Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Strzelno - Społeczeństwo

Powstanie dom dziennego pobytu

2021-09-01 23:51
 

W miejscowości Łąkie za blisko 2 miliony złotych ma powstać Dom Dziennego Pobytu dla osób w podeszłym wieku z zapleczem terapeutyczno-socjalnym. Dofinansowanie na ten cel z Regionalnego Programu Operacyjnego uzyskało Stowarzyszenie Ecce Homo ze Strzelna.

Z informacji przekazanych przez Urząd Marszałkowski w Toruniu wynika, że zadanie będzie polegało na budowie budynku usługowego - Domu Dziennego Pobytu dla osób w podeszłym wieku z zapleczem terapeutyczno-socjalnym. Planowana budowa odbywać się będzie na działce nr 137 w miejscowości Łąkie.

- Wnioskodawca postanowił wybudować DDP, gdyż jest bardzo duże zapotrzebowanie na jego działalność na terenie powiatu mogileńskiego. Na niniejszym terenie DDP funkcjonuje tylko w gminie Mogilno - informuje Beta Krzemińska, rzecznik prasowa Urzędu Marszałkowskiego.

Projektowany budynek będzie parterowy z poddaszem nieużytkowym, bez podpiwniczenia o wymiarach 30,14x9,09m. Dzienny Dom Pobytu będzie placówką wsparcia i opieki dla seniorów z terenu powiatu mogileńskiego. Zadanie zintegrowane jest z wnioskiem złożonym w ramach poddziałania RPKP.09.03.02 rozwój usług społecznych. W ramach niniejszej operacji planuje się budowę nowego obiektu od podstaw, a następnie jego wyposażenie i zakup samochodu do przewozu osób. Przed budynkiem planowana jest budowa tarasu, a obok niego montaż 4 urządzeń fitness. Obiekt zostanie w całości przeznaczony dla seniorów, a w nim pracownie terapeutyczne i zagospodarowany teren wokół. Dzienny Dom Pobytu będzie realizował zadania mające na celu zapewnienie pomocy osobom starszym i zaspokajanie ich potrzeb w sposób pozwalający na samodzielne funkcjonowanie oraz uczestniczenie w życiu społecznym, a także dążenie do poprawy stanu psychofizycznego osób objętych pomocą. Dzięki temu seniorzy, przy udziale wykwalifikowanego personelu, mimo utraty pełnej samodzielności, będą mogli w dalszym ciągu funkcjonować w dotychczasowym środowisku.

Całkowita wartość projektu szacowana jest na kwotę 1 992 173 zł, natomiast dofinansowanie z RPO wyniesie 1 892 564 zł. (I)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [50]» dodaj komentarz   

 » Fundusze z Unii dla Ecce Homo... Strzelno / Łąkie (Obywatelu zrób sobie dobrze sam... | 17-09-2021, 20:44:02)

Stowarzyszenie Ecce Homo od powstania w lutym 2016 otrzymało dotychczas w sumie 4,6 mln PLN... To tak tylko do uzupełnienia faktów w tej dyskusji... Dziwne, że organ propagandowy StrzelnoO...e nie pisze o tym sukcesie...

 » Wypowiedz (Mieszkaniec | 15-09-2021, 16:31:02)

Młodzi nowi radni Tak ale nie z tego starego środowiska radnych obecnych bo jak będą z nich brać przykład to niczym dobrym to się nie skończy chodzi mi o ich uczniów i kolegów bo takowi startują a przykład idzie z góry tak jak wszedzie a jak jest zły to co to będzie co to bedzie a strach pomyśleć powtórka z rozrywki? Młodzi sobie nie poradzą a będzie ich łatwo podporządkować i manipulować nimi i o to chodzi starym radnym. Trza się postawić a wrogów nikt sobie robić nie chce tym bardziej w pracy trzeba gości z jajami a o takich trudno. Jedna wielka klika stary wciąga młodego i tak to się kończy. Musi być nowa grupa która będzie rządzić i przede wszystkim szef czyli burmistrz a nie banda uległych gogusi. To łatwo mówić a ciężko zrobić.

