na Polskę w Brukseli, Boni w ryj dostał od Korwina, widać nie nauczyło go go nic. Konfident to konfident. Głoduj na PO, Waltzowa z Warszawy znowu będzie kradła kamienice. Głosuj ja PO, niemiecki piesek i szatniarz pijaka Junkera Donald Tusk wróci i zrobi ci kolejny raz zielona wyspę, by im znowu żyło się lepiej. I wtedy nie tylko kopalnie , PKP, LOT a kopalnie złota heda nierentowne. Już nie wspólnie ze ukradnie ci wszystko tak jak zrobił to z OFE. A co ci powiedz Kaczyński złego robi? Złe ci sie chodzi po bezpiecznej i wolnej od islamskiej zarazy Polsce? Nie pasuje Ci ze w niedziele możesz sobie wyjść z rodzina na spacer do parku bez strachu ze cię Ciapaty ciężarówka rozjedzie ? Jak ci brakuje takich nowoczesnych standardów wyprowadź się do Niemiec. |
» PIS (gosc | 16-11-2017, 08:48:29) |
Wlasnie dlatego ze kler miesza sie do polityki Polska skonczy zle a za wszystko zaplaci ciemny polski narod |
» do Nik (mieszkaniec | 15-11-2017, 21:40:09) |
Co zrobi? Wreszcie oficjalnie wstąpi do tych, których zawsze POpiera - wybór kolorów jest szeroki (od zielonego przez różowy do czerwonego). Byle tylko żyło się lepiej. |
» do J23 (mk | 15-11-2017, 12:08:39) |
Takiego bełkotu dawno nie czytałem.W czasach komuny nie było Burmistrzów tylko naczelnicy - wiec nie mógł mieszkać w Strzelnie Burmistrz Łaganowski.Szpital w Strzelnie istnieje od przedwojnia i powstał nie z łaski mogilnian ale z funduszy "Powiaty Strzelno".Gdzie kasa jaką zgarneło Starostwo za sprzedaz budynku "Pogotowia" i terenu pod "Twój Market" ????J23 - pomyśl dwa albo trzy razy i dopiero pisz. |
» Do przodu panie Jarosław (Wyborca | 15-11-2017, 08:06:31) |
Cm, PiS nie upadnie i długo będzie rządzić bo po pierwsze robi to co obiecał, krok po kroku zamyka ku*** i złodziei i nie ma przeciwnika który mógłby wygrać wybory . Kto miałby wygrać ? POjeby? Targowica ? Sługusy Niemiec, którzy kablują do Niemców na masz kraj ? Opozycja która sama się masakruje ? A może komuniści z Razem to dla nich rywal? Masz racje , starsi głosują na PiS, i wspiera ich kler (i bardzo dobrze bo zawsze mógłby przyjść z Niemiec islam i wspierać lewackie partie , i byłby taki sam syf jak na ich ulicach), na PiS będą głosować tez młodzi . Dlaczego? Dostają 500plus, dostaną mieszkanie plus i u młodych budzi się i modny jest patriotyzm, a PiS jest partia patriotyczną. Reszta będzie głosowała na PiS byle nie głosować na niemieckich piesków . Ja znowu będę głosował na PiS, dlatego ze broni Polskę przed najazdem terrorystów. |
» nie upadną (cm | 14-11-2017, 17:18:46) |
Pis nie upadnie.Trzymać się będzie i rządzić ładnie. Kler go wspira.A na wybory chodzą starzy, a nie mołdzi.Wiwatować będą. |
» panowie (hejka | 13-11-2017, 23:07:55) |
Kto tu rządzi??? Pies czy ogon? |
» samo (hejka | 13-11-2017, 21:26:24) |
[komentarz niezgodny z regulaminem] |
» to to (hejka | 13-11-2017, 21:15:42) |
UPS nie rób pod siebie !! Gledzisz !!! |
» Może już starczy ? (leon amator | 13-11-2017, 20:54:13) |
