Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Powiat Mogileński - Polityka

Porozumienie chce zmian we władzach

2018-01-26 20:30
 

Ewa Szarzyńska chce stworzyć na terenie powiatu struktury partii Porozumienie Jarosława Gowina, która ma doprowadzić do zmian we władzach powiatu i gminy.

W środę, 24 stycznia w sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej w Inowrocławiu odbyła się Konwencja Samorządowa Kujaw i Pałuk partii Porozumienie. Wśród zaproszonych gości był wiceprezes Rady Ministrów, Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego Jarosław Gowin. Na wydarzenie zaproszono też burmistrzów i wójtów z powiatów inowrocławskiego, mogileńskiego i żnińskiego, a także radnych wszystkich szczebli. Wśród gości i przemawiających na konferencji prasowej była także wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej w Mogilnie, Ewa Szarzyńska. W swojej wypowiedzi dość negatywnie oceniła obecnie rządzących powiatem i gminą Mogilno. Uważa ona, że czas na zmianę władz na szczeblu powiatowym i gminnym, bo obecni rządzący są już zbyt długo. Jednocześnie stwierdziła, że Mogilno powinno mieć burmistrza wrażliwego na potrzeby wszystkich mieszkańców, a jej nowa partia ma zaproponować takiego właśnie kandydata.

W spotkaniu uczestniczyli także: Mirosław Leszczyński, Jacek Kraśny, Jerzy Łaganowski, Barbara Lech, Zofia Gąsior, Mariusz Ostrowski, Dariusz Ciesielczyk i Rafał Szarzyński.

Poprosiliśmy o skomentowanie słów wypowiedzianych na konwencji w Inowrocławiu przez Ewę Szarzyńska, jednak nie była skłonna odpowiedzieć na nasze pytania. Stwierdziła jedynie, że nie chodziło jej o konkretne nazwiska, a jedynie o całość władzy, w tym radnych.

- Nie ma o czym mówić. Nie chciałabym o tym teraz mówić. Wolałabym nie komentować i nie chciałabym się do tego odnosić (...) Nie chodzi tu o konkretne nazwiska, tylko ogólnie jak jest kilkanaście lat nic się nie zmienia, to wiadomo, że są jakieś układy i to tak w każdym zakładzie pracy jest i coś trzeba jednak nowych ludzi wprowadzać i te układy zmieniać (...) Kilkanaście lat trwa kadencja władz i powiatowych i gminnych i od czasu do czasu trzeba coś odświeżyć - stwierdza Ewa Szarzyńska, liderka struktur powiatowych partii Porozumienie.

Ewa Szarzyńska zapowiedziała, że wkrótce na naszym terenie odbędzie się podobna konwencja, a obecnie trwają prace nad lokalnym programem partii. Kandydata, bądź kandydatkę Porozumienia na burmistrza Mogilna poznamy za jakiś czas. (AS | fot. ki24.info)

REKLAMA
 
   » GALERIA ZDJĘĆ [9]

 
   » KOMENTARZE [120]» dodaj komentarz   

 » Dotyka (:) | 20-03-2018, 16:22:18)

Dotyka wszystkich na szczęście: ) i ciebie tez dotknie

 » ? (ala | 20-03-2018, 12:20:44)

Niestety, ale tak nie jest. Nie dotyka tych, co z kk. Grzeszą,co placówka to kobieta,a i dzieci dochodzą . I co mają się najlepiej z całego społeczeństwa.Kasa jest,wszystko jest. Siostra Małgorzata w książce "Oślica Baala" świetnie o nich pisze. Warto przeczytać."Młodzież jest formowana w grupach modlitewnych nie tylko do uczuciowej pobożności, ale i do podtrzymywania jej sztucznie,kiedy gaśnie."

 » :) (:) | 18-03-2018, 14:44:37)

Ręka boska na całe szczęście dotyka wszystkich :)

 » Ciepły? (Marian | 12-03-2018, 23:21:17)

36.6 to wystarczająco ciepły?

 » Wniosek (przekonany | 10-03-2018, 20:41:24)

jeden. Zajmujmy się swoim życiem, swoją osobą i swoimi kocimi ruchami. Bo takie "pierdzielenie" to wyraz swojej własnej bezradności!

 » tak to prawda (przekonany | 10-03-2018, 16:46:45)

Karma wraca. Ale należy zauważyć, że zapewne mówi to osoba, która nie czuje się spełniona i to zapewne, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Strasznie puste musi być życie takich ludzi.

 » !!! (KARMA WRACA | 04-03-2018, 17:51:45)

POWTARZAM KARMA WRACA :)

 » DO PEWNEGO PANA (KARMA WRACA | 02-03-2018, 21:50:10)

Nim się podsumuje, że ktoś ciepły i ma kocie ruchy, lepiej spojrzeć na siebie!

 » daj sobie spokój (Franio | 03-02-2018, 11:40:01)

Doszły mnie słuchy, że niejaki Jacek Kraśny chce się nam przypomnieć i chce startować ponownie na burmistrza Mogilna. Chłopie! wstydu sobie oszczędź, bo ładnych parę lat temu przy ponownych wyborach na drugą kadencję osiągnąłeś zaledwie czwarty wynik! Porażka! No, ale zostałeś wtedy radnym powiatowym, a kumple z PSL, "awansowali" ciebie na członka zarządy powiatu, tak dla otarcia łez.

 » Blok (Ja | 31-01-2018, 19:35:12)

Panie Mirku Leszczyński w dwóch słowach tak czy nie

 » Rozmyślenie (obserwator | 30-01-2018, 19:25:38)

Jestem ciekaw i pytam informatycznie czy pan radny Mirosław Leszczyński jest W PSL, czy nie i jaką funkcję pełni i jaką dietę pobiera jako radny czy tak to wolno , bardzo proszę o odpowiedź a ja wiem jak to wygląda i myślę że grono ludzi też wie i mam pytanie czy tak wolno bo jak tak to ja też tak chcę mieć w gminie z poważaniem

 » Do Wies (Patrząc z boku | 30-01-2018, 18:36:01)

Skoro twierdzisz, że większość tych rzekomo okrutnych komentarzy piszą osoby, które "piją kawę"....to współczuje współpracowników

 » Nowe (Mogilnianka | 30-01-2018, 18:32:55)

Nie wyobrażam sobie,by ci, których promuje pani Ewa mieli decydować o przyszłości naszej gminy.Z tego co obserwowałam w tej kadencji to pani radna poza zalatwianiem spraw dla swojej wsi niczego istotnego dla.gminy nie wniosła Nie przypominam sobie, by gdziekolwiek reprezentowala naszą gminę.Pamietam jak wykopywala panią Kujawe, której do pięt nie dorasta mimo starań.Jak pamiętam do rady dostała się z drużyną burmistrza i nagle zmieniła poglądy?Nie dajcie się.nabrac kolejnym populistom.

 » Do Pawła (uczciwość | 30-01-2018, 15:21:17)

Brawo Paweł; bardzo mądra wypowiedź. Jestem identycznie tego samego zdania, odnośnie płac. Trochę zbyt surowo jedynie radnych potraktowałeś. Poza tym reszta ok. W takiej sytuacji do władzy chcieliby dążyć ludzie, którzy chcą coś zrobić dla kraju, a nie myśleć o nabijaniu sobie kasy!