 » KONIEC MOGILEŃSKIEJ PODLEGŁOŚCI ! (PODATNIK | 14-09-2021, 21:37:34)

Czas rozmyślać poważnie nad przejściem STRZELNA DO POW. INOWROCŁAW ! Inaczej mówiąc tyn ruchem zlikwidować powiat Mogilno ! Czas najwyższy wydostać się z (nie)POdległości i zależności od karłowatego powiatu z miastem na uboczu ! Dość grabieży Strzelna (szpital). Trzeba starannie w przyszłych wyborach wybrać radnych , którzy odważą się MŁODEMU POKOLENIU STRZELNIAN tą zmianą stworzyć większe perspektywy bytowe i rozwojowe . Strzelno nie musi być ciągłym zakładnikiem oraz być oszukiwane i wykorzystywane przez karłowaty powiacik !

 » Wypowiedz (Mieszkaniec | 14-09-2021, 11:05:59)

Na głupotę nie ma rady i ci wyborcy wybierający radnych są na to dowodem trzeba to wprost powiedzieć. Dają światło zielone na takie zachowania bo sami tacy są i kropka. Strzelno to nie jest z tego wynika mądre miasto i to jest na to dowodem. Co pokazuje władza ?rogi pokazuje.Nawet to Przyjezierze stracili. ktoś powie układów zabrakło a ja powiem trafiła kosa na kamień bo ta władza strzelenskie to tez układowcy. plecaków zabrakło? Może? A moze poprostu mądrości.

 » Burmistrz (Mieszkaniec | 14-09-2021, 10:48:50)

Widziały co brały? Tylko nie wiadomo było co będzie dalej. Każdy miał rozne oczekiwania a teraz wychodzi szydło z worka. Trzeba podsumować to w przyszłych wyborach i wyciągnąć wnioski na przyszłość. Coś się dzieje ale czy to ma większy sens czy to nie czasem robione pod swój interes czyli zysk jak działania tej fundacji państwa chudzinskich. Robienie kokosu na wyborcach i funkcji publicznej.

 » Do Mieszkaniec.. (Mieeetek | 13-09-2021, 23:54:59)

I tak wybiorą w 90% tych samych.. Tak jest zawsze. Głosują z przyzwyczajenia bo czy ktoś z tej rady kojarzy się z jakimś sukcesem dla mieszkańców? Może wyborcy kiedyś dojrzeją i wybiorą 100% ludzi którzy nigdy u władzy nie byli. Którzy chcieliby się wykazać żeby dostać się na kolejną kadencję, postarać się, być widocznym..

 » do (rudy | 13-09-2021, 22:55:49)

Jakie długi spłaca? Przypomnij sobie "mieszkańcu" jakie są warunki i zasady spłaty wyżebranego przez POwca Chudzińskiego na kolanach u pisiorów kredytu. Spłacać będzie jego następca a on ma tylko regulować bieżące zobowiązania finansowe.

 » Widziały gały co brały !!! (Mieszkaniec | 13-09-2021, 21:45:32)

Widziały gały co brały ! REFERENDUM ? A coi kto w zamian ? Zamiast tracić czas i energięm warto pomyśleć o następnych wyborach by usunąć całą "starą gwardię etetowych "bezradnych" radnych dietami dorabiejącymi do domowych budżetów zwłaszcza tych , którzy doprowadzili do finansowego zadłużenia gminy bez żadnych konsekwencji i w nagrodę od swoich wyborców (o ironio) otrzymali ponownie mandaty do uzdrawianiw budżetu gminnego za pośrednictwem kredytu , spłacanego przez PODATNIKÓW ! BRAWO WYBORCY !

 » Burmistrz (Mieszkaniec | 13-09-2021, 18:24:14)

Powiem tak wyższość i władze pokazywać przed szarym człowiekiem to tak jakby walczył lew z psem. To porównanie Nie jesteśmy zwierzętami to nierówna walka i człowiekowi czytaj władzy choćby byl dużo silniejszy nie przystoi tak robić. To nie przeciwnik tej kategorii wagowej i klasy jak w sporcie Bardzo moim zdaniem idiotyczne zachowanie.

 » Wypowiedz (Mieszkaniec | 13-09-2021, 18:15:21)

Co do kandydata to z tej elity nie widzę kandydata. sami dorobkiewicze i karierowicze. czy jest jakiś społecznik który rozumie człowieka? Przyjdą kasę robić a nie tworzyć wspólne dobro dorabiać się jakby biedni byli i mało mieli. PiS i Po w Strzelnie to jedno zło na nich bym nie liczył z tych ostatnich wyborów.

