» kandydat (kazek | 02-02-2019, 07:12:48) |
[komentarz łamiący ciszę wyborczą] |
» Strzelno (mieszkaniec | 02-02-2019, 07:09:38) |
[komentarz łamiący ciszę wyborczą] |
» wybory 2018r (wyborca | 01-02-2019, 22:00:30) |
POPIRAJMY człowieka społecznika z odwagą - który się zna na dziłaniach samorządów Gmin i POwiatów i innych oganizacji społecznych i statutach spódzielni Mieszkanowej .tym społecznikiem jet Grzegorz Kulczycki - który pomaga rencistą i emerytą którzy mają trudną sytułację życia -prowdzi stowarzyszenie wsparcia osób samotnych - Zyczymy ci wsparcia wyborach |
» Strzelno (gosc | 01-02-2019, 14:11:27) |
A PAN KULCZYCKI TO CIEKAWE CO CHCĘ DLA STRZELNA ZROBIĆ,LEPIEJ NIECH TEN PAN DA SOBIE SPOKÓJ BO MATCZAKA JUŻ NIEMA |
» Pan Michał (Malwina | 01-02-2019, 13:21:34) |
Pan Michał? Już jednego wuefistę z zawodówki mamy w radzie. |
» Popieram Jurka (Stasiu | 01-02-2019, 13:17:54) |
Jerzy, masz rację. Trafiłeś w sedno. A widziałeś tam kiedykolwiek drugą z sióstr? Wiarygodność przede wszystkim. Tym paniom jej akurat bardzo brakuje. |
» Wybory (Jerzy | 01-02-2019, 11:56:57) |
Pani Ewo u pani w programie budowa obwodnicy Strzelna a ja zawsze chodziłem jak były organizowane protesty ale pani nigdy nie spotkałem na tym proteście a szkoda teraz widzę że pani jest nie wiarygodna dlatego na panią nie zagłosuję i ten program nic nie wnosi do naszego osiedla a jest wiele do zrobienia interesuję nasz program osiedlowy. |
» Wybory (Kmita | 01-02-2019, 11:09:51) |
Niech startuje nawet na księżyc , ale nich już nie wraca i niech zabierze tę waszą zasr,,ą ekipę . Ja mam kandydata z programem do osiedla i to się liczy. |
» Dwuznaczna sytuacja (Tola | 01-02-2019, 11:06:27) |
Moniko i tu masz rację. Przy tym p. Ewa powinna pozostać. |
» stoperan (Monika | 01-02-2019, 08:28:00) |
Pani Ewo Pani powinna niektórym rozdawac stoperan w s tym Strzelnie bo z zazdrosci co niektorzy sie posraja, trzymam za Panią kciuki, wasza klientka |
» Do: Hermes (Filip | 01-02-2019, 08:00:51) |
Jeżeli ludzie, których popierasz w wyborach samorządowych do rady gminy mają takie samo pojęcie o sprawowaniu funkcji radnego jak Ty o demografii w Strzelnie to "gratuluję"... Na os. Piastowskim 500 mieszkańców? Hahahahahaha! Mój drogi! Stanowimy 1/6 liczebności naszego miasta a to dużo, dużo więcej. Jeżeli ogarniasz trochę matematykę i potrafisz się poruszać w świecie danych statystycznych to powinieneś w łatwy sposób zweryfikować swoje błędne myślenie w tym temacie. To właśnie te niuanse... To się właśnie nazywa "mieć pojęcie o czym się mówi". No! ale nie dziwię się. Stanowisz w końcu elektorat tych, których popierasz... Dlatego powtórzę raz jeszcze. Głosujmy na ludzi kompetentnych. |
» mieszkancy (Marcin | 01-02-2019, 07:37:44) |
wstyd mi za ludzi ze Strzelna, tyle w Was nienawiści, zazdrości, wielce anonimowo obrazacie kandydatow, jak jestescie tacy odwazni i macie jaja prosze isc osobiscie w koncu wiecie wszystko !!!wstyd mieszkancy wstyd !!! jesli ktos chce zmian w tym miescie to wie na kogo glosowac, Ewo jestem z Tobą !! |
