Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Mogilno - Wybory 2018

Czterech chętnych na fotel burmistrza

2018-09-26 10:00
 

Państwowa Komisja Wyborcza zarejestrował czterech kandydatów na stanowisko burmistrza Mogilna. Średnia ich wieku to 45 lat.

Paweł Kraśny ma 53 lata. Od roku jest dyrektorem Zespołu Szkół w Bielicach. Wcześniej prowadził własny biznes, był nauczycielem informatyki i wychowania fizycznego oraz radnym powiatowym z list PSL-u. Startuje z własnego komitetu wyborczego.

Karol Nawrot ma 32 lata, jest drugą kadencję radnym. Pełni funkcję wiceprzewodniczącego rady oraz jest opiekunem Młodzieżowej Rady Miejskiej. Na co dzień pracuje w Starostwie Powiatowym w Mogilnie. Startuje z poparciem PSL.

Ewa Szarzyńska ma 45 lat, od 4 lat radna Rady Miejskiej w Mogilnie, gdzie pełni funkcję wiceprzewodniczącej. Założycielka struktur Porozumienia Jarosława Gowina w powiecie mogileńskim. Wraz z mężem prowadzi gospodarstwo rolne. Startuje ona z własnego komitetu z poparciem PiS i Porozumienia.

Leszek Duszyński ma 51 lat, od 12 lat nieprzerwanie pełni funkcję burmistrza Mogilna. Startuje on z własnego komitetu wyborczego.

Każdy z kandydatów zdecydował się także kandydować do Rady Miejskiej w Mogilnie. (PK | fot. arch. facebook.com)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [119]» dodaj komentarz   

 » Dużo kasssyy (Pieniądze burmistrza | 15-10-2018, 19:54:02)

p. Duszyński wie o co walczy, też che mieć ponad 140 000 zł rocznie, zachęcał do obejrzenia zarobków burmistrza. http://www.bip.mogilno.pl/?c=1220

 » Korytko (Riczi | 15-10-2018, 00:36:38)

Nie życzę sobie ulotek z kandydatem Duszyńskim w mojej skrzynce pocztowej! Skrzynka pocztowa jest wyłącznie prywatnym schowkiem a nie śmietnikiem na odpadki!!!!

 » Kandydaci (Subiektywny | 14-10-2018, 21:52:50)

Duszyński zawiódł po całości. Buduje sobie jakieś fontanny i hale, których utrzymanie kosztuje krocie. Wejście na halę jest tańsze dla jednego człowieka, niż dla całej klasy szkolnej! Ewa Szarzyńska - nawet nie skomentuję. Karol Nawrot - za młody, niech się opiekuje żoną :) Paweł Kraśny - chyba najlepszy wybór. Program całkiem ciekawy, warto dać mu szansę.

 » ... (arczi | 10-10-2018, 22:45:51)

patrzac tylko na zyciorysy tych osob najsensowniejszy wydaje sie Kraśny, co wcale dobrze nie wróży

 » wybory (I AM | 08-10-2018, 22:36:07)

Ludzie ale Wy macie nie tak pod kopułami.Żal was dosłownie żal.A wygra Duszyński.Pozdrawiam

 » Zbiórka (Stefan | 08-10-2018, 10:23:12)

Dwa poniższe komentarze dotyczące zbiórki dla chłopca i rzekomej postawy czy wręcz uciekania kandydata na burmistrza bocznymi drzwiami są tak żałosne , ze jak je przeczytałem nie mogłem uwierzyć , ze ktoś w ten sposób noże napisać . Widziałem wyżej wspomnianego Pana w tym kościele pierwszy raz od nie wiem ilu lat, a chodze do kościoła w każda niedziele na różne godziny .Nie należy on do tej parafii ...wiec moje pytanie brzmi skąd miał wiedzieć o zbiórce ?!!! nie każdy tez chodzi do kościoła z portfelem wypchanym dolarami ..bo już się trzęsie , żeby zaraz po kościele do sklepu jechać ...To jest irracjonalne , żeby w ten sposób oceniać drugiego człowieka ... A wyjście bocznymi drzwiami skoro się przy nich siedzi , jest serio ,strasznie dziwne , tak samo jak wejście głównymi ...haha PS zastanawia mnie po co niektóre osoby chodzą do kościoła , może po to , żeby zobaczyć kto ile wrzucił na składkę albo kto poszedł do komunii ..Pozdrawiam obłudę i podziwiam postawę !

 » Bez serca (Ona | 07-10-2018, 23:09:12)

No jeden kandydat dzisiaj w kościele siedział z tylu przy drzwiach głównych,a jak usłyszał ze dziś są zbierane pieniazki na chorego Franka, który urodził się z połowa serduszka,to uciekł, bocznymi drzwiami.Najpierw Komunia św, a jakże inaczej, a potem żal dac5 czy 10 zł na chorego małego mieszkańca. Zdania nie zmienię, co niektórzy tylko nachapac dla siebie i koniec

 » Bez serca (Mieszkanka Mogilna | 07-10-2018, 22:51:55)

Dzisiaj na msze w jednym z kościołów zawitał jeden z kandydatów na Burmistrza Mogilna. Wsze pieknie głównymi drzwiami, i również blisko tych drzwi usiadł. Po mszy ksiądz przypomniał, ogłosił tydzień temu, ze będą zbierane datki na leczenie chorego Franka, który urodził się z połowa serduszka. Pan lprzyszly Burmistrz dał nogę, i uciekł bocznymi drzwiami, żeby nie dać 5 czy 10 zł na chore dziecko.A takie piękne hasła wstawia Razem. To nie było tylko moje odczucie.I to jest dobry człowiek- kandytat? Nachapac dla siebie

 » Smiech warte (Obywatel | 07-10-2018, 11:09:48)

Kandydat na burmistrza Pan Duszynski.Pol roku temu bylem u ow pana u ktorego teraz na bigbordach widnieje wpis...Z ludzmi DLA LUDZI!!! Smiechu warte!!! Prosilem o interwencje w sprawie gorki na drodze przed moja posesja,ktora pozostawili panowie po naprawie awarii rury.Gdy padal deszcz,to wszystka woda i cala ta maz z drogi walila mi prosto pod schody.Bo niestety do studzienki nie docierala.Pan burmistrz zadeklarowal sie ze sam osobiscie sie temu przyjrzy.Jak sprawa sie skonczyla,to chyba nie musze konczyc!!!!! Zwykle ,puste slowa rzucane na wiatr byle tylko zbyc petenta...Pytanie moje brzmi???? Czy jest to czlowiek godny zaufania?????? I co robi ten wpis na bigbordzie,ktory mija sie z prawda do ow pana...W zyciu nie oddam glos na tego pana...Obiecywac to kazdy potrafi,ale sztuka jest dotrzymac tego slowa.A ten pan akurat tego nie potrafi....