 » ukraińcy (STOP STOP | 30-01-2018, 15:06:50)

Polaków chętnych do pracy jest dużo ale w większości okolicznych firm są wykorzystywani pracując za mniej niż najniższa krajowa dodatkowo często na umowach śmieciowych lub zupełnie na czarno a Ukraińcy już na starcie mają hotel+transport do pracy+ 14zł na rękę. Jeśli taki system jest dla Polaków uczciwy to nadal będą wyjeżdżać za pracą a Ukraińcy zasiedlą naszą Polskę. Stop ukrainizacji Polski.

 » ukraińcy (STOP STOP | 30-01-2018, 15:06:35)

Polaków chętnych do pracy jest dużo ale w większości okolicznych firm są wykorzystywani pracując za mniej niż najniższa krajowa dodatkowo często na umowach śmieciowych lub zupełnie na czarno a Ukraińcy już na starcie mają hotel+transport do pracy+ 14zł na rękę. Jeśli taki system jest dla Polaków uczciwy to nadal będą wyjeżdżać za pracą a Ukraińcy zasiedlą naszą Polskę. Stop ukrainizacji Polski.

 » Polityka=pieniądze (Paweł | 30-01-2018, 13:53:07)

Partia Gowina to super kpina. Człowiek bez honoru i kręgosłupa-byle tylko być przy korycie. To samo dotyczy radnych i innych. Ciekawe gdyby poobcinać kasę ilu chętnych by się znalazło do rządzenia. Burmistrzowie, wójtowie, prezydenci powinni zarabiać maksymalnie 3x 2100(najniższa krajowa-większość Polaków za tyle pracuje)= 6300 brutto. Radni zwrot kosztów dojazdu. W polityce krajowej: Posłowie, senatorowie 4x2100=8400 brutto + koszty dojazdu z miejsca zamieszkania i pokój w hotelu sejmowym. Oczywiście zakaz innej pracy, zawieszenie emerytury, renty itp. na czas kadencji. Premier 8x2100= 16 800 brutto Ministrowie 6x2100= 12 600 brutto Prezydent 10x2100=21 100 brutto Prezesi spółek skarbu państwa czyli naszych 5x2100=10 500 brutto. Jak zmieni się najniższa krajowa to im pensja wzrośnie. Partia która taki program wprowadzi ma wygraną w kieszeni bo zwykli ludzie mają już dosyć tego dorabiania się kosztem ludzi. Jeśli ktoś został wybrany do jakiejś instytucji przez obywateli to musi dokończyć kadencję a nie startować w innych wyborach. Czyli dziś poseł nie powinien startować w wyborach na prezydenta miasta itp.

 » nie dyskryminujmy (Xawery | 30-01-2018, 12:29:44)

OnA, a co Tobie przeszkadzają Ukraińcy? Już zapomniałaś, jak Polacy szukali pracy "na Zachodzie" i tam też byli początkowo niemile widziani? Niemcy, W. Brytania i kraje skandynawskie? I jakoś ten temat tam rozwiązano, bo miejscowi nie chcieli podejmować niektórych prac. Podobnie jest teraz w Polsce, a poza tym po prostu nie ma ludzi do pracy. A Ukraińcy są!

 » W slusznej sprawie (Wies | 30-01-2018, 10:58:26)

Pani Ewo niech Pani robi to co uwaza Pani za stosowne,bo to co tu jest napisane w niektorych kom to przez zazdrosc i moge sie zalozyc ze pisza je ludzie ktorzy z Pania kawe pija...a wiec glowa do gory i naprzod!!!!

 » W slusznej sprawie (Wies | 30-01-2018, 10:57:45)

Pani Ewo niech Pani robi to co uwaza Pani za stosowne,bo to co tu jest napisane w niektorych kom to przez zazdrosc i moge sie zalozyc ze pisza je ludzie ktorzy z Pania kawe pija...a wiec glowa do gory i naprzod!!!!

 » ukraińcy (OnA | 30-01-2018, 09:54:23)

Czy tylko mi się wydaje, że w Mogilnie i okolicach przybywa coraz więcej Ukraińców? Za chwilę dla Polaków tu zabraknie pracy ?!

 » ukraińcy (OnA | 30-01-2018, 09:53:40)

Czy tylko mi się wydaje, że w Mogilnie i okolicach przybywa coraz więcej Ukraińców? Za chwilę dla Polaków tu zabraknie pracy ?!

 » Porozumienie - czyli hipokryzja polityków (zwykły, szary człowiek | 29-01-2018, 21:14:12)

Do "uczciwości". czy dla Ciebie normalnością jest dzielenie Polaków na swoich zwolenników i na gorszy sort? Czy normalnością jest bezpardonowe wyrzucanie z pracy apolitycznych fachowców i przyjmowanie na ich miejsce swoich "Misiewiczów"? Czy normalnością jest rozpętanie oszczerczej kampanii nienawiści skierowanej przeciwko grupie zawodowej sędziów i młodych lekarzy? Czy normalnością jest zmienianie postanowień Konstytucji zwykłymi ustawami? PRZESTAŃ SZYDZIĆ Z UCZCIWOŚCI!

 » O tak (Świeżak | 29-01-2018, 20:49:59)

O tak odwołując się do głównego punktu konwencji-patrz czas na zmiany, to faktycznie same polityczne świeżynki :) Ale przypuszczam, że to taki żarcik dla rozluźnienia atmosfery na wspomnianej konwencji bo miny mówią same za siebie

 » wybory (obserwator | 29-01-2018, 20:08:24)

Każdy z nas ma jeden głos i może głosować na kogo chce. Oczernianie, opluwanie świadczy o tych co piszą. Jest to świadectwem małości takich ludzi .

 » Przez osiem ostatnich lat... (uczciwa | 29-01-2018, 16:37:32)

Bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury!!!Jak ma się odwoływanie do braku zaufania do rządzących i przynależność do partii, która ten rząd tworzy? Wcześniej ktoś odwołał się do funkcji osób, które na naszym terenie mają tworzyć partię. Sama "świeża krew", osoby nie związane z takim czy innym "układem". Kompletny brak konsekwencji. A tak dla przypomnienia, to założyciel Państwa partii od ponad 6 lat jest ministrem. Wypowiedź jest pełna sloganów, jak w "Uchu Prezesa" - "przez 8 ostatnich lat..."

 » do (alek | 29-01-2018, 16:01:30)

Spokojny twój głos,rzeczowy,niechamski,bez zbędnej kłótni i nienawiści wzajemnej.Co by nie pisać czy "POROZUMIENIE" to będzie rzeczywiście nowa jakość i lepsza perspektywa dla przede wszystkim naszych dzieci,wnuków dziadków -to czas pokaże, a wyborcy dokonają swojego i tak wyboru - bez względu na słowa pogardy dla pani Ewy Szarzyńskiej.Najważniejsze to iść na wybory ,żeby później się nie okazało ,że ten mój jeden głos w wyborach nic nie znaczy.Za chwilę będzie na łamach cmg24 coś o kandydatach na burmistrza ze strony PO, PiS czy PSL....i będzie to samo ujadanie lub wychwalanie w niebogłosy...