» Wybiry (Maria | 01-02-2019, 05:10:15) |
Czy reszta kandydatów to ideały? Cały hejt poszedł na jedną osobę a tu przecież startuje dwóch panów , o których można by pisać i pisać i teź niekoniecznie dobrze. A ta druga startująca Pani? Pani Ewa zła bo co? Wyższe wykształcenie ,mądra, inteligentna a Państwa co niektórych zazdrość zżera? |
» Egzamin dla WYBORCÓW !? (WYBORCA | 31-01-2019, 22:26:14) |
Ta propozycja to kpina z WYBORCÓW ! |
» Strzelno (Hermes | 31-01-2019, 21:22:39) |
Nie rozumiem fali tego całego hejtu jaki jest tu wylewany. Ludzie naprawdę czy wam nie wstyd obrażacie te dwie panie jakby rodzinny wam sprzedały.Przez tyle lat w Strzelnie bez zmian byli ci sami ludzie i każdy wie co dalej.... Ale teraz jest inaczej nowi ludzie skończą tą erę komuny i postawią nasze miasto na nogi i jednym z takich osób jest pani Ewa wybrana przez naszego burmistrza.Wiec ludzie zacznijcie myśleć nie żyjemy w wielkim mieście czy miasteczku nieważne z jakiego osiedla ktoś jest bo to osiedle i tak ma max z 500 mieszkańców. Przestańcie też obrażać się jak banda zacofanych społecznie idiotów bo to jest najbardziej żałosne z tego wszystkiego. |
» Wybory (Leszek | 31-01-2019, 17:54:31) |
Jestem zdegustowany paniami siostrami że nic nigdy nie zrobiły pożytecznego a tak nagle pobudzone i zaczyna chodzić po blokach pani Ewa- ja wam bardzo dziękuje pani Ewo i Magdo nic pani Magda nie zrobiła do osiedla ale to nici kropka . po co oni potrzebni do podnoszenia paluszka nasze pieniądze na te panie nie nie nie nie one to zerooooo |
» wybory (jan | 31-01-2019, 17:17:53) |
ludzie czy wy wstydu nie macie , znowu te same buśki ,jeden społecznik co pieniędzy nie bierze aptekarki z najdroższymi lekami itd itd to na osiedlu na prawdę brak mądrych a,nie pazernych ludzi!!! oni juz pokazali co potrafią , idealna okazja by zmienić coś w tym mieście postawmy na nowych !!! |
» do Ewy (Zen | 31-01-2019, 08:15:15) |
Możesz rozszerzyć tą myśl? Może to siostry Godlewskie? Hahahahahahahahaha! |
» Wybory (Leszek | 31-01-2019, 07:12:32) |
Ludzie głosujcie na dobry program , bo jest wiele do zrobienia,dobrze wiecie pani Magda już startowała z osiedla piastowskiego i co zrobiła wielkie gó..o . ludzie dajcie sobie spokój z tymi siostrami.Zastanawiam się apteka pada czy co |
» Wybory (Ewa | 30-01-2019, 22:31:57) |
A kto chodzi po osiedlu Piastowskim cyganki w kozakach jakieś dwie Ukrainki proszą o coś o jakeś głosy to żęńąda |
» tak być nie może! (UWAGA WYBORCY-idzie nowe PO staremu | 30-01-2019, 19:24:39) |
Tak PO cichu tworzy się familiadę powiatowo-gminną !!! |
» Ewa (Zbych | 30-01-2019, 18:22:00) |
Niech apteki pilnują a nie za politykę a pani Ewa meza |
» wybory (mieszkaniec | 30-01-2019, 17:51:16) |
NIECH RĘKA USCHNIE TEMU KTO DA GŁOS NA KULCZYKA,I TYLE W TEMACIE A CO DO P.EWY TO UWAŻAM ŻE TO BĘDZIE DOBRA KANDYDATKA I NIE PORÓWNUJCIE JEJ Z MAGDĄ BO TO DWIE INNE OSOBY |