Może już starczy ? Może dosyć napuszczania jednych na drugich ? Zastanówcie się, komu zależy na antagonizowaniu mieszkańców Mogilna i Strzelna ? Zapewne obecnym (nie najlepszym jak widać gołym okiem) włodarzom powiatu i tych gmin - w imię utrzymania się za wszelką cenę na swoich dostatnich stołkach, oraz tym (czy lepszym od tych pierwszych ?), którzy te stołki chcą przejąć. Jesteśmy niejako skazani na siebie, musimy razem żyć i współpracować. Lepiej to robić w spokoju i wzajemnym szacunku, ale z uwzględnieniem i przyjęciem do wiadomości różnych zdań. Na koniec dodam, że ja wybiorę nowych, bo nowe daje jakąś nadzieję. Stare i zgrane karty wyrzucam do kosza. |
» dołożyli (hejka | 13-11-2017, 19:36:59) |
Szczerze bez kolesiostwo powiem ! Czuję się zdrowym !!!!! Pajace !! |
» Kto wybrał pisiorstwo (Nik | 13-11-2017, 15:41:16) |
Co zrobi pisowski troll łaganosiu jak padnie pisiorstwo |
» czegoś nie rozumiem (Genas | 13-11-2017, 14:54:41) |
"przez marnowanie naszych pieniędzy".... Panie Naczelniku Jarosławie! A ile pan minister MON namarnował? zwłaszcza komisja wyjaśniająca katastrofę smoleńską? A ile kosztuje Pana całoroczna ochrona BOR? czego się Pan obawia, skoro Pana minister Błaszczak ciągle podkreśla, że Polska jest bezpiecznym krajem? |
» Szpital niezgody (J23 | 13-11-2017, 14:41:50) |
Widzę że niektórzy mieszkancy tego perspektywicznego strzelna nie mogą pogodzić się z pozycją nr 2. Wiecie dlaczego w latach komuny mieliście szpital, bo w tym miasteczku mieszkał burmistrz z mogilno Stanisław Ł i dla własnej jego wygody utrzymywany był ten szpital. Skoro Strzelno jest takie wspaniałe ma potencjał to dlaczego wszyscy stąd wyjeżdżają. Nazwijmy to po imieniu, Strzelno jest duzo większa dziura niż mogilno które też jest dziura ale tu chociaż coś się dzieje i są jakieś inwestycje. |
» dołożili ? (rudy | 13-11-2017, 13:38:29) |
Dołożyli? Skąd wzięli? Swoje dali? Dali z naszych! Ściślej - zwiększyli zadłużenie, nie swoje, powiatowe, czyli nasze! Nie ma drogi, szkoły, funkcjonowanie służby zdrowia i inne bardzo ważne potrzeby! Kto i kiedy będzie spłacać te długi z czego? Skoro są tacy sprytni, to niech ci wszyscy, którzy byli "za" poręczą tę inwestycję SWOIM WŁASNYM MAJĄTKIEM !!! Wtedy będą wiarygodni. Oczekuję ich jasnych deklaracji w tej kwestii. |
» do mieszkańca (max | 13-11-2017, 09:44:35) |
"Ludzie wybrali PiS dlatego, że mieli dość złodziejstwa, kolesiostwa, klik i okradania kraju przez marnowanie naszych pieniędzy!" - no to się uśmiałem do łez.... |
» do strzelniokdo (Waldi | 13-11-2017, 08:27:56) |
No tak! Biedne Strzelno i biedne strzelnioki. Mogilno ich okradło! To trzeba natychmiast zgłosić do min. Ziobry. Niech prokuratura krajowa zbada te zarzuty. Wy się nigdy nie będziecie rozwijać, jak będziecie mieli taką władzę jak obecnie (w tym bardzo spolegliwą radę miejską). Czy to tak trudno zrozumieć? Poza tym przyjacielu, to Strzelno w 1932 roku utraciło prawa miasta powiatowego i przeszło do powiatu mogileńskiego, który już wtedy liczył ponad 100 lat! I jak to przeważnie bywa, miasto powiatowe lepiej i szybciej się rozwijało - to normalne. A Strzelno? Popatrz na dane demograficzne - w 1934 r. liczyło 5800 mieszkańców, a teraz ma niewiele więcej, no, o kilka osób! Mam wielu znajomych i przyjaciół w tym skądinąd sympatycznym miasteczku, które niestety nie wykorzystało szansy po wejściu Polski do struktur UE. To nie szpital decyduje o "być lub nie być" lokalną metropolią. |
» do strzelniokdo (UPS | 13-11-2017, 08:22:48) |
A co ma Bierut i Stalin z przedwojenną zabudową Mogilna?