 » kandydaci na burmistrza (Mieszkaniec Kwieciszewa | 06-10-2018, 22:23:16)

Przypadkowo wszedłem na facebooka pana Duszyńskiego i jestem w szoku chyba to było ze 14 lat temu byłem jeszcze młody zaproszono mnie do Gminy do Burmistrza Kraśnego i uzgadnialiśmy przejście kolektora sanitarnego przez moje pole( nie powiem rozmowa była trudna ale uzgodniliśmy ja swoje burmistrz Kraśny swoje ) . Czytam w przyszłym roku pan szanowny burmistrz Duszyński przystąpi do wykonania dokumentacji Kwieciszewa i szok i skandal kolejny skandal i marnotrawstwo , przecież ta dokumentacja już była gotowa i znowu od nowa . Rozumiem jeszcze go boli ,że tę dokumentację przygotowano za Kraśnego, (myślał że mieszkańcy Kwieciszewa i Goryszewa już nie pamiętają ),który darzył sympatią naszą wieś i nie tylko , to był normalny człowiek taki nasz. Nie będę pisał na kogo zagłosuję ale wiem jedno kłamać, mamić to może siebie i swoją żonę, swoich kolesi a nie nas . Kwieciszewo już wybrało panie Duszyński , miał pan 12 lat i pan pokazał nieróbstwo , chamstwo , kolesiostwo, zawiść , pogardę. Po tzw. pana kampanii widać strach w oczach , to już koniec jeszcze 2 tygodnie .

 » takie (zdanie moje | 06-10-2018, 10:10:57)

sprawdzony gość - ale ja i tak na sld nie zagłosuje takie mam zdanie

 » Do Jacka (Adrian | 05-10-2018, 22:27:48)

[komentarz niezgodny z regulaminem]

 » Do Jacka (Adrian | 05-10-2018, 22:26:59)

[komentarz niezgodny z regulaminem]

 » Wpis (Jacek | 05-10-2018, 15:10:13)

Jedna pani urzędnik na faceboku przy kandydacie wpisała "sprawdxomy gość" czyżby się "sprawdzali" bo podobno w UM Mogilno jest to normalka.

 » konkrety (Hirek | 04-10-2018, 14:09:38)

Brrr. A może jakieś konkrety podasz? Może dla równowagi poinformujesz co obecny zastępca burmistrz zrobił przez 12 lat, oprócz tego, że jeszcze z komunalki bierze pond 50 000 zł rocznie? I AM - skąd Ty wiesz, że inny burmistrz nie zrobi więcej i lepiej od obecnego? Przykładem dobrego gospodarz Mogilna jest stan wieży ciśnień w Szczeglinie, nabycie za 1 zł ruiny Magazynu GS czy odpuszczenie przejęcia przez gminę terenów przy dworcu PKP.

 » kandydaci na burmistrza (stary wyborca | 03-10-2018, 20:50:16)

Zobaczcie komu najbardziej zależy na stołku ,chłopcy tak się zmobilizowali z naszych podatków ,że oblepili całe miasto i wieś to już jest kampania za kilkadziesiąt tysięcy złotych na to trzeba zarobić a u nich łatwo tu nagroda 10.000zł tu podwyżka 30 % , przewodniczący rad nadzorczych . Tylko w naszej gminie zarabia urzędnik(vice burmistrz) w wielu gminach robi to w zakresie swoich obowiązków i nie pobiera z tego tytułu żadnego wynagrodzenia

 » hgf (hh | 03-10-2018, 19:31:53)

Karoll !!!

 » Do wszystkich mieszkańców (Chris | 03-10-2018, 17:51:42)

Tu nie chodzi o kłótnie ani o przepychanki słowne. Tylko o to żeby nam wszystkim było dobrze w tym mieście gminie, żeby ta nasza mała stolica się rozwijała, żeby tętno tu życie a nie zamieralo.W ludziach siła i to od ludzi zależy ten klimat czyli od startujących w wyborach i od tych którzy przyjdą wybierać.. wygra ten co będzie miał większość głosów. Wiec jeśli chcemy zmian każdy powinien przyjść oddać swój głos żeby nie było że znów ten wygrał albo że wybrali tego czy innego.. Każdy kto ukończył 18 lat ma prawo głosowania wiec wystarczy poświęcić tylko 5 minut w całym dniu czy to tak wiele?

 » praca dla kobiet (brak | 03-10-2018, 15:23:38)

Ja chce tylko jedno aby nowy burmistrz stworzył prace dla kobiet magazyn tak jak hm nie mam 500+ i musze pracować a lubie logistyke w Gnieżnie jest tyle pracy dla kobiet więc mam nadzieje że nowy burmistrz stworzy ,bo ten obecny to tylko boisko

 » kandydaci na burmistrza (Agnieszka | 03-10-2018, 14:26:50)

Barcin niestety na naszego słoneczka powinien być wzorem przez całe 12 lat . 1. Strefa ekonomiczna w Barcinie jest od zawsze a nasze słoneczko do dzisiaj nie zrozumiało na czym polega strefa ekonomiczna . Nawet w poprzednim rozdaniu stref otrzymało Nakło i Szubin u nas nic. Dzisiaj jest o strefę łatwiej może byc w każdym miejscu. Niestety przez 12 lat miało się pracodawcę w 4-ch literach podobnie pracowników. Lepiej było załatwiać pseudo prace w komunalce czy w jednostkach podległych niż angażować się w tereny inwestycyjne . Co to jest promocja Gminy - zero pojęcia. Przez wszystkie kadencje zero promowania gminy.

 » Kandydaci (WYBORCA | 03-10-2018, 13:54:49)

Uważam że bardzo dobrym kandydatem na Burmistrza jest p.Karol Nawrot ,osoba młoda z doświadczeniem w samorządzie .W takim wieku był 12 lat temu obecny Burmistrz i kto go uczył ???Czas na zmiany żeby zatrzymać młodych w Gminie bo nie długo będą sami seniorzy .