 » POROZUMIENIE - szansa na normalność (uczciwość | 29-01-2018, 15:22:46)

Widząc, że dyskusja zmierza ku końcowi, pozwolę sobie na puentę tego co mogliśmy śledzić.... Nie dziwię się rozgoryczeniu komentujących, bo na dzień dzisiejszy społeczeństwo nie ma zaufania do jakiegokolwiek obozu rządzącego. I to bez różnicy - czy jest to przy ul. Wiejskiej w Warszawie czy w przypadku lokalnych samorządów. Nie może być inaczej, jeżeli wszystkie partie rządzące po 1989 roku, cechuje kolesiostwo, układy, uleganie lobbingowi politycznemu, horrendalne pensje prezesów spółek i totalne zaniedbywanie finansów państwa. POROZUMIENIE, ma stać na straży tych właśnie politycznych błędów i zdecydowanie się nim przeciwstawiać. Urząd ma być wolny od układów i przyjazny dla każdego petenta. Tylko tak można odzyskać zaufanie społeczeństwa do władz i urzędników. Równomierny podział środków na inwestycje i zaspokajanie najpilniejszych potrzeb zarówno na wsi jak i w mieście. Mieszkańcy muszą czuć, że mogą liczyć na wsparcie władz, a nie być tylko łudzeni obietnicami. Takie ma być właśnie POROZUMIENIE - w myśl zasady że ZGODA buduje, a NIEZGODA rujnuje!

 » . (. | 28-01-2018, 22:55:45)

Ojcie Wyborca raczej nie z farbowanych tylko realnie myśli

 » niepamięć (! | 28-01-2018, 22:52:53)

Rozumiem Wielkopolaninie, iż Pana osąd w sprawie bycia przegranym, gdy radny ma inny pogląd bierze się z kilkunastoletniego doświadczenia piastowania stanowiska wiceburmistrza.

 » Do Nowy (Wyborca | 28-01-2018, 22:04:20)

Gdzie ty tu widzisz wpisy "za" i "przeciw" skoro na jeden wpis "za" przypada 15 "przeciw"?

 » wybory 2018 (Nowy | 28-01-2018, 21:51:06)

Po tylu wpisach i za i przeciw widzę ,że potrzeba zmian,ludzie obserwują obecne władze : zasiedzenie , buta ,arogancja, cwaniactwo, kolesiostwo-niech przyjdą nowi ludzie i coś zmienią .Powodzenia . Może więcej działaczy niż nauczycieli.

 » kij w mrowisku (ojcie | 28-01-2018, 21:45:51)

wyborca a ty z których farbowanych przydupasów jesteś?

 » do ? (Wielkopolanin | 28-01-2018, 21:18:01)

Pytajniku pytasz mnie, czy znam jakieś interpelacje radnej Ewy Szarzyńskiej. Tak się składa, że w tej kadencji nie jestem radnym i nie uczestniczę w sesjach RM. Trudno mi więc wypowiadać się, a już z pewnością oceniać aktywność rajców miejskich. Jest ona z pewnością różna i można ją mierzyć np. w skali od zera do dziesięciu. Tak było, i jest, i będzie. Bo przecież nie jest żadną tajemnicą, że są radni, którzy nie muszą (nie chcą?) zabierać głosu. Ważne, że są na sesji i głosują, jak "ustalono". Warto by jednak pokusić się na ocenę naszych radnych, ich aktywności, zaangażowania w rozwiązywaniu spraw nie tylko swojej ulicy, czy sołectwa - wszak radny jest radnym miejskim (gminy) i jako taki powinien patrzeć trochę szerzej na problemy naszej małej ojczyzny. Jedno jest pewne, a wiem to z doświadczenia, że jak masz odmienny, alternatywny ogląd na rozwój gminy niż rządzący akurat wójt,burmistrz czy prezydent to jesteś po prostu przegrany. I choć byś zgłosił-zgłosiła przez 4 letnią kadencję 100 ważnych i wartościowych interpelacji, to i tak każdy Ci powie: skuteczność radnego widać po czynach! Nic bardziej zakamuflowanego!

 » wybory (boby | 28-01-2018, 19:47:20)

REDMAN....Start GO

 » Koalicja (Przegląd | 28-01-2018, 19:24:53)

No w sumie to faktycznie koalicji nie ma skoro zostaliście też skrytykowani. Słowa pani Szarzyńskiej powyżej w artykule:)

 » Wielkopolanin (? | 28-01-2018, 18:47:01)

A przypomnisz jakieś wnioski Pani Szarzyńskiej?

 » do Sympatyka PSL (Wielkopolanin | 28-01-2018, 18:21:22)

Ależ Drogi Sympatyku! Ja nie wiedziałem, że jest taka koalicja! Ja po prostu nie widzę koalicji PSL-Niezależni w radzie miejskiej w Mogilnie. To, że czasami kluby radnych głosują identycznie, podobnie to nie znaczy, że jest koalicja. Dlatego też uważam, że w naszym lokalnym gminnym parlamencie nie ma też opozycji!!! Jeśli radny myśli inaczej, ma inny, lepszy wniosek, interpelację od pomysłu burmistrza to znaczy, że jest w opozycji? Wg mnie nie! Alternatywna krytyka rządzenia gminą też nie mieści się w ramach "opozycji". Tak uważam.

 » a u innych cisza? (Ireeeeek | 28-01-2018, 18:18:40)

cos się dzieje w mogileńskim PIS,Kukiz15,SLD w spawach wyborów?Ja chetny do Kukiza

 » do Marcepana (ktoś | 28-01-2018, 17:05:29)

Może będzie tak jak piszesz ale kadencja Duszka zostanie przerwana i nastąpią nowe wybory bo za pewne sprawy trzeba ponieść odpowiedzialność. Cierpliwości.

 » Pytanie (Sympatyk PSL | 28-01-2018, 16:28:38)

Jestem ciekaw opinii Pana Wielkopolanina na temat koalicji PSL i radnych "Niezależnych" w radzie miasta. Czy te wpisy mieszkańców nie dają do myślenia?

 » Gowin (kalafior | 28-01-2018, 15:28:34)

jak można popierać Gowina? śliski człowiek, bez kregosłupa, bez skrupołow. pachołek Kaczora, razem rowzwalają kraj w imię schizofrenicznych manii Kaczora, ludzie obudżcie się!!!! ten czlowiek chciał likwidacji sądu w Mogilnie a teraz się łasi...

 » hahaha (Marcepan | 28-01-2018, 14:03:27)

Leszka Duszyńskiego bronią rezultaty. Opozycja wylicza,że mało dzieje się na wsi,ale to totalna bzdura. Żyjemy w demokratycznym Państwie prawa gdzie każdy ma prawo startu, lecz wynik wyborów samorządowych 2018 był już znany 17 listopada 2014 roku. Leszek Duszyński rozgromi potencjalnych kontrkandydatów.

