Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Powiat Mogileński - Rolnictwo

Rolniczy strajk

2024-02-05 08:14
 

Rolnicy z okolic Mogilna i Strzelna zdecydowali się o przyłączeniu do ogólnopolskiego strajku, który ma rozpocząć się 9 lutego w całej Polsce. Sprawdź, jak i gdzie mają protestować na terenie powiatu mogileńskiego.

Działacze i związkowcy zapowiadają ogromny, ogólnopolski protest, który rozpocznie się w piątek, 9 lutego i potrwa 30 dni. Będą blokady granicy, autostrad i dróg w całym kraju. Problemem jest nie tylko nadmierny i niekontrolowany import zbóż z Ukrainy, ale także wdrażanie Zielonego Ładu, który zawiera - zdaniem rolników - wiele bezsensownych i szkodliwych zapisów oraz zasad.

Na terenie powiatu mogileńskiego rolnicy swój protest przeprowadzą na drodze krajowej nr 15. Pierwszym punktem spotkania jest parking przy Restauracji Chata Wiejska w Kwieciszewie, gdzie od 9:30 mają wyruszyć na trasie Kwieciszewo - Trzemeszno - Kwieciszewo. Planowane zakończenie o godzinie 13:00. Następna grupa ma wyruszyć ze stacji paliw Watis w Sławsku Dolnym koło Strzelna o godzinie 10:00 na trasie Sławsko Dolne - Markowice. Organizatorzy proszą mieszkańców i kierujących o wyrozumiałość. (PK)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [84]» dodaj komentarz   

 » Srasiu:) (Adasiu | 15-02-2024, 05:59:54)

Adasiu tak chemirol jest ! A przy okazji aż dziw, że potrafisz komentarz na cmg napisać, skoro nie potrafisz dobrze czytać

 » Historia (Hejka | 14-02-2024, 15:45:56)

Przegrany Narodzie ! Dwa trzy obywatelstwa ,? Paszport ? Kto w Polsce jest Polakiem ?

 » powietrze (czyste | 12-02-2024, 19:44:20)

Jak tam palenie starych opon i robienie obory na ulicach?Mamy juz jakies sukcesy?Bedą wieksze dopłaty?:)

 » Srasiu:) (Adasiu | 12-02-2024, 17:22:53)

Adasiu tak chemirol jest ! A przy okazji aż dziw, że potrafisz komentarz na cmg napisać, skoro nie potrafisz dobrze czytać

 » Lista (Lista | 12-02-2024, 17:19:30)

Lista jest publiczna. Tak na liście jest chemirol!

 » słuszny strajk (Ewa | 12-02-2024, 10:03:54)

Adaś masz rację, i nie wiem co ten fałszywy gniot robił na proteście, ukarać cwaniaków,

 » ??? (?? | 11-02-2024, 20:11:25)

a ten od CEBULI mogilniak gdzie?

 » Adaś (abc | 11-02-2024, 18:42:37)

Wystarczy poczytać.doradca i partner.

 » strajk (Stefan z bloku | 11-02-2024, 17:20:20)

Popieram rolników precz z komuchami, pie....lą im skomlą jak te ich psy na smyczach

 » Obserwator (abc | 11-02-2024, 17:17:39)

Gratuluje kubków smakowych.Prawdziwe ,zdrowe jedzenie było kiedyś.Pamietam smak kiełbasy zwyczajnej jaką dawali ludziom przy maszynie do młócenia.Teraz drób,trzoda,bydło żre chemie.Popytaj starych rolników ile dni spędzali przy zielsku w burakach?Teraz rolnictwo to normalna działalność i trzeba liczyć a nie beczeć.Unia nie pasowała to nie trzeba było brać.

 » Popieram rolniczy protest (Adaś | 11-02-2024, 15:38:38)

Kto z obecnych na proteście skupował zboża z Ukrainy? Mo....a?