 » wybory (I AM | 03-10-2018, 13:00:22)

Witam.Czytam czytam i zachodzę w głowę.Mam pytanie.jakie gwarancje macie że nowy Burmistrz wniesie coś nowego??? Zacznie się uczyć od nowa a i tak inni doświadczeni samorządowcy będą nad nim stali i będzie marionetką w ich rękach.Duszyński ma doświadczenie.Dźwignął to wszystko wziął na swoje barki i dla mnie i dla wielu jest ok.Jesteśmy ludźmi którzy tylko stękają i obrażają.Powiedz co Ty zrobiłeś dla tego miasta jako mieszkaniec.Podniosłeś choćby papierek na ulicy czy kopnąłeś w kosz na śmieci? Pomogłeś sąsiadowi ? Czy napisałeś na niego donos do urzędu bo kupił nowy samochód.Brałeś udział w jakimś przedsięwzięciu kulturalnym w naszym mieście czy siedzisz i łoisz browary wieczorami?Wziąłeś dzieci do kina albo do parku czy lasu?Rozmawiałeś z nimi o nauce w szkole czy uświadamiałeś że nauczyciele są głupi?Wstydzę się za Mogilnian i za ich bezpodstawne atakowanie drugiego człowieka.Zastanówcie się nad sobą?Jeżeli się zastanowicie i przemyślicie to i przez chwile zastanowicie nad waszym zachowaniem to znaczy że jest jeszcze dla Was jakaś nadzieja.Jeżeli nie-nie nazywaj siebie człowiekiem bo nimi nie jesteś . Leszek Duszyński na Burmistrza Miasta i Gminy Mogilno i tyle w temacie tych waszych chorych wypocin.Życzę miłego dnia mogileńscy flustraci.

 » byle nie Duszynski (Dek | 03-10-2018, 10:03:14)

Duszyńskiemu nalezy juz podziekowac. Przez 12lat urzedowania dzieje sie tylko prowizorka przed wyborami żeby ślepi wyborcy w dzień wyborów stwierdzili - no ale jednak zrobil tuż przed wyborami coś... i właśnie przed wyborami i tylko przed wyborami. reszta czasu - jakies paranoiczne zachcianki ktore nie służą rozwojowi ani miasta ani gminy. Piszecie że Barcin jest bogatsza i lepiej rozwijającą się gminą - bo maja LAFARGE. Tak ale wlasnie dlatego Mogilno trai - nie ma wiekszej fabryki/przedsiębiorstwa ktore tak jak Lafarge w Barcin tak w Mogilno wpompuje pieniadze na rozwój.trzeba o tym pomyslec. o miejscach pracy dla mlodych ludzi za normalne - godziwe - pieniadze a nie najnizsza... bo to powoduje ze mlodzi uciekajado innych mist gdzie sa takie przedsiębiorstwa. Sprawa dróg, sprawa chodnikow, sciezki rowerowe - bezpieczenstwo!!! Straz miejska - po co nam? zeby stali przy przejsciu dla pieszych i pilnowali dzieciakow idacych do szkoly a potem w samochod i na garaże przesiedziec reszte służby? - ni raz widzialem takie sytuacje gdzie stoja autem po pare godzin ukryci za garazami i facebook albo kima. Ludzie obudźcie sie i zmieńmy coś w tym mieście/gminie. Niech na obietnicach sie nie kończy!!!

 » kto by się podjął dla gminy i miasta? (Helena | 03-10-2018, 08:24:13)

5000 zł.brutto dla burmistrza i 200 zł dla radnych miesięcznie.Zobaczycie kto jest i pragnie dobra dla społecznosci naszego powiatu i gminy.

 » ... (Szatan | 03-10-2018, 06:44:35)

Proszę Państwa nie pozwólcie mydlić sobie oczu. Rzeczywistość jest brutalna,ale jedno jest pewne LD wygra w 1 turze. Jest o 4 kroki przed resztą.

 » Majcher niet (Brrr | 02-10-2018, 16:03:09)

Niet niet ! Był zastępcą i mógł sie wykazać a nie teraz krytykuje tylko wszystko.

 » czas na zmiany (andi | 02-10-2018, 12:13:21)

Róbmy wszystko żeby przewietrzyć stare układy w urzędach i spółkach miejskich w Mogilnie. Nadzieję pokładam w wyborze nowego burmistrza i wymiany dotychczasowych radnych na nowych. Także dotyczy to wyboru radnych do Powiatu. Widać że nie dosyć usilnie niektórzy dalej walczą o o wybór na radnych, ale także dokładaja do kandydowania swoje zony. Wiadomo kasa i nic więcej.

 » Szarzynska (Wybór | 02-10-2018, 11:24:20)

Moja prpozycja dla wyborców...skoro wszyscy kandydaci na burmistrza pchają sie do koryta z każdej strony to proponuje pominąć ich w wyborze na radnych!!! Albo....albo...a nie wszystkie sroki za ogon

 » Komitet wyborczy duch (Karol | 02-10-2018, 09:21:21)

Mam pytanie co autor plakatu wyborczego czyli Lechu Duszynski miał na myśli cyt. "Z ludźmi dla ludzi" ? Interpretuje to, że obsadzil stanowiska urządu swoimi ludźmi tzn rodzina, znajomymi, sąsiadami a teraz chce z nimi ponownie zasiąść przy biurkach..

 » bhg (wybory | 02-10-2018, 01:35:38)

chyba czas na zmiany Mogilno rozkopane zawsze przed wyborami. ulica dworcowa to masakra halera równiez , a ul padniewska z tymi studzienkami to juz nawet nie skomentuje

 » bhg (wybory | 02-10-2018, 01:32:51)

chyba czas na zmiany Mogilno rozkopane zawsze przed wyborami. ulica dworcowa to masakra halera równiez , a ul padniewska z tymi studzienkami to juz nawet nie skomentuje

 » Wybory (xyz | 01-10-2018, 23:34:56)

Zgadzam się z abc, pytanie czy jest kandydat który chce pełnić służbę dla dobra nas mieszkańców, czy jest w stanie na tyle się poświęcić żeby tu było nam wszystkim dobrze, żebyśmy tez mogli się pochwalić innym ludziom z innych gmin ze nasz wlodarz dba o nas i nasze interesy.. nie potrzeba nam karierowicza, lub kogoś kto myśli o tym żeby łatwo co miesiąc zgarnąć kasę z budżetu gminy czyli nas.. potrzeba osoby z pomysłem, który zatrzyma młode pokolenie w tym mieście i którym będzie się tu dobrze żyło, a nie jak teraz wiele osob myśli o ucieczce i opuszczają to miejsce dla większych miast lub zagranicy..

 » PANIE WŁODZIMIERZU (Śmuech | 01-10-2018, 23:24:38)

CZY ZWOLNIENIE JESZCZE BOLI TAK BARDZO, ŻE POMAWIA PAN WSZYSTKICH. NIE DZIWIĘ SIĘ. NIGDY BYM NIE CHCIAŁ MIEĆ TAKIEGO PRACOWNIKA. W pracy się pracuje!