 » wypłaty obsługi i administracji (procownik | 28-01-2018, 14:00:38)

kiedy władza pomyśli o pracownikach obsługi i administracji , dlaczego pracownik po 20 czy 40 latach pracy ma pensje niższą od pracownika który przychodzi do pracy ,jak długo będzie się nas okradać, kiedy nas spłacą

 » Czas na porządki (ktoś | 28-01-2018, 13:49:14)

Brawo Pani Ewo. Należy jak najszybciej rozwalić ten układ kolesi w Gminie, w MPGK, w Spółce Mogilno Sport, wywalić podstarzałego inspektorzynę budowlanego, bawidamka niech siedzi na emeryturce i kapcie grzeje przy kominku a dać pracę młodym. Oj jest wiele do zrobienia.

 » sprawdź IP to się dowiesz (człowiek dobra rada | 28-01-2018, 11:26:03)

:)

 » Wybory (stary wyborca | 28-01-2018, 10:33:19)

Przepraszam ,że zabieram głos w tej dyskusji 2-i raz ale myślę sobie każdy może wystartować w wyborach samorządowych . Pani Ewa zgłosiła swój akces . Wystartujcie-im więcej będzie chętnych sprawować mandat radnego czy burmistrza,wójta tym lepiej mieszkańcy gminy i powiatu będą mieli w czym wybierać i wybiorą najbardziej właściwych. Radny , wójt , burmistrz to odpowiedzialność nie tylko pensja czy dieta. Drugorzędnym jest z jakiej opcji politycznej liczy się człowiek, działacz, który potrafi dać od siebie a nie tylko brać.Niestety w większości jest tak ,że brać i to jest smutne .

 » prswda sama (sprzątaczka | 28-01-2018, 09:44:58)

że nikt o nich nie pomyslal i nie stanął w ich obronie tak jak gdyby nie było tematu. Radny powiatowy tez nie a jest radnym powiatowym i mogl cos powiedziec

 » Do informatora (Wyborca | 28-01-2018, 08:23:11)

Co tak tłumaczysz radnego powiatowego ? Jednak stara zasada nadal działa że naiwnych nie sieją - sami się rodzą - JAK OBECNY RADNY POWIATOWY MUSI PRACOWAĆ TYLKO 6 GODZIN DZIENNIE TO JAK WYGRA WYBORY TO BĘDZIE PRACOWAŁ NA 1/2 ETATU ? A jak przyjdzie wyjechać służbowo to podróż 6 godzin na dobę i nocleg - to np.na Podkarpacie i z powrotem podróż zajmie Mu cały tydzień ? W dzień przyjęć interesantów też przyjmie tylko połowę a resztę wyśle do domu ? Co tak Go bronicie - nic nie robiąc bierze już 8 lat wypłatę dyrektorską jak aktywni i aktualni naczelnicy wydziałów i jeszcze nie może pracować na cały etat - nie szkoda Wam na ten fakt naszych wspólnych podatków ,bo mi szkoda

 » debata (pomysł | 28-01-2018, 02:05:58)

zorganizujmy debatę polityczną ale na żywo

 » . (. | 28-01-2018, 01:37:13)

Co niektórzy tu piszący o rzekomych układach chyba nie zdają sobie sprawy,że na pomówienia jest odpowiedni paragraf

 » Przykre to (Xxx | 28-01-2018, 01:29:14)

No niestety paniami sprzątaczkami nikt się nie zainteresował, nikt nie pomógł. Ot, takie nasze realia

 » Bezpartyjny? (brrr | 28-01-2018, 01:16:53)

Ty tak serio?

 » zapomnieli (zbulwersowany | 28-01-2018, 00:39:19)

To Jarosław Gowin likwidował sąd w Mogilnie. Teraz nasi samorządowcy uśmiechają się do niego. Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej w Mogilnie, członek Zarządu Powiatu w Mogilnie, były Burmistrz Mogilna, maja jednak bardzo krótką pamięć. Pani Szarzyńska, na sesjach siedzi Pani cichutko a teraz nagle krytykuje Pani wszystkie nasze władze samorządowe. Proszę jednak pamiętać, że Pani także należy do tych naszych kiepskich władz.

 » Do Olo (Swoj | 28-01-2018, 00:34:51)

Bardzo mądre slowa

 » Zmiany (Bezpartyjny | 28-01-2018, 00:24:58)

Kochani uwierzcie bedzie bardzo trudno rozbić ten cały układ.Przeciez same kolesiostwo pracuje w roznych instytucjach, i sa pewni uwierzcie ze włos im z głowy nie spadnie , wiec na kogo beda głosować? Oj bedzie ciezko, ale damy rade, moze w końcu cos sie zmieni i każdy bedzie miał równe szanse tego sobie i Państwu zycze.

 » wybory (wyborca | 28-01-2018, 00:21:05)

Konia z rzędem tym co wilicza w ilu partiach był Pan Gowin i teraz jego zwolennicy z powiatu Mogilno moze nazwa ć tą partie FARBOWANE LISY pani radna i pan radny powiatowy zmieniają partie jak rekawiczki.Panu Mirkowi sie nie dziwie Leszek zostanike burmistrzem a cvzy Pan Mirek radnym nie wiem a wtedy bedzie larum a jak sie dupsko wypina na PSL dzieki tej partii ma Pan panie Mirku niezła kaske po wyborach kiszka

 » Informator (Do wyborcy | 28-01-2018, 00:03:02)

Nikogo nie powinno obchodzić ile godz radny Leszczynski pracuje, to nie ma nic wspolnego z tematem. Widocznie wyborca w urzędzie pracuje, ze takie szczegóły wie.

 » Radny powiatowy (On | 27-01-2018, 23:46:30)

A radny powiatowy co zrobił dobrego dla powiatu? Ze kiełbaski piecze? Na kiełbasach sie zycie nie opiera. Czy chociaż komukolwiek pomógł np. w znalezieniu pracy?przeciez jest Powiatowy Urząd Pracy, jest radnym i ma jakiś wpływ na urząd pracy myśle. A czy jest zainteresowany ile osób tam pracuje?chyba wiecej od osób bezrobotnych z prawem do zasiłku. A czy zainteresował sie jak zwalniano sprzątaczki- chyba tez nie. A co mnie to obchodzi nie? Przeciez ja mam pensje i to jaka?nie bede głosował na niego. A obecny - brak slow

 » Radna Lech (Do parasolki | 27-01-2018, 23:24:51)

Dobrze pan, pani zauważyła, ta radna to raz tu raz tu byle utrzymać sie w polityce oczywiście za pieniądze- dietę. Jest wszędzie, gdzie sie cos dzieje,nie wiem czy nie ma pracy w gospodarstwie? A jak zachwala burmistrza na Facebooku?co ci ludzie wyprawiaja, aby sie utrzymać, troche godności.