Druga sprawa.W Trzemesznie nie budowano Izopol-u.Pobudowano ZWAC, ale to dla Ciebie zagadka.Rada dla Ciebie.Zanim coś napiszesz, przemyśl. Bo Twoje komentarze są bez ładu i składu. |
» do Coto (UPS | 12-11-2017, 16:03:45) |
Po co budować mieszkania w Mogilnie.Wystarczy dla takich jak Ty schronisko i raz dziennie kocioł ciepłego posiłku.Po co się rozwijać. I tylko nie doczekać się od Ciebie młodego pokolenia. |
» do J23 (strzelniokdo | 12-11-2017, 12:59:17) |
Jak zapewne wiesz, to Mogilno jest typowo komunistycznym tworem, który swój "rozwój" zawdzięcza Bierutowi i Stalinowi. Wystarczy spojrzeć na starą (przedwojenną) zabudowę a dokładniej jej zasięg i rozmieszczenie. To Mogilno, kosztem Strzelna i Trzemeszna (do czasu budowy "Izopolu") się rozbudowywało i się rozrastało. To, że tak było wynikało podobno z tego, że w Mogilnie szybciej i chętniej powstał komitet ppr i ormo. Budynek szpitala (stara część) w Strzelnie powstał jako szpital a budynek szpitala w Mogilnie został dostosowany na potrzeby szpitala. Brzydzę się komunizmem, ale muszę przyznać, że to w tamtych czasach Strzelno miało wiodącą rolę w leczeniu (więcej oddziałów. Przypomnij sobie, od kiedy w Mogilnie jest rentgen. Wystarczy ? Czy chcesz więcej ? Na teraz wystarczy. Muszę jednak dodać, że to Barczak doprowadzi do tego, że w naszym powiecie (jeżeli się ostanie) wcale nie będzie szpitala - nieremontowany i celowo stopniowo niszczony szpital w Strzelnie przestanie działać a w Mogilnie NIGDY NIE POWSTANIE !!! |
» Zmiana (Coto | 12-11-2017, 09:36:54) |
Budowa i utrzymanie szpitala to pueniądze wyrzucane w błoto. Robienie niby coś, ale nic- marnotrastwo. Zlikwidować to coś, zorganizować w miejsce tego prawdziwy punkt pomocy doraźnej, pogotowie, a reszrę kasy przekazać na szpital w Inowrocławiu i Gnieźnie, gdzie rzeczywiście leczą !0 |
» Zmiana (Coto | 12-11-2017, 09:36:15) |
Budowa i utrzymanie szpitala to pueniądze wyrzucane w błoto. Robienie niby coś, ale nic- marnotrastwo. Zlikwidować to coś, zorganizować w miejsce tego prawdziwy punkt pomocy doraźnej, pogotowie, a reszrę kasy przekazać na szpital w Inowrocławiu i Gnieźnie, gdzie rzeczywiście leczą !0 |
» Strzelno (mieszkaniec | 12-11-2017, 06:53:39) |
Panie Darku wielu ludzi w Strzelnie liczy na pana ze w koncu pan bedzie tym co uratuje te biedne Strzelno-pan burmistrz mimo iz nie powinien przyjmowac innych ludzi do pracy oprocz tych co komisja wylonila to dalej przyjmuje aby zapewnic sobie wyborcow i mimo iz praca jest u podrazego i w chlodni to ci ludzie tam nie pojda bo tam trzeba uczciwie pracowac a w gminie wiadomo???????Strzelno wkrotce stanie sie skansenem. |
» Szpital niezgody (J23 | 12-11-2017, 02:46:50) |
A mi to bardzo odpowiada. Porządny szpital w mieście powiatowym musi być i tyle. Utrzymywanie jakiegoś komunistycznego twora (czyt. Szpital w strzelanie) wybudowanego nie wiadomo po co nie ma sensu skoro kilkanaście kilometrów dalej jest szpital. Do Gniezna daleko do Ina daleko a po środku jest Mogilno. |