» wybory (wyborca z O. Piastowskiego | 30-01-2019, 13:22:18) |
Z tej czwórki tylko 1 kandydat mieszka na os. Piastowskim, więc wybór dla mnie jest oczywisty, to mieszkaniec będzie nas najlepiej reprezentował i jednocześnie zadba o dobro ogólne gmniny. W tak małej społeczności nie powinno być podziałów partyjnych. |
» Radna (Xxx | 30-01-2019, 09:58:33) |
W 100% popieram Filipa.życzę, aby wyborcy z Oś. Piastowskiego dokonali rozsądnego i dobrego dla siebie wyboru. |
» Do: Karolina (Filip | 30-01-2019, 07:07:14) |
Rządy poprzedniego burmistrza oceniam negatywnie. Ot, tyle w temacie. Rządy obecnego ocenię za kilka lat. Niestety nie robi on na mnie dobrego wrażenia wystawiając tą konkretną kandydaturę. Rodzą się w tym momencie pytania. Czy obecny burmistrz nie ma zaplecza w tak licznej części miasta jaką jest osiedle Piastowskie? Jaki jest cel wystawiania kandydatki, która nie przedstawiła żadnego programu? Po co więc ta kandydatura? Czy to się odbywa na zasadzie "wrzucić do Rady kogoś, po to żeby był"? Dla mnie osobiście super sprawą było by gdyby w radzie zasiadały osoby przede wszystkim kompetentne, przygotowane do pełnienia tej funkcji i samodzielne. Wiadomo, że szefowi każdej partii lepiej kierować ludźmi w myśl zasady Bierny Mierny ale Wierny. Tylko czy to dobre dla ogółu? Później mamy sytuację z nie tak odległej przeszłości gdzie wytykamy błędy byłemu burmistrzowi pytając jednocześnie "co robili przez te wszystkie lata radni?". No właśnie! Robili to na co im burmistrz pozwalał. Dlatego w radzie Mai kochani powinni zasiadać ludzie niezależni a przede wszystkim zdolni do podejmowania dyskusji na tematy związane z samorządem. Ot tyle! |
» Kandydatura Grzegorza Kulczyckiego (sołtys | 30-01-2019, 00:48:12) |
Wszystkich zwolenników rządów Matczaka prosimy o oddanie głosu na Grzegorza Kulczyckiego. Mam nadzieję, że będzie ich niewielu. |
» wybory (Karolina | 29-01-2019, 22:28:03) |
A ty Filip wolałeś rządy poprzedniego Burmistrza? Bo widzę, że kandydatka popierana przez aktualnego coś Ci nie leży???? |
» Do Filip (Wyborca | 29-01-2019, 22:22:42) |
W wyborach może startować, każdy kto spełni odpowiednie warunki. Może to akurat ty? Chyba że masz nie medialne nazwisko? |
» Do: Wyborca (Filip | 29-01-2019, 21:58:17) |
Przecież wiadomo o co chodzi. Po co program? Przecież to są jaja z tą kandydatką. Nie startowała w normalnym trybie w wyborach trzy miesiące temu a teraz burmistrz wyciągnął ją jak królika z kapelusza. To ma być maszynka do głosowania dla niego jeżeli wejdzie do rady. Wybory ma wygrać nazwiskiem. Jeżeli wejdzie do Rady to będzie znaczyć, że startować w wyborach może dosłownie każdy. |
» wybory (Łapka :) | 29-01-2019, 21:56:03) |
Jeżeli dla dobra naszej Gminy dla mnie może być "łapka w górę". Głosuje na Panią Ewe!!! Bo co dobre dla naszej Gminy będzie dobre dla naszego osiedla. Co do programu to dajmy jej szansę przedstawi go na pewno (inni mam nadzieje również). |