 » układy i układziki (Jack | 27-01-2018, 23:12:30)

Z tymi zmianami nie byłby taki zły pomysł. Zanim nowi urzędnicy i radni stworzyliby nowe kontakty i układziki to dużo by się pozmieniało. Wszystko po kryjomu, przetargi, zapytania ofertowe, robótki itd. Kto na tym korzysta? Kolesiostwo ratusza. Przecież tam rączka rączkę myje. A spróbować rozwalić jakiś układ? Można sobie narobić duuużo wrogów. Zrobią Cię tym niedobrym i najgorszym. Czas na wielkie zmiany.

 » Drogi niktosiu (JOKER | 27-01-2018, 23:11:23)

PRZYTACZAM MOJĄ PONIŻSZĄ WYPOWIEDŹ : U NIKTOSIA BŁĄD NA BŁĘDZIE,ALE CO TAM PEWNIE KTOŚ (CZYTAJ SIEDZĄCY OBOK CIEBIE) DYKTUJE I NIE NADĄŻA (CZYTAJ NIKTOŚ NIE NADĄŻA). Tak trudno czytać ze zrozumieniem?PS. Jednym z boku podpowiadają i ręka drży, a innym dyktują !

 » Układy układziki (Ja | 27-01-2018, 22:53:47)

Brawo p. Ewo , wreszcie ktos sie postawił.A ci co pisza komentarze, to w większości z układów, co myślą ze nikt ich nie ruszy, a z biednych co niektórzy ironicznie sie podśmiechuja. Takiego kolesiostwa i układów nie było za żadnego poprzedniego burmistrza.zycze zdrowia i wytrwałości , bo nie bedzie łatwo, zobaczy Pani?

 » Do balbiny (Mieszkanka | 27-01-2018, 22:42:54)

Mam nadzieje ze to zart?

 » Cudowna dyskusja. (radeknowak | 27-01-2018, 22:31:56)

Wspaniała, ujmująca merytoryczna dyskuja. Jak na anonimową dyskusję w Pierdziszewie przystało. Czy się dobrze dzieje czy nie - czas pokaże, kij w mrowisko natomiast wbity na pewno...

 » Do Jokera pytanko.... (Niktoś | 27-01-2018, 22:27:37)

krótko i na temat : mam pytanie do Ciebie ,żeby nie było wątpliwości cytuję twoją wypowiedź napisana drukowanymi literami : 'cytat :" u niktosia błąd na błędzie,ale co tam ktoś nie dyskutuje i nie nadąża pewnie ktoś tam pewnie ktoś dyskutuje i nie nadądża:"-koniec twojego wpisu.ponieaważ uważam w tym momencie siebie ,ze jestem "ciemną istotą"-co chciałęś werazić bo w twoim wpisie żadnego składu i ładu.więc miej cywilną odwagę i napisz czy tez rozszerz swoje myślenie, ....liczę na twoją odpowiedz

 » O czym my mówimy (Ludzie | 27-01-2018, 22:25:16)

Niktosiu wytłumacz nam szarym ludziom jak się ma kasza czy darmowe smażenie kiełbasek do burmistrzowania. Smaży darmowo to chwała mu za to ale jaki to ma związek?

 » ! (NIE MOGĘ | 27-01-2018, 22:07:52)

Patrioto właśnie pokazujesz jakiego typu człowiekiem jesteś :)

 » Czekam (Czekam | 27-01-2018, 22:04:40)

przykłady gmin gdzie kobiety gaszą spory poproszę!

 » zmiany (swar | 27-01-2018, 21:55:37)

Szarzyńska od zmian sołtysa w Strzelcach zaczynała teraz za władze powiatową sie bierze stwierdzenia ze :trzeba cos odswiezyc no moze by zacząć od siebie najpierw. zenada kompletna

 » Porozumienie (patriota | 27-01-2018, 21:35:28)

uch cha, uderz w stół a szczury się odezwą,

 » władze Powiatu (balbina | 27-01-2018, 21:23:57)

w władzach powiatu tylko radny Dombek jest godny zaufania. Zawsze merytorycznie przygotowany do obrad. Warto na niego głosować. Podziwiamy jego zaangażowanie

 » dobra zmiana (zmiany | 27-01-2018, 21:02:07)

każda zmiana mile widziana, prawda że w Mogilnie i nie tylko ...są układy i układziki, a więc czas na dobrą zmianę, amen.

 » Hmmmm (Hmmmm | 27-01-2018, 20:59:02)

A zrobicie nareszcie porzadek ze szkolami wiejskimi? Zamknijcie je wkacu.szkoda kasy na nie.

 » JOKER (Hahahaha | 27-01-2018, 20:50:00)

U NKTOSIA BŁĄD NA BŁĘDZIE,ALE CO TAM PEWNIE KTOŚ DYKTUJE I NIE NADĄŻA

 » dopasowany i przepracowany (Krawiec | 27-01-2018, 20:42:42)

Niktoś, Ty się litujesz nad burmistrzem Duszyńskim? Że tyle musi "pracować", ze przez tydzień był na kilku imprezach itd. A ja wiem zupełnie co innego. Burmistrz chętnie obejmuje honorowe patronaty nad imprezami, na których w 90% nie bywa. Teraz mamy rok wyborczy, to trzeba się pokazywać. A te dobrze skrojone garnitury, to hmmm ... ironizujesz i żartujesz prawda? Często są to wymięte marynarki i podkasane spodnie, że o okryciu wspomnę. Ale nie szata świadczy o człowieku.

 » . (Dziwne | 27-01-2018, 18:11:15)

Olo pokory to raczej bohaterowie tego artykułu powinni się nauczyć. Takie jest moje zdanie do ktorego jako wyborca mam prawo. I to nie hejt. To moja ocena!

 » uczestnicy spotkania (nul | 27-01-2018, 17:11:08)

jak sie czyta te nazwiska uczestników spotkania to boje sie ze komuna wróciła

 » Do Olo (Chcący wiedzieć | 27-01-2018, 16:56:33)

Witam serdecznie przyszłego kandydata na Burmistrza ,mam przy okazji pytanko - czy to jest właśnie Twój program wyborczy na jesień 2018 roku ? Jeżeli okaże się że tak to to jestem bardzo zawiedziony ,ponieważ po 8 latach nic nie robienia w ratuszu , siedzeniu w kolejnych biurach jako pracownik nie potrzebny mogłeś się przygotować programowo do kampanii a nie takie bzdury wypisywać.Chyba że ośmioletnie nic nierobienie w ograniczonym jeszcze czasie pracy tak Ciebie zmęczyło że taki denny program wymyśliłeś ,już ktoś wcześniej pisał że na skoczków się nie głosuje i ma świętą rację ,mieliście czas na wykazanie się i postawienie obecnemu Burmistrzowi prezentując swoje spojrzenie na rozwój Gminy i Miasta ,dlaczego tego nie zrobiliście ? Szkoda dyrektorskiej pensji i diety radnych ? Naprawdę jesteście maluczcy jak sądzicie że znowu "ciemny lud to kupi".