 » Wypowiedz (Mieszkaniec | 13-09-2021, 18:00:47)

Ja też nie jestem za referendum przyjdzie dzien rozliczymy burmistrza. Długi spłaca więc coś dobrego zrobil i się wywiązał z obietnicy. Tylko czy budżet to wszystko? Nie jestem w temacie spraw gminnych a co dopiero problemów ludzi szarych. Czy spłacaniem długów i inwestycjami można tłumaczyć się zaniedbaniem ludzi czyli spoleczenstwa. Najważniejszy jest człowiek a nie budynki i swój interes. Umiesz liczyć licz na siebie a nie na władze która ręce umywa. Prace publiczne, nie wiem chyba brak takowych.jest na inwestycje a na pomoc nie ma. chamstwo.

 » referendum (leon amator | 13-09-2021, 09:31:55)

A ja jestem przeciwko referendum, naród chciał i naród wybrał takiego burmistrza, to niech go ma do ostatniego dnia jego kadencji. Trzeba być odpowiedzialnym za swoje czyny! Nie można do wyborów podchodzić bez zastanowienia i wierzyć, ze jakoś tam będzie, że wszyscy kradną, że wszyscy obiecują i nie realizują obietnic, że jak będzie źle, to ktoś pomoże i tego złego odsunie bez naszego udziału (po co się narażać, lepiej jak to pokorne ciele ssać dwie matki). A co ludzie ze Strzelna nie znali wcześniejszych "zasług" Chudzińskiego i jego "uczciwości" ? Na co liczyli ? A kto niby, by miał to referendum wziąć na siebie ? PiS, który od samego początku wspierał Chudzińskiego ? A może radni - bezradni ? Którzy ?

 » Może już czas na referndum i votum nieufności dla D. CH. (Czas na referendu, | 12-09-2021, 16:50:11)

Referendum odwoławcze to normalna praktyka demokratyczna - tylko ktoś musi ( najlepiej partia , ugrupowanie, ) zająć się organizacją. Ludzie mogą się wypowiedzieć w tej kwestii czy dalej chcą być kierowany przez D> Ch. czy nie ? To jeszcze 2 lata. To normalna demokratyczna praktyka . Moim zdaniem to dobry sprawdzający test demokratyczny dla D> Ch, który osłabi lub umocni jego władze. Czas powiedzieć sobie sprawdzam. Zachęcam do zorganizowania referendum.

 » Do mieszkaniec (Hejka | 12-09-2021, 14:13:40)

Ego przerosło intelekt ! Z kimś z wybujałą wartością co do Sobie z zasady nie rozmawiam co najwyżej Ignoruje gościa i " przyznaje , dupkowi rację " dla świętego spokoju . Mieszkaniec ! nie pogadasz jak człowiek z człowiekiem z kimś kto chce tylko ZAISTNIEĆ , BŁYSZCZEĆ , Żałosne ale prawdziwe !

 » Komentarz (Mieszkaniec | 11-09-2021, 13:57:02)

Wiem z własnego doświadczenia że z burmistrza strony wielką łaską i zaszczytem jest dla kogoś ze z nim porozmawia i się spotka. Nie jest to osoba dla ludu. Zachowuje się jak Gwiazdor i filantrop światowej sławy.

 » Pan burmistrz reszta elity (Mieszkaniec | 11-09-2021, 13:36:41)

Z tego co czytam to wyciągam wniosek że burmistrz i radni zrobili z siebie Elite której nie wolno podskakiwać chociaż są do tego powody tworzą podział na gorszych i lepszych parobków i panów którym nie wolno wchodzić w drogę. Przy okazji to pytanie co Zaz robi całymi dniami na piastowskim bo od dłuższego czasu pracują jakby im roboty przybywało z dnia na dzień a nie ubywało a jest ich z pięciu pracowników codziennie. Czuję się jak na jakiejś budowie non stop robota i do do godzin popołudniowych. Męczy mnie to towarzystwo z głupkowatymi minami. Z lekka przesada jak na moje to nie duży teren.