 » Wybory Burmistrz (Abc | 01-10-2018, 21:53:59)

Porównywanie Gminy Mogilno z Barcinem i Ślesinem świadczy raczej o małej znajomości tematu.Mogilno,Barcin i Ślesin mają porównywalne wydatki w przeliczeniu na mieszkańca,jednak i Barcin i Ślesin zdecydowanie mniej są obciążone wydatkami na oświatę. Lobby,które na siłę walczy o utrzymanie szkół z liczbą uczniów nie przekraczającą 50 działa na szkodę tych uczniów,a jednocześnie trzyma w szachu Burmistrza. Czy pośród kandydatów jest ten, który zreformuje sieć szkół?nie wiem ... Czy pośród kandydatów jest ten,który postawi na promocję Mogilna?nie wiem... wiem,że większość niżej zajmujących glos kieruje sie tym,że Pan K jest sympatyczny, że lubie Pana K,że Pan D jest taki,a Pani Sz taka... No cóż,jeśli takie są kryteria wyboru to zróbmy konkursy na miss lub mistera bo Burmistrza z tego nie będzie Chciałbym aby mój Burmistrz był dobrym gospodarzem,aby działał na rzecz polepszania bytu mieszkańców, a czy będzie sie przy tym do mnie uśmiechał to już zupełnie mnie nie obchodzi, czy będzie miał brodę czy nie to bez znaczenia,ale znaczenie ma to aby żył w realnym świecie i aby rozumiał,że bycie Burmistrzem to nie władza,a służba dla dobra wspólnego naszej"małej ojczyzny"

 » Mogilno (Wyborca | 01-10-2018, 20:24:28)

Chyba najwyższy czas na zmianę. Zgadzam się ze zdaniem, by cieszyć się z mozliwosci wyboru spośród kandydatów. Każdy ma coś do zaoferowania. Mi odpowiada kandydatura Pani Ewy Szarzyńskiej. Konkretny, przemyślany plan i co najważniejsze - realny. Zaangażowanie w sprawy mieszkańców od lat.Jestem Za i nie tylko ja.

 » wybory (xyz | 01-10-2018, 19:37:39)

PO-wcy i PSL-owcy już swoje 5 minut mieli,czas na zmianę,czas na dobrą zmianę w gminie Mogilno!!!!!!!!!!!! tylko PIS te zmiany może przeprowadzić, popieram Panią Szarzyńską !!!!!!

 » Kasa misiu kasa (Dociekliwy | 01-10-2018, 19:03:17)

Gminy według dochodu/liczba mieszkańców: Barcin - 72 mln zł - 15 tysięcy, Mogilno - 97 mln zl - 25 tysięcy, Strzelno - 48 mln zl - 12 tysięcy, Barcin się rozwija dzięki podatkom płaconym głównie przez Lafarge i firmy współpracujące. Posiadają bardzo ładny stadion, plac zabaw, basen, bibliotekę, budują ponoć kino. Mogilno żyje dzięki podatkom płaconym przez kilka dużych i ogromną rzeszę mniejszych firm, wbrew pozorom mieszkańcy Mogilna są przedsiębiorczy. Mogilno posiada basen, pięknie kino, nową bibliotekę, stadion na dobrym poziomie, ogromną i funkcjonalną hale sportową, ekstra park, praktycznie w 100% zagospodarowaną część przemysłową. Strzelno tez ma kilka duzych firm, jednak jako mieszkaniec Mogilna nie potrafię powiedzieć co w Strzelnie mają fajnego, obiekty sakralne czy szpitale to nie zadanie gminne. Jak to jest że wszyscy szybciej lub wolniej rozwijają swoje małe ojczyzny, a Strzelno się zwija? Na co wydawane są w gminie Strzelno pieniądze? Jak jest u nas to wiadomo, infrastruktura sportowa prima sort, a co w Strzelnie jest prima sort? A jeżeli nic to dlaczego?

 » kandydaci na burmistrza (Nowy | 01-10-2018, 16:58:03)

Jest mi bardzo przykro ale muszę się zgodzić z Maksem, niestety oprócz tego ,że gmina bogata to tym bogactwem umie zarządzać. My biedni nie byliśmy ale przez dziwne inwestycje się powoli stajemy . Inwestycje medialne pod publiczkę a nie pod gospodarkę i ekonomię.

 » Debata (Hh | 01-10-2018, 16:54:01)

Więc proponuję jak w innych miastach portal cmg niech zrobi debatę na żywo wtedy wychodzi Wiedza kandydatów umiejętności pomysły i można się nieźle pośmiać co wy na to

 » w co wierzycie.... (KATARZYNA | 01-10-2018, 15:41:22)

Jeszcze nie wiecie o co chodzi.O KORYTO ,kto bedzie startowal na radnego za dietke,robola/plebsa/przejzycie na oczy.Pensja w z-dzie pracy i dodatkowo 1000zl.Warto no nie.A o glosowanie na sesjii nie ma co się martwić.Powiedzą jak

 » do LD TAK (max | 01-10-2018, 13:43:00)

no to się uśmiałem z twojej wypowiedzi; porównywanie Mogilna w rozwoju do barcina, to tak jakby tej miejscowości z powiatu żnińskiego napluć w twarz; Mogilno jest tak zacofane w rozwoju, że może konkurować co najwyżej ze Strzelnem, na którego tle wszystko wygląda lepiej...

 » Wybory (LD TAK | 01-10-2018, 11:09:45)

Tylko Duszynski i dzięki Bogu że go mamy. Takiego rozwoju mogą nam zazdrościć łącznie z reklamowanym Barcinem. Wybaczcie ale wybierajac innego to bedziemy mieć Strzelno Matczaka

 » Wybór (Janikus | 01-10-2018, 10:59:02)

U was w Całym Mieście Głupców macie. Chociaż do wyboru do koloru. A w takim jajnikowie będący. Obok mamy tylko dwóch do wyboru. Jeden prawomocnie skazany wyrokiem sądu, dwa miesiące przed wyborami zaczął robić chodnik od cmentarza do przejazdu kolejowego. Drugi całkiem lepszy od niego, bez wyroku i z medalami.No i na tym koniec.

 » LD NIE (Tomasz | 01-10-2018, 09:29:50)

Co Duszynski zrobił? Weź się przejedz w kierunku Wilczyna, Slesina i zobacz jak "kwitną" mniejsze gminy. Albo jeszcze w innym kierunku np do Barcina i zobaczysz że mniejsze może bardziej się rozwijać niz takie Mogilno.Tam nikt złego słowa nie powie na obecnych Burmistrzów i zobaczysz że ludzie wybiorą ich ponownie bo Ci włodarze są dla mieszkańców i chcą żeby ludziom się dobrze żyło a nie żeby uciekali stamtąd tak jak tutaj tworzy taki Duszynski klimat.Podstawa strefa ekonomiczna gdzie jest praca, drugie infrastruktura, trzecie strefa relaksu, rozrywki a nie po godz.22 wymarle miastko.

 » wybory (I AM | 01-10-2018, 08:35:36)

Normalne że Duszyński.Zna reali ma dojścia Mogilno kwitnie a zawsze ktoś się doczepi.Widzieliście żeby kiedyś wszyscy byli zadowoleni .Ja nie.Raczej zawistni i zazdrośni.Tyle w temacie.Duszyński Burmistrzem Mogilna.