 » Uhm (Twinki | 27-01-2018, 16:05:44)

Pani Ewo a czy zastanawiała się Pani czy Pani nie jest za długo?! Bo to Pani tłumaczenie jest naprawdę żenujące. A już odpowiedź,że Pani nie chce komentować co oznaczają wypowiedziane na konwencji słowa pozostawię bez komentarza. Jeśli ktoś się porywa na takie rzeczy to trzeba być świadomym i brać odpowiedzialność za swoje słowa i umieć uzasadnić swoje wypowiedzi

 » do Anki (niktoś | 27-01-2018, 16:02:26)

....ale ci ręka musi drżeć tylko nie wiem dlaczego;ktoś ci z boku podpowiada a ty bezwiednie piszesz? Nie zrobilaś nawet tzw."czeskiego blędu".Przybliż mi sylwetkę niejakiego radnego powiatowego Łaszczyńskiego jak piszesz.Pewnie chodziło ci jak już o ....Leszczyńskiego.Obojętnie czy ktoś go lubi czy nie to on nie wstydzi się ubrać w rzeczy robocze ,strażackie-to on jest inicjatorem bardzo udanych Dni Kaszy w Goryszewie(penie nie byłaś i nie widziałaś jak udana to jest impreza cykliczna).Poza tym nie wstydzi się założyć róenież bialego kitla i darmowo smażyć kielbaski na róznych festynach np.w Wylatowie czy Procyniu.A pan Duszyński woli się lansować przy wszelkich uroczystościach w CMG w dobrze skrojonym garniturze.koszuli i pod krawatem.Skąd on bierze tyle sil?w przeciagu jednego tygodnia stycznia bierze udział w spotkaniu noworocznym w USC w Mogilnie,na studniówce,na imprezie organizwoanej przez komitet osiedlowy w Bossie w Mogilnie.panie burmistrzu oszczędzaj siły bo zdrowie ma się tylko jedno!!!

 » Kłótnie (Inna babka | 27-01-2018, 15:52:08)

Babeczko kobiety łagodzą kłótnie? Żaden facet nie wbije Ci noża w plecy, tak jak to zrobi kobieta.

 » czarny protest (parasolka | 27-01-2018, 15:28:21)

Czegoś nie rozumiem!!!Przecież Pani radna Lech brała udział w czarnym proteście przeciw zaostrzaniu ustawy aborcyjnej!Szła w pierwszym rzędzie. A teraz ma startować od Gowina?? Aż taka zmiana poglądów?

 » celna uwaga (stary wyborca II | 27-01-2018, 14:36:27)

Bardzo dobry głos i spostrzeżenie "stary wyborco"!

 » koń trojański i historia (Stanley | 27-01-2018, 14:20:47)

Kto kogo w konia zrobił? Każdy to robi i wcześniej zrobił. Niejaki radny Leszek Duszyński, też wjechał do rady miejskiej (2002 r.)na barkach przyszłego burmistrza Jacka Kraśnego, by po 2 latach zrobić go w konia i zostawić Kraśnego na pastwę niejakiego Rafała L. Zresztą Leszek sam nie odszedł z obozu Kraśnego, ale zabrał ze sobą wiernego i spolegliwego druha Grzegorza Stochlińskiego i .... no, no no własnie! Tak, tak! : Rafała Szarzyńskiego.

 » Drogi patrioto (Z domu | 27-01-2018, 14:15:04)

A jakie tu chamskie opinie?! Chamsko to ty się wypowiadasz :"szczurom"! Każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie. Raczej twoj głos to głos rozpaczy :)

 » Halo halo (Sklerotyk | 27-01-2018, 13:27:42)

Chyba coś mnie ominęło! Nie widziałam, by Pani radna reprezentowała gdzieś gminę, tym bardziej się wypowiadała. Przyjmuje raczej postawę milczącą:)

 » do starszego patrioty (Pinokio | 27-01-2018, 13:19:59)

Boja się? Nie...żal i śmiać się chce :)) Aż dziwne że tego nie zauważyłeś. Ps. A wypowiedź była z kartki czy z głowy?

 » a z innej beczki... (\"babeczka\" | 27-01-2018, 13:17:46)

ja uważam z kolei ,że mi jest obojętne kto chce lub może startować na burmistrza i obojętnie z jakiego ugrupowania byle to była KOBIETA.Wiadomo kobiety bardziej łagodzą waśnie i wszelakie kłótnie.W wielu nawet niedaleko od nas gmin się taki wariant powiódl.

 » Max (Gangrena | 27-01-2018, 13:06:09)

Maksymalnie 1000 głosów. Pozdrawiam

 » Osobowość roku (MARIO | 27-01-2018, 12:30:54)

Ha,ha, ha śmiać mi się chce z naszych lokalnych polityków. Od wschodzącej Gwiazdy mogą się dużo uczyć. Pani Ewa to polityk z krewi i kości. najpierw zrobiła w konia Duszyńskiego bo od niego startowała do rady i gdyby nie jego naiwność to nie byłaby radną. Zreszta tak samo zrobił radny Myszkowski z Niestronna. naiwny Duszyński biegał by wpisać go na listę, a On mu podziękował i przeszedł do innego ugrupowania. Pani Ewa zrobiła też w konia swoich nowych przyjaciół - patrz Molenda i cały ten PSL. Pani Ewa to rasowy polityk. Niech Duszynscki i inni od niej się uczą

 » Porozumienie (patriota | 27-01-2018, 12:02:22)

Pani Ewo, widzi Pani jak szczurom żal, krytykują Panią na każdym kroku, niech się Pani nie zastanawia tylko do przodu, niech Pani organizuje partię, z chęcią do niej przystanę ma Pani we mnie i wbrew chamskim opiniom wielu zwolenników, więcej informacji o strukturach

 » Czegoś nie rozumiem (Anka | 27-01-2018, 11:57:20)

Jak radna chce odświeżyć władzę mając w swoich szeregach wieloletniego radnego powiatowego Łaszczyńskiego,wieloletniego radnego Łaganowskiego, byłego burmistrza,byłego radnego-męża,kilkukrotnie startującą w wyborach z listy PO radną Lech. Chyba że filarem nowej władzy ma być sołtys Gąsior i Mario??:):)

 » Do pytanie (Jan | 27-01-2018, 11:50:20)

Słuszny głos w sprawie. To prawda, że można brać udział w sesji. Również z kilkoma znajomymi przyjdę na sesję. Najbardziej interesuje mnie, co radną ma na myśli mówiąc o władzy wrażliwej na potrzeby mieszkańców, np. czy obniży podatki oraz czy wyremontuje wszystkie drogi, nie zapominając o kanalizacji

 » Wypowiedź (Jup | 27-01-2018, 11:50:08)

Składnia zdania...mistrzostwo

 » ja też pytanie (Oooo | 27-01-2018, 11:48:05)

Z tą sesją to dobry pomysł,kiedy będzie? Bo też chce przyjść i o wiele rzeczy zapytać! To mi da jednoznaczną odpowiedż na szargające mną wątpliwości.

 » Ewa (mieszkaniec | 27-01-2018, 11:44:55)

Pierwszej zdrady i nielojalności dokonała w Raju. Nie wierzę, że to cecha charakteru wszystkich pań z tym imieniem. Nielojalność i nie dotrzymywanie obietnic. Znam Ewy wspaniałe i honorowe. O panu M.L. lepiej nie wspomnę.