» Jaki program ma Pani Ewa ? (wyborca | 29-01-2019, 19:49:34) |
Czy przedstawiła się już WYBORCOM wraz z programem ? Czy Jej zadanie będzie ograniczało się do "łapka w górę" na komendę ? Jeśli tak to szkoda głosu! |
» gmina strzelno wybory 2018 (tolodo | 29-01-2019, 19:21:45) |
głosujcie na ludzi z dświatczeniem życiowym weteranów pracy tak jak pan KULCZYCKI zna statuty samorządów Gmin Powiatów i inych organizacji.Bo ten Burmistrz nie morze sobie poradzić nawet z €chwła Budzetu bo inaczej nas rozwalą jak szpital pozdrawiam cie Grzegorz |
» Wybory (Sonia | 29-01-2019, 11:12:24) |
Ja będę głosowała na dobry program dla naszego osiedla,bo po prostu jest bałagan brudno na naszym osiedlu i wszystko drogie a prezes Baran nie myśli o Strzelnie i osiedla robi ale w Mogilnie tyle. |
» Do Bang Bang (Tom | 29-01-2019, 10:25:01) |
Znam. I oddam głos. |
» Do Bang Bang (Tom | 29-01-2019, 10:22:02) |
Znam. I oddam głos. |
» To jest komedia jakaś (Zniesmaczeni wyborcy | 29-01-2019, 09:59:15) |
Jak tak dalej pójdzie to w Strzelnie będą kręcić drugą część filmu BOTOKS. |
» do Tom (GANG BANG! | 29-01-2019, 09:51:06) |
Znasz te dwie panie, że w ten sposób piszesz? Ja znam osobiście od lat i głosu złamanego bym nie oddał. |
» Wybory (Tom | 29-01-2019, 08:01:59) |
Idąc tropem, firma Pana Koprowskiego, też pewnie upada skoro zdecydował się zostać radnym.Drogi WYBORCO, nie rozśmieszaj mnie. |
» Wiedza ogólna (Dydek | 29-01-2019, 07:52:27) |
Zapytajcie się tym siostrom miłosierdzia ile razy przeczytały ustawę o samorządzie gminnym lub powiatowym. Tak, tak dziewczyny! Jest coś takiego! Hahaha! |
» ....... (Aeiouy | 28-01-2019, 23:08:15) |
Ilu z Was uratowały zycie podając przez okienko sralutan, rozdupan czy inny specyfik na kiszkę stolcową? Co za niewdzięczność... Jak żyć? |
» Wybory (Wyborca | 28-01-2019, 22:45:04) |
Zgadzam się p. Magda nic nie zrobiła, ale widocznie nie trzeba nic robić żeby osiągać jeszcze więcej i zostać wybranym - decydują Wyborcy. Teraz nagle wielkie objawienie kandyduje p. Ewa, nie miała okazji się wykazać, znów zdecydują Wyborcy, tak się tylko zastanawiam czyżby Apteka nie przynosiła już oczekiwanych dochodów..?? |
» Wybory (Wyborca | 28-01-2019, 22:43:53) |
Zgadzam się p. Magda nic nie zrobiła, ale widocznie nie trzeba nic robić żeby osiągać jeszcze więcej i zostać wybranym - decydują Wyborcy. Teraz nagle wielkie objawienie kandyduje p. Ewa, nie miała okazji się wykazać, znów zdecydują Wyborcy, tak się tylko zastanawiam czyżby Apteka nie przynosiła już oczekiwanych dochodów..?? |
» wybory (cycuch | 28-01-2019, 11:23:39) |
[komentarz niezgodny z regulaminem] |
» Pachnie komuną.... (\\ | 28-01-2019, 10:52:37) |
[komentarz niezgodny z regulaminem] |
» Wybory (Igor | 28-01-2019, 10:36:12) |
Osiedle zniszczone chodniki można sobie zęby powybijać brudno i syf jeszcze na dodatek te dwie piękne jedna w pow. druga się pcha do koryta do gminy ,ręce opadają ja już nic nie rozumiem dlaczego mieszkańcy mieli by zagłosować. Ja na głosowanie idę i mam kandydata i na niego zagłosuję bo ma program dla osiedla i to dobry. |