 » Kandydaci (Asia | 01-10-2018, 01:08:45)

Ten ze skrajnej prawej był przywódca Kuby, a teraz chciałby robić rewolucję w Mogilnie.Precz z komuną

 » Do Ja (gsm | 30-09-2018, 20:44:51)

Gdzie ty żyjesz przecież Nawrot,Kraśny i Szarzyńska też mają koleżków.

 » Kraśny (Człowiek ze wsi | 30-09-2018, 20:37:47)

Paweł Kraśny to moim zdaniem najlepszy kandydat. Niby jego brat już jest znany w polityce, ale warto oceniać jego, a nie członków rodziny. Program całkiem całkiem - w końcu ktoś pomyślał o terenach wiejskich. Pomysł ze strefą ekonomiczną również ciekawy. P.S. Chętnie zobaczyłbym jakąś wspólną dyskusję wszystkich kandydatów wraz z pytaniami od mieszkańców.

 » wybory (jan | 30-09-2018, 19:28:32)

ten po prawej to jakiś emigrant

 » Głosujcieee (Pan Paweł | 30-09-2018, 19:18:29)

Pamiętam Pana Pawła uczył mnie wychowania fizycznego w roku 2006 w gimnazjum za głosuję na niego bo lubię go :) Pozdrawiam i zachęcam na tego Pana za głosować Mogilno stanie na nogi

 » Wybory (Ojciec Janka | 30-09-2018, 17:56:58)

Oj Janku , Janku nie takiej postawy Cię uczyłem.Mój wnuk a Twój synek całkiem inną ma opinię o aktualnym Dyrektorze z Bielic.Na realizację tego co obiecywał potrzeba kilku lat , a on już stara się zrejterować. dajmy mu szansę na spełnienie obietnic w Bielicach, a potem zobaczymy.

 » LESZEK (Majster | 30-09-2018, 15:26:37)

Leszek wygra w pierwszej turze.

 » wybory (Janek | 30-09-2018, 12:47:17)

Jestem rodzicem ucznia, którego dyrektorem jest właśnie pan Kraśny. Bardzo ciekawią mnie negatywne opinie jego pracy właśnie jako dyrektora. Bardzo dobry i mily człowiek. Nigdy nie odmawia rozmowy i pomaga. To rzadkość w naszej gminie jeśli chodzi o dyrektorów. A tego bym oczekiwał również od burmistrza i urzędników gminy. To właśnie należy zmienić podejscie do zwykłego człowieka. Pan Kraśny zasługuje na zaufanie i szacunek. A pracę pana Krasnego możemy ocenić tylko my rodzice i nasze dzieci oraz nauczyciele. I tę pracę o oceniam bardzo dobrze. Gdyby tylko starostwo chodzi jako tej szkole pomóc odpowiednio to byłoby idealnie.

 » Burmistrz (Strzelnianin | 29-09-2018, 22:58:47)

Gdybym mieszkał w Mogilnie zaglosowalbym na Duszynskiego. Stary rock and rollowiec. Muzyk i antyfaszysta. Czytam wpisy ludzi z Mogilna i nie rozumiem.... u was jest kasa. Coś się dzieje. Coś się robi.Zamienicie się na Strzelno?????

 » Precz (Ja | 29-09-2018, 18:20:49)

Precz z Duchem i jego kolesiami.

 » Krótka charakterystyka (sas | 29-09-2018, 13:33:27)

Duszyński - każdy ma swoje zdanie, Nawrot - młody, elokwentny, pełen optymizmu, bardzo sympatyczny, silna pozycja PSL w naszym regionie. Kraśny - świetny pedagog, uczniowie go lubią, pamiętają jego lekcje nawet gdy do szkoły nie chodzą już kilkanaście lat, mądry i szlachetny człowiek. Szarzyńska - chce zmieniać Mogilno, ma ciekawe pomysły na fb, od zawsze społecznik, lubi ludzi i współprace, doświadczona życiowo i słuchająca a nie tylko snująca własne wizje, realna. Ne hejtujcie, cieszmy sie, ża mamy TAKI wybór!!!

 » Urząd (Elton | 29-09-2018, 13:07:32)

A dla mnie priorytetem jest straż miejska lecz przewoetrzyć trzeba ukła rodzinny G...., K.., P .... innych powiązanych. Następnie kolesiostwo ten urząd gnije od środka.

 » rozwój (do mogilnianka | 29-09-2018, 09:26:12)

Po co na Pana Leszka już był tyle długich lat i nic ,tu nie ma nic teraz sie stawia na nowych ,jak powiedział znajomy z Inowrocławia jeżdziłem przez Mogilno do pracy -Mogilno jak hotel Mogilno musi sie rozwijać

 » Wybory (On i ona | 29-09-2018, 07:17:27)

Oj tak trzeba przewietrzyć w urzędzie. Straż miejska to priorytet hehehe

 » zaścianek Europy. (bard | 29-09-2018, 07:05:32)

Świat i ęuropa idzie do przodu. Wszyscy wiemy że rozwój w w infrastrukturę szybkich łączy internetowych w gminie to podstawa dołączenia do najlepszych. Dlaczego dotychczasowi włodarze olewali tak ważny temat. Przecież na rozwój sieci światłowodowych Unia Europejska łożyła duże środki. Ale w Mogilnie nie, bo inwestowanie w sport jest najważniejsze. Pytanie ilu Mogilnian skorzysta z z obiektów sportowych i ile będzie gminę to kosztowało. Inwestorów nie przyciągnie do Mogilna inwestycje na bazie sportu. tylko nowoczesne inwestycje w technikę cyfrową,bo to jest podstawą rozwoju nowoczesnego społeczeństwa. A co na to nasi kandydaci na burmistrzów i radnych?. Nic .

 » Wybory (Mogilnianka | 28-09-2018, 22:46:39)

A ja zagłosuję na pana Leszka

 » Burmistrz (Betivs | 28-09-2018, 21:50:15)

Według mnie nasz obecny burmistrz już pokazał na co go stać ....tzn dla ludzi młodych nie ma nic co by mogło ich zatrzymać ,taka prawda że nasza mieścina robi się bardziej starsza i dla ludzi starszych ,dlatego się nie dziwię że każdy kto może mlodszych ucieka ,bo nasza miescina nawet nie potrafi zapewnić takim młodym rozrywki,gdzie są dni naszego miasta ,kiedyś to było ,było to bardziej brane pod uwagę .Nie wspominam o Dodzie ,fajnie ale jaka organizacja ,co to miało być ?!Więcej wiary w mlodych i przede wszystkim nacisk na naszą młodzież żeby nie uciekała z naszej mieściny ,próbujmy ich zatrzymać.