 » Do ktos . (WYBORCA | 10-09-2021, 18:13:47)

Oddać należy , że w POzytywnie dla STRZELNA zmienia się wizerynek naszego MIASTECZKA ! Gorzej ,że mieszkańcy nie posiadają wystarczającej szczegółowej informacji dotyczącej stanu kasy miejskiej ??? Jakie jest na dzień dzisiejszy zadłużenie Gminy ?Jaki jest przyrost administracji ? Jaki jest stan zadłużenia ? Radni- bezradni zapomnieli o swoim obowiązku informowania WYBORCÓW ! Dialog radnych z WYBORCAMI sprowadza się tylko i wyłącznie do czasu kampanii wyborczej jak trzeba zadbać o diety i imteres własny oraz miejsce na listach wyborczych ! Widac to w każdym ugrupowaniu a w PiS ,który praktycznie nie istnieje w Strzelnie przede wszystkim !" Oddelegowana "na STRZELNO POseł z OKRĘGU "dzielnie" wspiera konkurencję POlityczną w asyście jedynego przedstawiciela PiS, który pełniąc niepolityczną misję ma odwagę zabierania głosu za członków Prawa i Sprawiedliwości !

 » burmistrz Strzelna (ktoś | 10-09-2021, 14:43:01)

POwolutku robi się nudno i jednostronnie. Walą w Chudzińskiego, jak w kaczy kuper i nic! Żeby nie było żadnego obrońcy? Nikt nie wspomni, ile to dobrego robi, jaki operatywny, jaki wspaniały organizator i menager, jaki uczciwy i rzetelny, jak bardzo popiera go ksiądz proboszcz i posłowie wszystkich opcji a najwięcej taka jedna poseł z partii władzy, jak bardzo lubi go wojewoda, starosta i wicestarosta, marszałek itd. Nikt ze mną nie stanie w szranki na argumenty? A może w myśl przysłowia "Łajno polane perfumami, dalej cuchnie", w tym co wyczynia ten POwski miglanc nie ma nic dobrego a jest tylko to co opisałam wcześniej i inni coś tam dołożyli.

 » Do odpowiedzialnych (Kmita | 09-09-2021, 21:26:24)

Tam gdzie te dokumenty zakopane zapewne są już kamerki zamontowane bo jesteśmy ciekawi kto tam się zbliży a wtedy mamy stokrotkę pozdrawiam.

 » do (rudy | 09-09-2021, 09:44:50)

Zakopano nie tylko ochoczo ale prze de wszystkim w wielkiej tajemnicy, bo za takie "zabezpieczenie" dokumentów i danych osobowych idzie się do Potulic. I co znów pod dywan ? Może wreszcie ktoś coś z tym zrobi! Raczej, tak jak zwykle, znajomi i przyjaciele z wymiaru "sprawiedliwości" ukręcą łeb sprawie, w końcu jest za co się odwdzięczyć.

 » strzelno (ktoś | 08-09-2021, 13:33:12)

No tak, stowarzyszenie dostanie pieniądze z RPO. Niby wszystko w porządku, stowarzyszenia mogą te środki otrzymywać, a że to stowarzyszenie jest żony burmistrza ?. Trochę nie fajnie. Budynek ma zostać wybudowany na prywatnej działce stanowiącej własność burmistrza i jego żony, też nie fajnie. I teraz do sedna - budynek wybudowany z publicznych (RPO) środków, po ustaniu obowiązkowego okresu trwałości projektu (5 lat), stanie się własnością stowarzyszenia, które też ulegnie (chociaż nie musi) rozwiązaniu i ... nowo wybudowany budynek stanie się własnością małżeństwa Chudzińskich. W ten sam sposób zmieni właściciela również kamienica na rynku, gdzie stowarzyszenie prowadzi żłobek. Niech ktoś mi podpowie, jak to nazwać, bo sama już nie wiem? A tak na marginesie, to co tak ochoczo zakopano na nieczynnym wysypisku w Bławatach, bo wieść gminna mówi o worach i kartonach dokumentów (i nie tylko) po byłej aptece na Rynku pełnych danych osobowych.

 » Strzelno (zigismundo | 07-09-2021, 12:18:15)

Ciekaw jestem, co na takie działania burmistrza Strzelna mają do POwiedzenia jego koledzy partyjni, tak bardzo zaangażowani w walce z nepotyzmem i prywatą w PiS- senator Brejza, posłowie Joński, Szczerba, Nitras, Lenc i inni. To są standardy moralne PO ???????