» PiS pomoga PSL ??? (mieszkaniec | 11-11-2017, 23:42:53) |
Jerzy Łaganowski z PiS ramię w ramię z PSL przykłada rękę do trwonienia publicznych pieniędzy !!! Ludzie wybrali PiS dlatego, że mieli dość złodziejstwa, kolesiostwa, klik i okradania kraju przez marnowanie naszych pieniędzy! A w Mogilnie jest po staremu ! Racje mieli ci, którzy twierdzili, że odsunięcie Jerzego Szczotki i przejęcie mogileńskiego PiS przez grupę Łaganowskiego miało być gwarancją na niedopuszczenie do jakichkolwiek zmian i trwania starego układu w Mogilnie. Jeżeli posłowie Latos, Kozanecka, Król, Schreiber i Kownacki to popierają i nie zakończą tego chocholego tańca, to powrót Tuska, Sikorskiego, Grasia i reszty jest nieunikniony. |
» ..... (swar | 11-11-2017, 23:22:55) |
Gotowała myszka jagiełki i cos ugotowała nareszcie |
» Panie starosto (budowlaniec | 11-11-2017, 21:27:07) |
Najwyższy już czas na opublikowanie założeń techniczno-ekonomicznych inwestycji , którą wy, niby fachowcy , chcecie wybudować niby w naszym imieniu bez jakichkolwiek konsultacji społecznych oraz NASZEJ ZGODY ! Nie ma zgody na zadłużanie i budowanie na nasz rachunek. Niech zadłuża pan i radni swoje rodziny ! |
» STRZELNO DO INOWROCŁAWIA !!! (WYBORCA | 11-11-2017, 18:34:54) |
To wyborcze hasło przyszłego burmistrza Strzelna gwarantujące ZWYCIĘZTWO i koniec panowania lokalnego ZSLu. To ostatnia szansa na rozwój perspektywiczny miasta i koniec (nie)podległości i bycie zakładnikiem Mogilna. To również KONIEC KARŁOWATEGO POWIACIKU MOGILNO !!!Dalsze trwanie i wspieranie karłowatego powiaciku doprowadzi Strzelno do zagłady. Niewykorzystywanie doskonałego położenia Strzelna (drogi) i działanie na rzecz powiaciku z miastem na uboczu to SABOTAŻ GOSPODARCZY STRZELNA.!!!Co mieszkańcy STRZELNA mają z przynależności do tego powiaciku ? NIC! Nie od dziś w znacznym stopniu codzienność łączy STRZELNIAN Z INOWROCŁAWIEM w tym również z o wiele lepszą SŁUŻBĄ ZDROWIA !!!! |
» ciekawe (XYZ | 11-11-2017, 18:13:50) |
Mnie interesuje z kolei taki temat: na jakiej podstawie, na jakich wyliczeniach i przez kogo zrobionych radni - bezradni i w 100% niefachowcy podjęli decyzję, aby budować szpital w Mogilnie. Czy może jest to tylko widzimisię starosty i radnych? |
» szpital (pogonista | 11-11-2017, 18:12:13) |
jak można było dopuscić by dzieci z mogilna rodzily sie wszedzie w koło tylko nie w mogilnie a dopuscic urodzen w strzelnie bo narodzony tam skazany jest co to za miasto jak krawężniki w parku są malowane co to muzeum histori a co do mogilna dadzą nam trzemeszno iorchowo i bedzie dobrze ale jak zniknie to smieszne wojwództwo kujawsko rozumiem ale pomorskie to nie 300 kilometrów z materacem nad morze jaja se zrobili |
» Szpital będzie (ja | 11-11-2017, 17:48:00) |
Szpital będzie, a jakże...