 » Wybory (Podroznik | 28-09-2018, 20:54:07)

Czy w Mogilnie jest już po wyborach burmistrza?Bilbordy informują ,że nowym burmistrzem jest Karol Nawrot .Jesli jest to reklama wyborcza to pokazuje,ze kandydat ma w nosie wyborców,on już wie.Niepotrzebne mu głosowanie.

 » Casting czas rozpocząć (Romek | 28-09-2018, 20:46:47)

A no właśnie w innych gminach kandydaci tak się reklamują ze aż huczy, a tu cisza.. jaka kiełbase wyborcza oferujecie, bo za piękne oczy wybierac to tak slabo. Ducha to wiemy z poprzednich lat ze Mogilno ma się stać wioska olimpijska i nic wiecej, sfera ekonomiczna dno, sfera infrastrukturalna tez dno i do tego długi..a reszta co by chciała robic? Tylko nie obiecujcie złotych gór bo i z pustego Salomon nie naleje

 » !!! (Dzidek | 28-09-2018, 20:27:31)

Wszystkie te gęby są do d....py !!!

 » do mogilna (wyborca | 28-09-2018, 16:23:53)

I jak film? Czy to władca świecka czy kościelna, jak widać zawsze tka sama. Przywdziewa maski. Na ryneczku można drugą część dograć, ten alkoholik, tamten jedzie do kobiety do Trzemeszna, drugi do Poznania, tam syn, ten lubi dzieci, tamten robi wszystko do ludzi, by zostawili mu na stałe gospodynię, a jeszcze drugi kupuje autko cacko. Taki światek będących u władzy sukienek. A wybory? Będzie to samo, co było.

 » Program (Magda | 28-09-2018, 09:29:58)

witam, czy jest gdzieś dostępny program wszystkich kandydatów ?

 » do Kazik (OBI | 28-09-2018, 08:06:57)

Ta sprawa była prowadzona przez prokuraturę i zakończyła się wyrokiem i nawet gdybyś został burmistrzem tej sprawy nie zmienisz. Przecież nawet Temida ma zawiązane oczy.

 » Do Kazik (ANN | 28-09-2018, 06:44:43)

Dopóki w gminie rządxić i się panoszyć będą przedstawiciele rodziny tej osoby czyliK.., P.., G.... i Sz.... to nic się nie będzie działo. Przecież to wszytko klan rodzinny trzymający władze. Ty wierzysz w rozliczenie tej osoby? Nie w tym kamiennym kręgu.

 » Rządy duszynskiego -podsumowanie (Kazik | 27-09-2018, 21:53:22)

Pytanie do pana duszynskiego..jak wyglądają sprawy dotyczące Anny G. byłej kasjerki która wyprowadziła ponad 170 tys z kasy gminy czyli nas podatników? Coś sprawa ucichla, czyżby została jej podarowana kradzież? Bo inaczej tego nie można nazwać. .

 » wybory (tolerancyjny | 27-09-2018, 21:46:26)

jestem tolerancyjny ale nie rozumie dlaczego kandydaci na burmistrza kandydója tez do rady ,cos w tym jest powiedzeniu.Świnia ciagnie zawsze do koryta.

 » Kondydarura (Dyzio | 27-09-2018, 21:44:51)

Krasny do zolobka A nie do zlobu

 » Program (Wyborca | 27-09-2018, 21:41:26)

Paweł Krasny to pomylka jeździ po zebraniach pajacuje i nic ani programu propozycji. Powinni to wywalic z szkoly co to za dyrektor

 » :-) (Ja | 27-09-2018, 20:02:01)

to tylko kondytaci... wiadomo że partia bedzie rządzić a nie burmistrz

 » do max (OBI | 27-09-2018, 19:11:46)

Ty nawet oceniać nie umiesz, gdyż ocena dotyczy podejmowanych działań, natomiast Twój komentarz, to zwykłe ble ble, bla, bla-"a w Inowrocławiu,a w Strzelnie...". "Masz Ty odwagę Lenina, aby wszcząć dzieło nieznane, zniszczyć stare i rozpocząć nowe".Otóż nie, nie należysz do odważnych.

 » kler (mogilno | 27-09-2018, 18:56:10)

a ja jutro idę do kina w mogilnie na kler

 » Nawrot (Qwer | 27-09-2018, 17:16:16)

Btw. Karol Nawrot wygląda trochę jak uchodźca.

 » co chcemy od nowego burmistrza. (wyborca | 27-09-2018, 16:47:16)

Jako wyborcy mamy prawo żądać od przyszłego burmistrza.Zwalczanie przejawów kolesiostwa i prywaty. Zadnych układów w zakresie załatwiania posad dla znajomych i kolegów. Brak rozdawnictwa pieniędzy na nieuzasadnione nagrody dla tzw. swoich. Konsultowanie ze społeczeństwem wszelkich większych inwestycji pod względem zasadności i priorytetów a także celowości co do potrzeb społecznych. A teraz przy urnie wyborczej zastanówmy się jak było dotychczas i wybierzmy tak jak nam nakazuje rozum.

 » Wybory (&&& | 27-09-2018, 13:23:22)

Tylko p. Duszynski, jest burmistrzem i niech będzie dalej!

 » wybory (wyborca | 27-09-2018, 12:56:30)

Jak głosują na klany, to "Kleru" nie da rady obejrzeć w Mogilnie?

 » Karol (Den | 27-09-2018, 12:32:53)

Stawiajmy na młodość bo to przyszłość nasza.Tylko zKarol.

 » Ktosik (Ja | 27-09-2018, 12:23:15)

Zgadzam się w 100% jeśli chodzi o Pawła K. Nie dosyć, że przerośnięte ego, to do tego życie w kręgu marzeń, 0 realizmu, 0 konsekwencji, 0 umiejętności dotrzymywania słowa i obietnic. Po prostu Dyzio marzyciel jak mówią uczniowie z Bielic.

 » wybory (wyborca | 27-09-2018, 12:10:31)

Paweł Kraśny, nie znam osobiście, ale kim ten pan jest zwyczajnym karierowiczem, idzie w ślad za bratem który go usilnie namawia, jeśli jest tak dobry w biznesie, niech się tam spełnia, bo jeśli będzie takim burmistrzem jakim jest dyrektorem, to porażka, poza tym za nim ogon peezelu Karol nawrot, dał się poznać jako kabareciarz, i pewnie niewiele więcej umie, uczciwie mówiąc niezły chłop prywatnie, ale wara od władzy, na to miejsce zupełnie nie przygotowany, popychany przez peezel i wszystko jasne, peezel to po prostu pajęczyna kolesi, gdzie najważniejsi oficjalnie spaleni i nie wejdą, cwaniaki pchają swojego, a potem po staremu Ewa Szarzyńska, kobieta niemal znikąd, ale coś tam w życiu dokonała, Leszek Duszyński, na tym powinienem poprzestać, zflustrowany, narcyz, nie liczący się z nikim, dający się prowadzić na smyczy, któremu już dziękujemy i co tu robić nie ma na kogo zagłosować, w takim wypadku trzeba zastosować metodę negatywnej selekcji, i tak skoro panu Leszkowi już dziękujemy a za dwoma kowbojami z peezelu stoją i czekają zwarci i gotowi na władzę starzy cwaniacy, zostaje tylko pani Ewa, żadna rewelacja, jednak jakoś mnie do siebie przekonuje, trzeba bardzo przewietrzyć ten beton w urzędzie, i popracować dla ludzi, dlatego mój głos na panią EWĘ SZARZYŃSKĄ !!!!!!!!!!!