 » Gmina (Majatek | 06-09-2021, 17:18:30)

Co do majątku gminy. Jest ktoś wstanie odpowiedzieć na pytanie ile majątku zostało sprzedane przez burmistrza.

 » Do UPS - ika (TYR | 06-09-2021, 08:33:42)

Tak masz rację, że coś mocno drgnęło i idzie do przodu. Najbardziej, t wyprzedaż majątku gminnego, czyli majątku wszystkich nas mieszkańców miasta i gminy. Poszło też mocno do przodu pozbywanie ludzi pracy! Ale największy krok do przodu to dbanie o swój własny interes...

 » Burmistrz (Elwira | 06-09-2021, 08:05:51)

A propo żłobka, gdzie drugi żłobek, który miał powstać? Jak to gdzie, nie będzie go, bo przecież burmistrz nie zrobi konkurencji żonie. A miejsc w żłobku nie ma i jak mają matki wrócić do pracy. Żenada... Tylko myślą o własnej du*ie...

 » Strzelno (ktoś | 05-09-2021, 20:39:17)

A ja patrząc co się wyprawia w Strzelnie, mam pytanie: czy w Strzelnie jest Prawo i Sprawiedliwość ? Kiedyś jako jedyni walczyli poważnie o szpital, co prawda nic z tego nie wyszło, ale pamiętam tamte spotkania. Wtedy o coś dobrego im chodziło a teraz co, sprzedali się Chudzińskiemu? Na wszystko mu pozwalają, pozamykał szkoły na wsiach, popodnosił podatki i opłaty, wprowadził zamordyzm w szkołach i podległych mu instytucjach, bez sensu wydaje publiczne pieniądze a ta jego "współpraca" z żony stowarzyszeniem, to wręcz nadaje się do sprawdzenia przez CBA.

 » Kasa (Władza | 05-09-2021, 12:48:40)

Wiadomo jak jest. Ciężko praca się nie dorobisz. Ale będąc na stanowisku już tak. Chyba nie trzeba pisać kto zostanie właścicielem majątku po rozpadzie fundacji.

 » Dlaczego nie tworzy tego gmina. (Daria | 05-09-2021, 12:12:36)

Budowanie takich domów należy do obowiązków samorządu - jeśli wchodzi ktoś inny to ma w tym interes. Jaki ? Tego tutaj nie napisze.

 » DDP (!!! | 04-09-2021, 20:40:47)

Pomyślmy trochę. Czyja jest ta działka? Aha. Co będzie gdy Fundacja upadnie? Czyj będzie budynek? Aha. Wszystko jasne.

 » do rudy (UPS | 04-09-2021, 20:32:26)

Plany poprzedników i nic nie zrobili. Baju, baju będziem w raju. Przynajmniej coś drgnęło w Strzelnie i idzie do przodu.

 » Odpowiedz (Mieszkaniec | 04-09-2021, 14:06:43)

Z alzheimerem piszesz tylko z tego co wiem to tacy ludzie nie pamiętają co 5 min temu zjedli a jak tam mają wyglądać zajęcia... no nie wiem czy to ma sens co piszesz a grupa takich ludzi ,integracja z taka chora pamięcią. Na pewno to odciąży rodziny pracujące z opieki i to duży plus. Ale z drugiej strony do tej pory jakoś sobie radzili i było dobrze a teraz nagle sobie nie radzą dziwne.

 » Odpowiedz (Mieszkaniec | 04-09-2021, 13:47:04)

Jak jest taka wielka potrzeba to niech powstanie tylko żeby tak jak że żłobkiem nie było. Ja widzę panie które o 12ej dzieci odbierają że żłobka bo im się pewnie dzieckiem nie chce opiekować i chcą mieć spokój na kilka godzin w domu bo do 12 ej chyba nie pracuja. Każdy ma wybór a za opiekę w domu są dobre pieniądze bo prawie najnizsza krajowa a robota zadna dla mnie tylko trzeba chcieć i się poświęcić tak jak rodzice poświęcali się dla nas i dziadkowie.

 » Do rudy (Pan. | 04-09-2021, 10:24:05)

Pięknie to ująłeś. Nie jedna osoba w Strzelnie i Gminie z Twoimi spostrzeżeniami się zgadza. Pozdrawiam.

 » Kto bedzie włascicielem tego domu ? Gmina raczej nie !!! Więc to nie jest interes mieszkańców. (T D T | 04-09-2021, 09:56:35)

Takie istytucje powinno być tworzone przez samorząd, gmine, a nie jakieś prywatne inicjatywy.