» wybory (sssssssssss | 27-01-2019, 22:00:23) |
Co niby ta p. magda zrobiła wogle dla miasta Strzelna a przepraszam złożyła jeden bardzo istotny wniosek żeby otworzyć okno ,fakt zabłysneła .Ludzie zainteresujcie sie troche poczytajcie na kogo głosujecie cycki to nie wszystko |
» Maszynki do głosowań też POtrzebne... (Sprawdzian dla wyboeców | 27-01-2019, 17:00:52) |
Dwie rodzinne "celebrytki" w lokalnej Polityce...Wszystko jednak zależy od wyborców !? |
» wybory uzupełniające (Wyborca | 27-01-2019, 10:25:26) |
Proszę podac jeden konkretny przykład co zrobiła dla Osiedla Piastowskiego czy dla naszego miasta pani Magda?!Ja sobie nie przypominam. |
» Do: Gerard (Filip | 26-01-2019, 20:02:17) |
Bardzo dobre zagranie... ;) |
» Głosuje rodzina i znajomi (Gerard | 26-01-2019, 16:44:32) |
Wybory i tak już wygrała p. Ewa Harasimowicz-Wykaryczak, bo głosuje rodzina i znajomi. Taka to prawda. Będzie mała frekwencja. Dodatkowy atut p. Harasimowicz-Wykaryczak jest taki że jest z drużyny Chudzińskiego. Powodzenia dla p. M. Ignaczak. |
» Do: Wyborca (Filip | 26-01-2019, 09:33:31) |
No w sumie "racja"... To samo tyczy się pewnie wg Ciebie posłów na sejm i kandydatów do sejmików wojewódzkich. Idąc tokiem Twojego myślenia to w sejmie nie są potrzebni mieszkańcy kujawsko-pomorskiego, bo o sprawy naszego regionu zadbają w taki sam sposób przedstawiciele Małopolski czy Lubelszczyzny a p. Kurzawę lepiej zastąpić miszkancem np. Świecia... bzdura totalna. Ja życzyłbym sobie i pozostałym mieszkańcom piastowskiego aby mogli dokonywać wyboru spośród tych, którzy są spośród naszej społeczności. Polityka mnie nie interesuje. Mnie interesuje chęć faktycznego działania i reprezentowania interesów mieszkańców tej części miasta. Mam dużą wątpliwość czy w takim samym stopniu będzie interesować gdyby zaszła taka potrzeba np. remont ulic Dąbrowskiego czy Kościuszki radnego z oś. 100-lecia czy Sławska a radnego, który tą drogą każdego dnia się porusza i "tłucze" swoje auto. Pozdrawiam i życzę podczas oddawania głosu uruchomić logiczne myślenie. |
» głosuję na nią (Ewa | 26-01-2019, 09:15:25) |
jest z drużyny Chudzińskiego |
» wtrętów kilka, wróbla ćwirka (Wyborca | 25-01-2019, 23:11:26) |
Proszę Państwa, to nie tak, jak piszecie. Według mnie, radny jest radnym całej gminy Strzelno (miasto+wieś) a nie tylko radnym osiedla! Radny musi interesować się wszystkimi problemami Gminy. To nie szkodzi, że nie mieszka na Osiedlu Piastowskim, bo w końcu Strzelno, to nie 100 000 metropolia. |
» Pani Ewa (Sąsiadka | 25-01-2019, 14:06:30) |
Dla mnie jest jasne kogo Pan Burmistrz widzi w Radzie. Głosowałam na niego a teraz zagłosuje na Panią Ewe. I tyle w temacie. |
» zapytajcie o wykształcenie (wojtek | 25-01-2019, 11:37:41) |
Mam prośbę zapytajcie publicznie kandydatów o wykształcenie :)Niech każdy się wypowie publicznie ile lat chodził do szkoły podstawowej..... :):) :) |