 » Do fasola (Bartek | 27-09-2018, 12:06:39)

A co Tobie broda przeszkadza? To jest argument by Nawrota nie wybrać? A plakaty ma fajne. Cała ta akcja z Pewnym Człowiekiem była bardzo fajna. Jakby brody nie miał to by Tobie przeszkadzało, że może za wysoki?Jeszce nie wiem na kogo zagłosuje pewno na Lecha albo właśnie Karola. Ale na pewno nie kieruje się tym, że ten jest siwy, ten suchy, ta wymalowana a ten z brodą.

 » Wybory (Poseł | 27-09-2018, 11:45:27)

a ja "stawiam na Tolka Banana"

 » jas (fasola | 27-09-2018, 11:05:04)

czy ten gościu pierwszy od prawej musi być na plakatach porozwieszany w całym miescie.az na wymioty się zbiera .kup se maszynke do golenia

 » Kandydaci na Burmistrza (Ktosik | 27-09-2018, 10:32:50)

No i mamy wybor dosc ograniczony... Pawłeł K. Oj bajkopisarz z przerośnietym ego, Ewa S. nic szczególnego, Karol N. chyba z krępujacym go postronkiem, pozostaje Leszek D. mimo wszystko najbardziej przewidywalny

 » kandydaci na burmistrza (dziadek | 27-09-2018, 10:25:26)

Nie przesadzaj "JA" widać pewność siebie , ładny uśmiech, moim zdaniem kobieta w tym towarzystwie musi być taka

 » Wybory (Wyborca | 27-09-2018, 08:48:23)

Stop dla klanu Krasnych

 » - (zmiana | 27-09-2018, 08:08:31)

Musi być zmiana tyle lat to samo ,pis w Polsce i gminie

 » do Obi (max | 27-09-2018, 08:00:11)

widzisz, nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem, a unosisz się jakby ktoś nastąpił ci na palce...a może faktycznie dotknęło bezpośrednio ciebie moje stwierdzenie, kto wie...; po za tym, to że nie ubiegam się o stanowiska polityczne, nie oznacza, że nie mam prawa oceniać kandydatów i obecnej sytuacji politycznej, wprost przeciwnie;

 » Wybory (Ja | 27-09-2018, 07:01:16)

Dobra zmiana to już jest i właśnie widać jak jest dobrze...precz z pisiora..mi a p.Ewa to ma bardzo niekorzystną pozycję na tym zdjęciu wiele mówiącą o niej.Nie nie nie !!!!!

 » burmistrz (wawa | 26-09-2018, 23:22:15)

Tylko Paweł - rozsądek, rozwaga, elokwencja, rozsądek

 » Wybory (Kt | 26-09-2018, 22:24:08)

Stawiam na dobrą zmianę,tylko PiS może tę zmianę przeprowadzić!!!

 » Nowy burmistrz. (Dora | 26-09-2018, 22:17:00)

Paweł Kraśny,a reszta WON!

 » WAŻNE (Xyz | 26-09-2018, 22:16:53)

Pracę remontowe dróg mogileńskich nasz kochany burmistrz się obudził i zaczął miesiąc przed wyborami ludzie w ponidzialek stali w takich korkach że lepiej o tym nie gadać w szczególności w godzinach 15, 14 miasto było zablokowane kto normalny zaczyna takie rzeczy jeszcze w ulewe, na odcinku drogi od pelikan do szkoły podstawowej zdjeli asfalt i zadowoleni a kierowcy niech jeżdżą tymi oponami najwyżej kupią nowe moim zdaniem czas na zmiany i rewolucję Mogilno potrzebuje w końcu kogoś kto naprawdę będzie wiedział co robi i dlaczego a nie robić coś dla pieniędzy

 » Prawilny (mieszkaniec | 26-09-2018, 22:15:50)

tak się nie napinaj bo Ci żyłka pęknie, a Leszek i tak wygra w przedbiegach.

 » Ewa (Wyborca | 26-09-2018, 22:11:38)

Ewa i tylko Ewa. Poczytać na fejsie program. Nic wyssane z palca - konkretny,dla całej gminy i przede wszystkim REALNY! !!

 » Wybory (Denis | 26-09-2018, 22:05:11)

Albo rybki albo akwarium . Jeśli startuja na fotel burmistrza to nie powinno być tak że pchają się jeszcze do rady. A oni ciągną wszystkie możliwe sroki za ogon. Z całej czwórki myślę że neutralny jest paweł krasny. Fasola za młody i mało kumaty,duch wypalony i swoje juz osiągnął, a ta pani to ponoć rodzina ducha wiec wole nie

 » do mojzesza (prawilny | 26-09-2018, 21:49:10)

jaka scieżke? ma byc sciezka gdzies kolo hali a nawet nie poytafil wyplacic ludziom kasy za teren xD a podobno kumplowi ze szkoly wyplacił xDDD nie ma co sie łudzic . duszek to pozer cisnacy na dotacjach z unii a tak to puste obietnice, kolesiostwo i nieszanowanie mieszkancow!!!!!!!!!

 » Wybory (GMS | 26-09-2018, 21:38:27)

I tak Leszek wygra .Pewniak

 » wybory (mojzesz | 26-09-2018, 19:50:13)

Panu D. dziekujemy moj głos stracił chyba ze zdazy do wyborow wybudowac obiecana scieszke dla rowerow :}

 » Odsunąć od koryta (Ja | 26-09-2018, 19:37:59)

Odsunąć od koryta Duszyńskiego i jego kolesi.

 » ....... (Aeiouy | 26-09-2018, 17:51:44)

Szkoda, że Rysiu z Klanu nie startuje...przynajmniej wszyscy mieliby czyste rączki...

 » do kandydata (wyborczyni | 26-09-2018, 15:46:45)

Jak pewny człowiek odkryje twarz lub znacznie ograniczy naturalną zasłonę twarzy, to na niego zagłosuję.

 » do max (OBI | 26-09-2018, 15:12:16)

A gdzie Ty jesteś? Wśród odważnych, którzy stanęli jako kandydaci na fotel burmistrza, Ciebie tu nie widzę. Max komentarzy, ale za kogoś plecami.