 » Strajk (Obserwator | 10-02-2024, 19:44:47)

Do wszystkich komentujących za I przeciw rolnikom. Jeśli rolnicy w całej prawie Unii strajkują i desperacko proszą o uwagę to wydaje mi się , że chyba coś jest nie tak . Bo jakby mieli , było dobrze to nikt by nie strajkował , wolałby siedzenie w domu z rodziną a nie spędzanie czasu w traktorach zimą . Nauczyciele , pielęgniarki, strajkowali i mieli poparcie a jak strajkują rolnicy , sadownicy , przedsiębiorcy to człowiek człowiekowi wilkiem. Ja nie chce jeść robali, chleba z pszenicy która powinna być palona w piecu , mleka z wody i chemi . Tęsknię za normalnym jedzeniem , kiedyś to było jedzonko i mniej chorób, nowotworów wirusów. Mam działkę i ile mogę jem swojego bez chemi i kupuję u rolnika bezpośrednio jaja , drób, mięso. Widzę kurę, kurczaki , swinkę . Rolnik zaufany mogę iść z nim przejście po budynkach , widzę co jedzą, kury chodzą na zewnątrz i to widać po smaku . Bo smakuje zupełnie inaczej niż sklepowe , nie psuje się tak szybko . Jestem za ROLNIKAMI , popieram ich protest bo wiem że nie śpią tak jak inni piszą. Nie chciałbym zamienić się na ich miejsca , na ich pracę . Ja mam urlop , chorobowe , dni wolne , weekend to jest weekend a u nich non stop praca nawet w święta. Zwierzęta same sobie gnoju nie wyrzuca , nie pościelą, nie wydoją nie nakarmia . Składam Wam szacunek za Waszą pracę, karmcie nas tak jak kiedyś.

 » jo,jo (abc | 10-02-2024, 17:53:52)

Bądżcie na drogach w żniwa buhhhhhhaaaa.Zalożymy się?Wasi dobroczyńcy od których kupujecie ŚOR ,bedą mieli pełne magazyny zboża z ukr.Chyba pozostanie Wam zostanie piekarzami

 » rolnik (luki | 10-02-2024, 13:55:14)

rolniku wez się do pracy , nie za blokowanie co takiego my (normlani ludzie wyborcy itp ) Ci zrobiliśmy abys blokował i nam przeszkadzał w pracy. czy My blokujemy wam dojazd na pole do skupu itp.?mysle ze nie ,a Ty nam dojazd do pracy do firmy i w miejsce docelowe blokujesz . tyle co y od panstwai od uni dostajesz to żadna branża nie dostaje . za palenie Tych opon itp to bym wam takie mandaty walił ,żebyś sie dopiero zdziwił.

 » cep od żniw (jo | 09-02-2024, 19:43:15)

i co zrobisz w żniwa gamoniu jak na drogach będzie jeszcze więcej rolników?

 » karakan Kołodzielczak zdrajca (blokawać do skutku | 09-02-2024, 19:41:00)

fiir dojczlad wziął sobie do ekipy krasnala żeby mieć spokój z rolnikami a tu się sztuczka nie udała

 » do Mieeetek (rolnik | 09-02-2024, 19:18:34)

Dotacja do paliwa od ktorego tez za kazdy litr wykorzystany na polu placimy na drogi

 » rolnik (abc | 09-02-2024, 18:05:34)

Widocznie sam jesteś ''pustogłowy''.Nikt kto ma kredyty,działalność.....nie płacze i nie strajkuje .Ma swój honor że jeśli podjął złe decyzje to sam za to odpowiada a nie utrudnia życia innym.Zapytaj Swoich kolegów rolników czy jak jadą na zakupy do marketu , wiedzą skąd ta żywność pochodzi?

 » Rolnik (Rolnik | 09-02-2024, 17:37:24)

Podziękuję się rolnikom latem w trakcie żniw.

 » do rolnik (Mieeetek | 09-02-2024, 13:30:44)

Ale pralki, lodówki, samochody, kupujemy za swoje, nikt nam nie da dotacji, a później nie dołoży do prądu tak jak Wam do paliwa.. Sami zapracowaliśmy na to co mamy, i nie staliśmy w kolejce po zrabowane przez komunę...