Po pierwsze 17 mln zł to i tak za mała kwota na wybudowanie i wyposażenie szpitala, po drugie zaciąganie kredytu, którego późniejsza spłata w latach dwudziestych i trzydziestych XXI wieku przypadnie na kolejnych rządzących powiatem, to wygodne ,,spychownictwo" na innych!!!
Panie Starosto - trzeba ten dług było brać na własne plecy wiele, wiele lat temu!!!
Zostawienie go innym w spadku, to jest bardzo brzydkie zachowanie, bo nie wiadomo, jaka będzie kondycja powiatu za kilkanaście lat, a Pan w glorii i chwale zakończy swoją karierę jako wielki budowniczy Powiatu.
Umiał się Pan ustawić Panie Starosto....
A ciemny lud to wszystko kupi, bo ,,czy te oczy mogą kłamać" ??? |
» Darek musisz!!! (kolo | 11-11-2017, 17:02:15) |
Dariusz Chudziński na Burmistrza Strzelna!!! |
» .... (Aeiouy | 11-11-2017, 16:37:54) |
No jak to z czego dołożyli???
Proste...z dziury budżetowej! nadrukują obligacji a ktoś za 10 czy 15 lat będzie się martwił jak to spłacić!!!
A w międzyczasie będzie do obsadzenia ładnych parę etatów w nowym szpitalu..a peezel jak wiadomo ma szeroką ławkę...która bez problemu wygra te... no..."konkursy"...
Nie chodzi o szpital, pacjentów itp... Chodzi o peezel...
|
» przed wyborami (Olgierd | 11-11-2017, 16:05:42) |
Jeszcze troche CBA i CBSP przyjedzie do Starostwa zobaczymy wtedy ....!! Zrobimy porzadek oj zrobimy |
» Dosc tego syfu juz !!! (Mogilniak | 11-11-2017, 15:58:53) |
Jestem za zeby zlikwidowac ten karlowaty powiacik !! Ile jeszcze bedziemy czekac az ktorys burmistrz powie dosc koniec tego co robi Barczak ! Potrzebne sa zmiany !! Potrzebny jest ktos kto bedzie jednoczyl Powiat a nie jak Barczak ... |
» Jak długo jeszcze MY PODATNICY (PODATNIK | 11-11-2017, 14:33:58) |
...będziemy utrzymywać za nasze pieniądze zbędną pasożytniczą strukturę biurokratyczno-polityczną , służącą garstce pseudo polityków i biurokratów. Nie było powiatów i nasze gminy doskonale sobie radziły opierając się na autentycznej wolnej i niezależnej samorządności gminnej. Powiat (karłowaty) Mogilno to struktura nie spełniająca podstawowych warunków do istnienia - nie posiada pięciu gmin oraz odpowiedniej ilości mieszkańców(50 tys.) My WYBORCY- PODATNICY musimy zadać sobie pytanie : czy musimy dalej utrzymywać strukturę administracyjną i politykierską garstkę ludzi nie ponoszących żadnej odpowiedzialności za swoje "działania? Czy bez tego powiaciku świat się zawali? Likwidacja tego sztucznego karła administracyjnego wyjdzie na dobre Mieszkańcom STRZELNA oraz Mogilna i Jezior Wielkich. A przede wszystkim nam PODATNIKOM!!!! NIE MA ZMIAN BEZ RYZYKA !!! ODWAGI. |
» Zlikwidowac ten karlowaty powiat !!! (Karol | 11-11-2017, 12:18:33) |
Smiech na sali co robi ten pseudo Powiacik!! To jakas kpina z ludzi skad nagle znalezli 4mln zl ??!!! Bedzieci odpowiadac za swoje decyzje !!!! kosztem gmiy Strzelno i Jezior Wielkich !!! |
» Cm (Cm | 11-11-2017, 12:07:43) |
Nie zgadzam się na zadłużanie powiatu mogileńskiego, a tak po za tym to starosta musi podać się do dysmisji. |
» władza powiatu (rety | 11-11-2017, 10:46:49) |
Dołożyli?