 » Kandydaci (Wyborca | 26-09-2018, 14:28:28)

Myślę że p.Karol ma największe szanse i jest odpowiednim kandydatem, młody inne spojrzenie na potrzeby mieszkańców nie tylko w mieście ale i na wsi ,moja cała rodzina będzie głosować na pana i tego życzę .

 » kandydaci na burmistrza (Agnieszka | 26-09-2018, 13:43:49)

Analizując te 4 kandydatury 1.pan Nawrot - młody-ok, ,samorządowiec-ok,stanowisko pracy - 0 odpowiedzialności - min, kierowanie ludźmi - 0 2.pani Szarzyńska- kobieta -ok. samorządowiec -ok, doświadczenie życiowe- akurat , prowadzenie własnej firmy -rolnik - ok. kierowanie ludźmi prawie 0 3.pan Duszyński wiek do przyjęcia, samorządowiec ok. stanowisko pracy od 12 lat -kierownicze -zarządzanie niestety kiepskie(kolesiostwo , kumoterstwo, zastraszanie,eliminowanie niewygodnych)- duży minus, 4. pan Kraśny wiek do przyjęcia , samorządowiec ( co prawda były ale -ok, prowadzenie własnej firmy długoletnie -ok kierowanie ludźmi bardzo długie i w firmie a dzisiaj w szkole z tego co wiem -ok.Tyle z mojej wiedzy.

 » wybory (wybór | 26-09-2018, 12:38:20)

Jasne, że zmiany. Wiadomo, że rządzi PiS, a kto najbliżej kościoła ten rządzi. Wiadomo, kto z tej czwórki będzie burmistrzem, który tam najwięcej kuma z sukienkami. Ale mi niewiadoma. Wszystko się wie, jak się pomyśli.Ci co nabrali, to odchodzą, ci co chcą nabrać przychodzą. Wielka mi polityka.

 » ... (max | 26-09-2018, 12:37:48)

niestety to całe towarzystwo to małomiasteczkowa egzotyka; przykre jest to, że nie ma wielkiego wyboru, nie ma konkretnych osób, które maja wizję, chęci i zapał do sprawowania funkcji burmistrza; podobnie jak w Strzelnie i Inowrocławiu pozostanie po wyborach status quo, którego na obecną chwilę nikt nie jest w stanie zmienić; może kiedyś pojawią się osoby, które porwą za sobą tłumy, a jak na razie jedynie marność...

 » WYBORY (JAN | 26-09-2018, 12:32:01)

panie Karolu ma pan również mój głos i nie tylko mój. Gdzie ścieżki rowerowe? gdzie place zabaw dla dzieci? Dzieci i rowerzystów w gminie jest więcej niż sportowców!!!! Za te inwestycje już podziękujemy panu D... My chcemy więcej dla ludzi dla dzieci dla NAS zwykłych obywateli !!!

 » Zmiana (Wyborca | 26-09-2018, 12:23:50)

Panu Duszyńskiemu już podziękujemy! Ile osób będzie korzystało z bieżni a ilu jest rowerzystów, którzy od lat czekają na ścieżkę rowerową???? Brak SŁÓW. Panie Karolu ma Pan mój głos i proszę realizować potrzeby WIĘKSZOŚCI mieszkańców a nie 1% !!!!!! Liczymy na Pana.

 » Remont wiaduktu. (remonty | 26-09-2018, 12:13:05)

Niestety, może i dużo w Mogilnie się zmieniło. Ale jakim kosztem? Wspaniałym odniesieniem jest trwający remont wiaduktu. Jak czytam w prasie >>Puszczenie ruchu przez kładkę wymagałoby wielomiesięcznych pertraktacji z PKP<< Nie no pewnie! A po co? No po co? Jeden człowiek, jedno pismo, albo jeden telefon. No ale CAAAAAAAŁŁŁŁŁŁY miesiąca musiałby czeka. Od CZEKANIA SĄ PRZECIEŻ LUDZIE!! Ta władza już nawet nie kryje, gdzie ma ludzi. Oni już O OGÓLE nie posiadają empatii względem mieszkańców. Ma być ładnie, koszt nieważny. Człowiek też.

 » Wybory (Wyborca | 26-09-2018, 12:10:01)

Z całej czwórki to tylko Duszunski i Nawrot. I między nimi wybieramy. Kto chce obecnego burmistrza to glosuje na Duszynskiego A kto chce zmiany to na Nawrota. Pozostali kandydaci to egzoryka

 » Kiedy debata? (Logan | 26-09-2018, 11:53:41)

wiadomo coś o debacie? Jestem za zmiana stołków, ale jako mieszkańcy potrzebujemy konkretów

 » Postawmy na młodość (Mieszkaniec | 26-09-2018, 11:48:03)

Ja zagłosuję na Karola, bo to młody człowiek z wizją na przyszłość nasz wszystkich mieszkańców w każdym wieku.

 » kandydaci (stary wyborca | 26-09-2018, 11:28:22)

Historia lubi się powtarzać 2002 roku było pięciu kandydatów spowodowane to było przez zasiedzenie pana Łaganowskiego i rządzenie jak na swoim , dzisiaj mamy podobną sytuację a nawet bym powiedział jeszcze bardziej idącą w złą stronę oprócz zasiedzenia to jeszcze dorzucę zdecydowanie większą pychę , arogancję , samouwielbienie, brak szacunku do mieszkańców , radnych , przedsiębiorców i chyba dlatego dużo większe niezadowolenie dlatego mamy większy wysyp kandydatów . Myślę ,że pan Duszyński kandydat na burmistrza Mogilna nowej kadencji ma pełne porteczki, Demokracja.

 » rozdzielenie miasta i gminy (gość | 26-09-2018, 11:13:51)

Wpierw to proponuję rozdzielić miasto i gminę. Od 12 lat w gminie nic się nie dzieje a rozkwita tylko miasto. Jeśli pan Duszyński zostanie ponownie burmistrzem to nic się nie zmieni.

 » Wybory (Ona125 | 26-09-2018, 10:40:00)

Karol Masz moj glos

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Kolejne zderzenie w Dąbrówce (0)
 » Policyjna akcja "Prędkość" (1)
 » Już wkrótce festiwal (2)
 » II Majówka w Bielicach (0)
 » Co zrobić, by szybko zdobyć dodatkowe pieni... (0)
 » Pobici w Kwieciszewie (12)
 » Nielegalny zrzut ścieków (29)
 » Zderzenie w Dąbrówce (5)
 » Krzesiński nadal starostą? (94)
 » Wyburzą budynki (6)
 » Zdrowe odchudzanie (0)
 » Przejażdżka z promilami (7)
 » JW: Zmiany w radzie (40)
 » STRZELNO: Radni wybrani (11)
 » POWIAT: Nowi radni (73)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