 » Do rolnik (Paweł | 09-02-2024, 11:47:47)

Panie Rolniku szanowny troszkę kultury i nie obrażania innych. A jak Pan myśli czy nam bank nie zabierze mieszkania jak przestaniemy spłacać kredyt? Bo zachorowaliśmy, bo straciliśmy pracę. Jak Pan myśli ilu Polaków jeździ drogimi samochodami a ilu takimi 15 lat i więcej? Jak Pan myśli czy my nie musimy wypełniać różnych dokumentów chcąc coś załatwić? Większość Polaków też nic nie dostaje tylko musi na wszystko zapracować to dlaczego nasz obrażasz? My Tobie nie przeszkadzamy w pracy, nie niszczymy Twoich upraw.

 » słuszna sprawa te blokady (rolnik bez ciągnika z milion | 09-02-2024, 11:16:11)

bartuś, po co te nerwy, jeszcze ci żyłka pęknie i będzie po tobie, nie unoś się z takimi mądrościami, nic o mnie nie wiesz a wysnuwasz czarne teorie, nie martw się o mnie, mam może i nie za wiele, ale dbam o to i pracuję być może więcej niz kto inny, nie licytuję się o to, a co do mojego spożycia, zapewniam cię że jak czytam twoje nerwowe wypociny, z pewnością jesteś w spożyciu lepszy, byle co jesz-pijesz i byle co gadasz

 » Popieram rolników (Z miasta | 09-02-2024, 11:11:29)

Brawo precz z komuną, lewakami

 » Strajk popieram (Agatahogata | 09-02-2024, 10:45:53)

Oh ludzie ludzie.Co z tego że mają lepsze traktory dostali dotacje to mają. Czy wy jak dostajecie dotacje na te zasr**** pompy ciepła z gminy za kilkadziesiąt tyś zł to też jesteście tacy bogaci bo macie pompy ciepła?;albo wolicie żreć chleb z ukraińskiej skażonej mąki niż z Polskiej? Ostatnio przyszły zgnite owoce do Polski a nasze polskie są blokowane tego chcecie ? Popieram ten strajk

 » do Rolnik (UPS | 09-02-2024, 10:12:11)

Rolniku, tobie coś się poprzestawiało. Żebractwo u Ciebie jest na porządku dziennym, tylko nazywa się bardziej wzniośle, a mianowicie DOTACJA i DOPŁATA. Prawda, jak godnie to brzmi, a w Twoim mniemaniu to nie jest zapomoga. Przecież po inne rodzaje dopłat też zabiegasz, czego przykładem jest ten strajk. Zastanów się nad tym, że zaspakajasz swoje żądze cudzym kosztem, a to jest grzechem ciężkim.

 » Strajk (Rolnik | 08-02-2024, 22:57:21)

Tak czytam te komentarze PUSTOGŁOWYCH . A Wy co też do pracy jeździcie rowerem pierzecie tarka , gotujecie w kuchni węglowej, palicie w kaflaku , kozie czy tym podobnym piecu , mięso trzymacie w beczkach i kąpiecie się q bali , wszystko robicie ręcznie jak kiedyś? W głowach się Wam poprzewracało od dobrobytu . Niech nas zlikwidują to ciekawe skąd weźmiecie chleb , masło , mięso itd Wy cymbały zazdrosne . Ja mogę w konia robić , tylko żeby znów jakiś Cymbał nie powiedział, że znęcam się nad zwierzęciem . Pracuje to mam nikt mi niczego za darmo nie dał, nie chodzę po zapimogi , do Caritasu tez nie chodzę jak Wy . Pracuje na swoim i mam , nie żebrzę bo mam swoją godność . A wy czego mi zazdrościcie pracy i problemów, wyzysku przez innych , biurokracji. Mój los zależy od pogody susza , powódź czy moja choroba i jest po wszystkim , po gospodarstwie , po maszynach . Bank zabiera wszystko dosłownie wszystko nawet dom . I czego nam zazdrościcie , no czego ?