 » Wybory (stary wyborca | 27-01-2018, 11:39:23)

Czytam Wasze wpisy i widzę ,że trochę się boicie tej pani i grupy którą wokół siebie buduje . Myślę ,że brzydkie kaczątko nabrało doświadczenia , widziała ,że być w grupie Leszka panującego trzeba tak klaskać JAK Leszek pozwoli ani krócej ani dłużej, jako vice-przewodnicząca nabrała doświadczenia w reprezentowaniu Rady , w wystąpieniach , w innym spojrzeniu na Gminę, a że jest działaczką chce coś zmienić to dobrze , a że z pozornie słabszego ugrupowania. Jeżeli mieszkańcy Gminy i Powiatu postawią na zmiany na ludzi już z pewnym doświadczeniem życiowym , niezależnym , nie potrzebującym wchodzić w "D" to coś się powinno zmienić. Życzę powodzenia.

 » Hah (Z domu | 27-01-2018, 11:35:33)

A co takie wystraszone miny na zdjęciach? Wataha się przeraziła? :)

 » ... (Kargul | 27-01-2018, 11:13:35)

Czytam to z wielkim zdumieniem...Naprawdę...Wielkie plany i pobożne życzenia, a prawda jest taka,że obojętnie kto nie wystartuje na Burmistrza Leszek Duszyński go sromotnie pokona !!!! Tak przy okazji bardzo współczuję działaczom PSL...Leszku "do boju";)

 » w odpowiedzi... (Olo | 27-01-2018, 11:08:45)

W odpowiedzi na hejterstwo kolejno :do 1/pamiętajacego/cej i Ryszarda.Domniemywam, że w opisywanej imprezie braliście udział i macie niezwykłą pamięć-teraz pewnie jakaś ciepłą posadka w "budżetówce" i straaaach przed możliwością utracenia przywilejów u dotychczasowych rządzących w gminie i powiecie.-to opiszcie co takiego się w tych Strzelcach wydarzyło i kiedy miało to miejsce-skoro burmistrz Duszyński przez ostatnie lata omijał to sołectwo szerokim łukiem?.Przez wiele lat w planach budżetu były naprawy wiejskich sal,remiz budowy dróg etc. I naglą jak królik z kapelusza czy też jakieś "czary-mary" i znajdują się w budżecie pieniądze na świetlice i w Strzelcach i Twierdzyniu-stara jak świat "kielbasa wyborcza". Ja tam nie bylem i nie bywam na takich imprezach(prowadzę własna działalność gospodarczą),ale z 'Pałuk' mniej czy bardziej obiektywnie, przypomną Wam o spotkaniach: burmistrza Duszyńskiego w określonym czasie gdy było mu blisko i po drodze do Platformy w siedzibie na Placu Wolności czy w Restauracji Józefina w Mogilnie.Nadto o ciągłych nasiadówkach władz PSL i to i z gminy i powiatu w "Chacie" w Kwieciszewie(bynajmniej myślę,że nie rozmawiali tam o ostatnich wydarzeniach w serialach "M jak miłość" czy "Barwy szczęścia"...a propos taka mała dygresja:słyszalem w tym tygodniu szefa PSL Władyslawa Kosiniak-Kamysza: w nowym swoim programie proponuje w każdym mieście KINO,- do tej pory pobudowali 1 (słownie jedno kino w Oleśnie).....po 89 roku są prawie wciąż przy władzy-razem z Platformą czy wcześniej z Unią Wolności czy AWS kina zamykano na potęgę zastępując je multipleksami,ale to nic:proponuje on jeszcze budowę metra w większych miastach Kraków,Poznań a nawet uwaga w Szamotułach.Ja do naszego lokalnego PSL mam tylko prośbę o wyjaśnienie do końca sprawy zanieczyszczenia środowiska naturalnego we Wszedniu(temat ucichł)śnieg przykrył,więc cicho-sza-ustalenie winnych zaistniałej sytuacji a jak sami nie potrafią ustalić to może prokuratura w Mogilnie by się zajęła tę sprawą :)Albo o spotkaniach wierchuszki PSL-u z p.starostą Barczakiem z włoskimi przedsiębiorcami z branży śmieciowej w sprawie spalarni-a teraz nomen omen jest ciągły problem ze śmieciami i ciągłe ich podwyżki. 2/do internauty arczi : zacytuję twoje zdanie składające się z 5 zdań "Porozumienie chce zmian przy korycie".Ja nie znam i myślę ,że i ty nie znasz programu "Porozumienia"bo jak nadmienia redaktor trwają ustalenia programowe i dopiero przygotowywana jest konwencja :ale taki twój wpis 'arczi" nic nie wnosi ciekawego ani nie rozwinąłeś tematu, a poza tym że czujesz się Królem internetu- może za dużo tv.o polityce oglądzasz gdzie takie słownictwo obowiązuje albo miałeś słabszych nauczycieli lub brak ci podstawowej wiedzy z języka polskiego.Zadaj sobie trudu,albo ci ułatwię: a mianowicie synonim słowa "koryto"1)koryto np w kontekście pokarmu,2)koryto jako określenie produktów do spożycia 3)jako wąski rowek do ściekania wody 4)koryto jako dołek odprowadzający ciecze 5)koryto jako miejsce dla zwierząt wypełnione jedzeniem.-domyślam ,że chodziło ci o aluzję do pkt.5, a więc domniemywam,że nazywasz sam siebie zwierzęciem i jesz z koryta-życzę SMACZNEGO! :) 3/do inernauty denon :uważam,że w każdej partii czy to PiS czy Platforma czy PSL czy na szczeblach wladzy centralnej jak i lokalnej znajdują się czarne owce np:senator Kogut z PiS,posel Gawłoski z Platformy i tak samo jest i w poltyce lokalnej :obecny klub w "radzie miejskiej" Mogilna "niezależni" właśnie z Panią Ewą Szarzyńską na czele są lub starają się faktycznie być niezależni.dobre projekty zwl.prospołeczne należy popierać-a nie reagować jak opisywano w jednym z periodyków gdy Burmistrz Duszyński głośno krzyczał na tych co nie głosują za jego autorskim pomysłem w sprawie bieżni.Bardzo dobrze ocenił jego postawę radny Molenda : buta i arogancja.Nie trzeba być filozofem,że tylko ludzie nieprzekonywujący i bezradni uważają,że krzyk ich wzmacnia, a faktycznie jest wyrazem bezsilności.Panie burmistrzu :prezydent Komorowski też nie miał z kim przegrać i.....przegrał. O trochę więcej pokory proszę.pozdrawiam

 » porozumienie (mogilnianka | 27-01-2018, 10:30:11)

zgadzam się z panią Szarzyńską ,że władze gminy a szczególnie powiatu trzeba koniecznie zmienić.Nic tam nie można załatwić bez koneksji.Sami nic nie robią, wolne wakaty obsadzają tylko znajomymi. Mają bardzo wysokie pobory oraz ich kolesie w różnych firmach im podległych.Wielki czas na zmianę,liczę na wyborców. Pani Ewa też liczy na populizm i szuka sposobu na lepsze życie kosztem wyborćów,nie dajmy się nabrać

 » zmiana (gosc | 27-01-2018, 09:55:53)

Popieram tą panią ale pod warunkiem że ta pani też mówi o sobie -zmienić wszystkich ,bo to co stało się przez te lata z Mogilnem i Strzelnem to wielka tragedia a tak na marginesie P,Burmistrz Strzelna niech się opamięta i odejdzie z honorem a nie robi cały czas bałagan -obiecuje pan pracę mimo iż dobrze pan wie że ta droga prowadzi do nikąd i tylko zostawi pan bałagan.wybory już niedługo i znów obiecują ciemnocie strzelnoskiej cuda a wy szary narodzie jak zawsze dacię się wykiwać.