 » do "UPS" (rudy | 03-09-2021, 23:25:21)

"UPS" pisze, cyt. "Nie znoszę polityki konsumpcyjnej a może prościej nie znoszę ludzi typu od łapy do papy i nic więcej". Co za pseudo nowomowny bełkot? Gdzieś coś usłyszał (bo nie podejrzewam "UPS" o czytanie a już na pewno o czytanie ze zrozumieniem) i powtarza słowa, których nie rozumie. Widać to wyraźnie w tym, że pierwsza część cytowanego zdania tak pasuje do drugiej części, jak krawat do gumofilców i kufajki. Puki co, pominę konkrety - liczę na dalszą dyskusję. Rozumie, że "UPS" ceni sobie ludzi typu do łapy i może być w kopercie. Ja natomiast cenię ludzi, którzy doszli do majątku i szacunku własną uczciwą pracą a nie znajomościami, układami i wykorzystywaniem zajmowanych publicznych stanowisk. Dodam na koniec jeszcze, że rozróżniam zadania i cele ŚDS i DDP. Jak pisałem wcześniej plany przekształcenia ŚDS w DDP miała przecież poprzednia Pani Kierownik ŚDS a sprawę pilotować miało naprawdę działające społeczne stowarzyszenie "SAMARYTANIN". No cóż, nie pierwszy raz obecny burmistrz przejął jako własne plany poprzedników, jak choćby sposób odbudowy spalonego domu na rogu Inowrocławskiej i Lipowej, czas żeby sam coś dobrego dla społeczeństwa wymyślił. Oczywiście, bezinteresownie.

 » Do mieszkaniec.. (Mieeetek | 03-09-2021, 22:15:02)

Jesteś oderwany od rzeczywistości... Młodzi idą do pracy, a starsi pół dnia siedzą sami w domu.. Niezbyt interesuje ich w tym wieku tv, nie mówiąc o innych mediach.. Nudę zabija tylko sen..chwila w oknie, szczęściarz który ma ogródek posiedzi lub zmruży w nim oko. W takim domu dziennego pobytu senior czuje, że żyje.. ma z kim porozmawiać..(a jak się dobierze kilku z alzheimerem to człowieku..), nie gnusnieje, umysł musi się wysilić bo, a to jakieś zajęcia, a to pracę ręczne.. Czują, że żyją. To nie przechowalnia..

 » Wypowiedz (Mieszkaniec | 03-09-2021, 12:39:11)

No ja rozumiem myślałem że wszędzie dobrze ale w swoim domu najlepiej każdego wolny wybór gdzie chce spędzać czas myślałem też że z rodziną najlepiej no ale widać ze wiesz lepiej. W ciszy spokoju własnego domu z najbliższymi. Nie będę się kłócił może się mylę poprostu tacy ludzie czują się moim zdaniem samotni i tam idą a myślałem że spokoju potrzebują a nie towarzystwa w grupie tym bardziej że są chorzy.

 » do mieszkaniec (OBI | 03-09-2021, 10:04:22)

W Mogilnie taki dom prowadzony jest przez plebana. W takim przypadku boisz się nawet pary z ust puścić. Dla mnie jest obojętne kto to robi, a ważne, że robi. Wszyscy są zadowoleni tylko twoja osoba coś ciągle zrzędzi. Starsi też chcą mieć swoje miejsce spotkań, a zarazem wsparcia, gdyż stan zdrowia jest różny. Ale co może powiedzieć zrzęda, który nigdy swej miłości nie przekazał na następne pokolenia. Starsi lubią ciszę, śpiew ptaków itp , a nie samochody kopcące na Rynku i nieświeże oddechy siedzących tam smakoszy dziwnych trunków. We wszystkich miejscowościach dowozi się podopiecznych, dlatego kazdy taki dom ma samochód.

 » Wypowiedz (Mieszkaniec | 03-09-2021, 07:13:27)

Powiem tak ,wszędzie dobrze ale w domu najlepiej. To dom dla ludzi którym dziadkowie przeszkadzają w domu i chcą się ich pozbyć na kilka godzin żeby mieć spokój. Kto z biednych dojedzie do Łakiego i jak rowerem czy pieszo dojdzie kto tych ludzi będzie dowozil.co to za szopka. Trzeba w mieście warunki tworzyć i integrować i tu kawiarenka na rynku ma sens. Jak się o ludzi dba czyli mają gdzie mieszkać i za co żyć to się sami zintegrują i zajęcie znajdą.chyba że ktoś lubi opiekę instytucjonalna to ok.