Z czego dołożyli? Z własnej kieszeni?
Ta cała rada to się nadaje kozy i bydło pasać na łące. Zgotowaliście mieszkańcom piekiełko. Długi coraz większe a dojdzie jeszcze utylizacja składowiska we Wszedniu. Za decyzje tzw. radnych bedą płacić mieszkańcy powiatu. Drogi dziurawe powiększą swe dziury ale kto By się przejmował takimi błahymi problemami. Takich radnych, już nie wspominając o staroście i jego wazeliniarzach pozazdrościć. O czym myśleli zaciągając kredyt? Z tym myśleniem przesadziłem. Nie wszyscy w tej radzie wiedzą co to rozum i mają go tyle co pchła ubranka na sobie. |
» kilka pytań (Globtroter | 11-11-2017, 09:57:41) |
A ja mam pytanie? Kto w tym nowym szpitalu będzie pracował, skąd będzie kadra lekarska? pielęgniarki? Kto będzie operował? Skąd będą anestezjolodzy? Czy będzie to kadra zatrudniona "na godzinach" jak w szkolnictwie? Nam panie starosto potrzeba dobrych lekarzy specjalistów w diagnostyce, lekarzy pierwszego kontaktu, przede wszystkim w przychodni SP ZOZ przy Kościuszki, a nie 1-2 lekarzy do południa! Całe szczęście, że dr J.Kriger ma jeszcze chęci i zdrowie aby przyjmować od rana do 15.00, a czasami i po tej godzinie. Gdyby on dzisiaj zrezygnował z pracy w ZOZ, to nawet nowy szpital nam nie pomoże. |
» Przemyślenia (UPS | 11-11-2017, 09:13:35) |
A ja nowo wybudowany dom wyposażyłam w stare przedwojenne meble, łącznie z sofą.I jeszcze zabrałam "starego" męża.I co na to radni?
Nie można porównywać "starej wersalki" z urządzeniami, o których "starości" decyduje postęp technologiczny.Najpierw się buduje, a potem wyposaża. |
» szpital (cmg | 11-11-2017, 07:06:46) |
Witam-brak słów na tych radnych-bezradnych, budowa nowego szpitala będzie dwa razy większa niż 17mln. Jest to gwóżdż do trumny. Ale co tam Pan Starosta ma to gdzieś a cały powiat pójdzie z torbami. Po prostu brak wyobrażni i zdrowego rozsądku. Jak to można swym dzieciom i następnym pokoleniom zostawić takiego garba w postaci zadłużenia. |
» Honor (Nonkonformista | 11-11-2017, 01:30:05) |
Jest bez żadnego znaczenia jak głosowali: Krzysztof Szarzyński, Krzysztof Mleczko i Dorota Reepulak. Razem z Ewarystem Matczakiem opowiedzieli się za pozostawieniem Tomasza Barczaka na stołku starosty, na kolejną jego kadencję. To przede wszyskim oni są odpowiedzialni za przyszłe przeniesienie szpitala ze Strzelna do Mogilna! Jeśli te osoby mają choć trochę honoru, to wszyscy powinni zrezygnować z pełnionych przez siebie funkcji i złożyć swoje mandaty, jeszcze przed podpisaniem umowy z wykonawcą inwestycji, przesądzającej o likwidacji szpitala w Strzelnie. |