» trzymam kciuki (On | 25-01-2019, 11:34:09) |
p.EWO trzymam kciuki ja i moja rodzina oddajemy głos na Panią :) |
» Do: Mieszkaniec (Filip | 25-01-2019, 09:45:39) |
Mój drogi... Mieszkam na oś.Piastowskim od około 30 lat. Myślę, że to długo. Sięgając w przeszłość pamięcią nie widzę na moim osiedlu p. Ewy. Nie była mieszkanką oś. Piastowskiego nigdy. No... chyba, że byłby to epizod tygodniowy, miesięczny... ale nawet takiego sobie nie przypominam. Co innego p. Magda. Faktycznie mieszkała na naszym osiedlu. Od około 10 lat już natomiast nie mieszka. Zawsze mnie dziwi i zdziwić będzie, że ludzie nie mający nic wspólnego od dłuższego czasu a nawet nigdy (!!!) z danym rejonem miasta startują w wyborach do rady jako reprezentanci tej społeczności. Jaka jest więc ich motywacja? Niech każdy odpowie sobie sam. Równie dobrze ci konkretni kandydaci mogliby startować w wyborach uzupełniających z okręgu Markowice, Stodoły czy też Ostrowo gdyby takowe miały się odbyć. Tylko co wspólnego z tamtymi społecznościami miałyby te osoby? Dlatego śmieszy mnie zawsze kiedy widzę, że kandydatami w moim okręgu wyborczym są postaci z nim nie związane i utaj nie mieszkające. Co motywuje tych ludzi żeby tutaj zgłaszać swoją kandydaturę? Proszę mnie czasem nie posądzać o agitację kandydatury p. Michała... Znam, lubię ale czy... No właśnie. Polecam natomiast każdemu wejść na stronę internetową dowolnego UM, także UM w Strzelnie. Są tam oświadczenia majątkowe osób, w tym piastujacych stanowiska radnych. Proszę zobaczyć jakie przychody generuje bycie... |
» miłość nie zna granic (jakub | 25-01-2019, 08:51:37) |
Filip, to że się podkochujesz w Pani Ewie, to jej po prostu powiedz, tutaj to nie jest miejsce na to |
» Wybory (YYY | 24-01-2019, 23:19:26) |
Rozumiem, że Pan XXX był na wszystkich sesjach?! Sprawdzał Pan obecność ?Proszę napisać kto ile razy itd.;) |
» ss (ss | 24-01-2019, 19:30:55) |
Nie wiem Filipie co palisz,a le jest niezłe :-) |
» Wybory (XXX | 24-01-2019, 17:07:52) |
A co takiego zrobiłam Magda oprócz dość częstej nieobecności na sesjach poprzedniej rady???n |
» Pani Ewa (Mieszkaniec | 24-01-2019, 17:05:12) |
Do Filip. Pani Ewa mieszkała na tym osiedlu ponad 20 lat kolego:) |
» Go Ewa!!! Go Ewa!!! (Filip | 24-01-2019, 14:14:59) |
Brawo Ewa za odwagę! Zwyciężysz! Wygrasz te wybory! Uda się Tobie tak jak siostrze! Wierzę w Ciebie! Magda już tyle dobrego zrobiła dla Strzelna i naszego osiedla... Ty też będziesz tak prężnie działać jak ona! Tylko Ty! Mimo, że nie mieszkasz na naszym osiedlu i nigdy nic nie miałaś z nim wspólnego to jesteś jedynym słusznym wyborem! Na pewno zadasz później o sprawy mieszkańców piastowskiego! GO EWA!!! |
» AQQ (Mieszkaniec | 24-01-2019, 14:14:37) |
[komentarz niezgodny z regulaminem] |
» listy (mieszkaniec | 24-01-2019, 08:46:45) |
nie, bo nie było list |
» Burmistrz (Elo | 23-01-2019, 22:07:11) |
Nie mógł wejść ktoś następny z listy? |