 » do rudy (UPS | 02-09-2021, 21:52:32)

ŚDS a DDP to dwie odrębne sprawy. Zapoznaj się z zasadami ich funkcjonowania i będziesz wiedział wszystko. Dobrze, że ktoś umie postarać się o projekty i dofinansowania. Ja też jestem bob budowniczy i nie znoszę polityki konsumpcyjnej, a może prościej nie znoszę ludzi typu od łapy do papy i nic więcej.

 » Babcie i dziadki na start! (Wik. | 02-09-2021, 21:41:26)

Babunie i dziadziunie czy słoneczko czy deszcz - na rowerek i do Łąkiego! Ha, ha, ha.

 » Kompleks prawie gotowy (Rrr | 02-09-2021, 20:10:08)

Hahaha. Działka nr 137. Jak tajemniczo. Proponuję odpalić geoportal w internecie, wpisać Łąkie i poszukać działkę nr 137. Hmmm. Gdzie oni tam wcisną ten budynek? Jeszcze tylko ścieżka pieszo rowerowa, rekultywacja plaży i będzie full wypas.

 » ***** (Polak | 02-09-2021, 19:50:46)

A szpital w Strzelnie i geriatria,która miała powstać pustoszeje i straszy.Będzimy mieli szpital polowy w Łąkie.

 » do mieszkaniec (UPS | 02-09-2021, 19:21:05)

Nie masz dzieci, to w sam raz dla ciebie. Jeszcze będziesz dziękował. Inicjatywa godna podziwu.

 » DDP w Mogilnie (Senior | 02-09-2021, 18:00:36)

U nas też miał powstać taki dom dziennego pobytu na Świerkówcu, przy ul. Łąkowej o co bardzo mocno zabiegała od lat radna Teresa Kujawa, ale jakoś władza uciekała i ucieka od tego tematu. Dlaczego panie burmistrzu Duszyński? Przecież pan też będzie kiedyś seniorem?!?

 » LODY LODY . (LODY | 02-09-2021, 15:35:51)

LODY, LODY !

 » ddp (mieszkaniec | 02-09-2021, 14:55:23)

Rozbój w biały dzień Panie Chudziński.

 » łąkie (rudy | 02-09-2021, 14:18:38)

Czegoś tu nie POjmuję, przecież gmina ma już Środowiskowy Dom Samopomocy, który pod nowym kierownictwem wyraźnie podupada, więc po cholerę budować w gminie kolejny? Czy tylko po to, żeby stowarzyszenie żony (obecnej) burmistrza, czyli burmistrz na tym zarabiali? Przecież zmianę funkcji ŚDS zaplanowała już odwołana w skandaliczny sposób była Pani Kierownik. Wystarczyło to tylko wprowadzić w życie, tylko że tu chodzi o to by kręcić lody, jak to w PO.

 » Wypowiedz (Mieszkaniec | 02-09-2021, 10:19:46)

Ciekawi mnie fakt dlaczego to stowarzyszenie zaczęło tak prężnie funkcjonować po wybraniu nowego burmistrza wcześniej nic dla miasta nie robiło teraz się nagle potrzeby społeczeństwa znalazły. a wcześnie ich nie było?

 » Buahaha (Mieeetek | 01-09-2021, 23:55:46)

Ale jaja...

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Tajemnicze odwołanie (25)
 » Areszt za podpalenie (7)
 » Poznaj Karola Nawrota (0)
 » Tradycyjne stoły wielkanocne (5)
 » Kolejny market spożywczy (26)
 » Jak dobrać firany? (0)
 » Podziękowała policjantom (9)
 » STRZELNO: Niedziela Palmowa (0)
 » Dwóch kandydatów na wójta (58)
 » Twoja kandydatka na radną (1)
 » Potrącenie uczestnika protestu (12)
 » Przegląd palm wielkanocnych (0)
 » Niedzielna wystawa stołów (1)
 » Tylko jeden kandydat (69)
 » 15. edycja gminnego konkursu (1)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