 » POROZUM. (XX | 27-01-2018, 09:34:54)

NASTĘPNY LISEK ale chociaż ładnie wygląda przy tych wybidzonych chłopach.Tych Szaarzyńskich to wszedzie dużo

 » wybor (obserwator | 27-01-2018, 09:08:02)

Dla tej Pani ważne jest być tam gdzie władza. To są ludzie bez idowi liczy się tylko koryto. Wystarczy odciąć koryto i przestaną się pchać do władzy. Ja i moja rodzina nie zagłosuje na ludzi którzy przechodzą z partii do partii. Miruś daj sobie luzu i tak nie wygrasz.

 » PYTANIE (PYTANIE | 27-01-2018, 07:31:35)

CO NA TO RADNI I GMINNI I POWIATOWI? PRZECIEŻ ICH TEŻ PANI SZARZYŃSKA KRYTYKUJE ...."W TYM RADNYCH". I CHCE ICH WYMIENIĆ :) WYBIERAM SIĘ NA SESJĘ,CHYBA MIESZKANIEC MOŻE WEJŚĆ I ZABRAĆ GŁOS PRAWDA?JEST TAKI PUNKT NA SESJI? MAM KILKA PYTAŃ DO PANI VICE PRZEWODNICZĄCEJ

 » Mogileńska scenka polityczna (A | 27-01-2018, 00:02:15)

Nawrócenie? Chyba wręcz przeciwnie!!

 » Ha ha ha (Wyborca | 26-01-2018, 23:51:21)

Patrząc na zdjęcia i czytając w/w artykuł odnoszę wrażenie że ten schorowany Radny Powiatowy mogący pracować tylko 6 godzin dziennie ma parcie na startowanie na Burmistrza kolejny raz - lecz tym razem z ugrupowania wchodzącego jako przystawka do Rządu . To idealnie tak samo wychodzi jak lider tej przystawki - co wybory to z innej partii . Czy naprawdę fotel burmistrza jest tak wygodny ,że niektórzy ryzykują że za chwilę będą musieli się golić z zamkniętymi oczami ?

 » Układy (Polak z drugiego sortu | 26-01-2018, 23:47:43)

Sielsko- anielsko, rodzinnie-sąsiedzko. Będzie wybór, że ho ho. Ale, że Pan Kraśny w tym gronie...

 » hmm (Pati | 26-01-2018, 23:40:02)

LISICA

 » Przywilej (mieszkaniec | 26-01-2018, 23:38:38)

Nawrócenie Ewy.

 » elyta chce do koryta (denon | 26-01-2018, 22:57:35)

Pięknie powiedziane: "są układy". Rozumiem, że Pani Szarzyńska chce jeden układ zmienić na inny? Typowo "dobrozmianowe" myślenie.

 » Do Pamiętamy (Ryszard | 26-01-2018, 22:42:33)

Lepiej kolego/koleżanko nie można było tego ująć

 » PO niszczyło Polskę a pis kontynuuje destrukcję (Załamany | 26-01-2018, 22:21:25)

Pis-PO jedno zło! Nie było w PL dobrego rządu od czasu obalenia komunizmu i nie zanosi się żebyśmy mieli mieć dobrze.Tyle lat ucisku,wojen,a dalej mamy lipę,bandyckie podatki,zachłanne elity rządzące myślące o tym by napchać kieszenie naszym kosztem. Nie głosować na pis ani na opozycję.

 » ? (BcB | 26-01-2018, 22:08:21)

"nie chodziło o konkretne nazwiska, a jedynie całość władzy,w tym radnych". Czyli, dobrze rozumiem, siebie też Pani krytykuje?

 » Pamięć (H | 26-01-2018, 22:04:39)

Dobry głos :)

 » przewietrzyć towarzystwo (Lucjusz | 26-01-2018, 21:49:20)

Nie jestem za PiS-em, ale w całości popierałem ich pomysł ograniczenia kadencyjności do dwóch kadencji (nawet z datą wstecz). To z pewnością przewietrzyłoby wszystkie samorządy w PL, a więc wójtów, burmistrzów, prezydentów, radnych, posłów, senatorów. Innego sposoby nie ma na wymianę wypalonych, zużytych, bezradnych ludzi. Samochód zmienia się co parę lat, pralkę, odkurzacz, co kilka lat odświeża się ściany w pokoju, ale radnym czy wójtem być 15-20 lat to "zaszczyt"? Nie! Ale taką mamy demokrację.

 » ... (arczi | 26-01-2018, 21:27:58)

"Porozumienie chce zmian przy korycie"

 » Prywatne i zamknięte zabawy w Strzelcach (Pamiętamy | 26-01-2018, 21:23:27)

Żałosne jak się widzi że dorosłe osoby zachowują się śmiesznie , pamiętamy jak w latach kiedy radnym gminnym był mąż obecnej Pani wice przewodniczącej Rady Miejskiej to w zamkniętych dla naszej społeczności zabawach w naszych Strzelcach chętnie goszczono Pana Burmistrza - wtedy Pani miała okazję do przekazania swych żali i uwag ! Złe zarządzanie gminą przez Burmistrza nie skłoniło Pani do refleksji i odmowy kandydowania z jego listy do Rady Gminy ? Ocena osób zmieniających ugrupowania dla własnych korzyści ,czyli skaczących z kwiatka na kwiatek należy do każdego osobiście ,ale mojego głosu żadna z takich osób nigdy nie dostanie ,również w tym gronie będzie obecny Radny Powiatowy cały czas i przez wszystkich niedoceniany jak to głosi od wielu lat.

 » ....... (Aeiouy | 26-01-2018, 21:06:37)

Proponuje....Rysia z Klanu.

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Pobici w Kwieciszewie (11)
 » Nielegalny zrzut ścieków (28)
 » Zderzenie w Dąbrówce (5)
 » Krzesiński nadal starostą? (89)
 » Wyburzą budynki (6)
 » Zdrowe odchudzanie (0)
 » Przejażdżka z promilami (7)
 » JW: Zmiany w radzie (40)
 » STRZELNO: Radni wybrani (10)
 » POWIAT: Nowi radni (73)
 » MOGILNO: Wybraliśmy radnych (47)
 » WYBORY 2024: Strzelno (18)
 » WYBORY: Jeziora Wielkie 2024 (9)
 » WYBORY: Dąbrowa 2024 (30)
 » Wybory Samorządowe 2024 [Relacja] (147)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