 » Do "rolnika", który nie ma ciągnika za milion.... (bartek | 08-02-2024, 22:34:05)

To co robisz z dotacjami unijnymi? Robić się nie chce, to nie masz, pewnie sporo spożywasz skoro pozwalasz sobie na tak wyjatkowo chamski i prostacki wpis, bo mózg zżarty . Weź się do roboty, tak jak inni.

 » do Kiha (mieeetek | 08-02-2024, 21:10:17)

taa, ziemię po ojcu i dziadku...która od komuny za darmo dostali, a komuchy zrabowały... Nam żywności nigdy nie zabraknie...Ukraina, Białoruś, itd będzie zawsze miała nadmiar, bardziej opłacane bedzie dla nich upchnąć do nas niż wozić aż do Afryki...Nawet jak by było dużo drożej to i tak będzie taniej kupić niż dawać wam dopłaty, ulgi, zwroty za paliwo itd .. Wcale nie jesteście nam potrzebni... Wszystko można kupić...

 » Tak czy nie (Pogromca hipokrytów | 08-02-2024, 20:34:53)

Czy ludzie, którzy mieszkają w mieszkaniach, które spłacają przez 30 lat są bogaczami?

 » rolnik (abc | 08-02-2024, 17:40:00)

Gó*no kogoś obchodzi za ile Ty masz ciągnik.Zawsze mówiliście że dopłaty macie od nas wszystkich żeby tanio produkować.Uwierzyliście w słowa byłego ministra którego sami wybraliście,żeby nie sprzedawać bo bedzie drogo.Cud miał się zdarzyć i nie wyszło.Wyr....ły Was firmy od których kupujecie ŚOR.Może warto protest zorganizować u kogoś kto najwięcej ma starego zboża.Teraz wybraliście.Gość z PSL ,lekarz ministrem obrony.To może Was uleczy i obroni.

 » Źle, niedobrze i jeszcze gorzej (wieśmak | 08-02-2024, 16:08:02)

Rolnicy teraz nie mają źle. Jeszcze 30 lat temu, mogli mówić że się napracowali, ale nie teraz. Popatrzcie ile teraz trwają żniwa? Mówią, że jest źle, bardzo źle. Jest tak źle, że kupują traktory za miliony, maszyny za miliony, ale jest źle. Niech tylko się dowiedzą, że ktoś chce sprzedać kawałek ziemi, wtedy pieniądz nie gra roli. Sami się trochę rozejrzyjcie i zobaczycie ile nowych samochodów sobie w ostatnim czasie kupiliście. Żeby nie było że zazdroszczę, nie muszę. Od 1989 roku, cały czas jest narzekanie rolników, że jest źle. Jak jest źle, to sprzedaj hektary, gwarantuję że znajdzie się chętny i je kupi, i nie będzie narzekał.

 » Strajk (Pako | 08-02-2024, 12:41:31)

Niech rolnicy nie płaczą za bardzo bo jeść zawsze co mają a sprzęty rolnicze za kilkaset tys zł tak jak ich wartość hektarów.... Ale wciąż mało i mało.....

 » do Mieeetka (Zdzichu | 08-02-2024, 09:06:48)

zapomniałeś jeszcze o weganach żrących szczaw i mirabelki;

 » nie mam traktora za milion (rolnik | 08-02-2024, 08:38:36)

mieszkaniec i ten z koziego miasta strzelnianin, dla zdrowia wypili tran zmieszany z kupą, dlatego mówią takie bzdury, szkoda dyskusji z takimi bezmózgami

 » Strajk (Syn rolnika | 08-02-2024, 08:33:01)

Prawda jest taka, dawniej w gospodarstwie rolnym trzeba było zapier...ać od świtu do nocy. Dzisiaj praca to prawie relaks. Wsiadacie do ciągników i innych sprzętów za miliony, pracuje się wygodnie, klimatyzacja, słuchacie radia . Orka.siew , żniwa, to w porównaniu z wcześniejszymi pracami trwa bardzo krótko. Potem to już prawie wakacje do wiosny.

 » Pazerność (Mig | 08-02-2024, 08:17:09)

Teraz rolnicy nie mają źle! Bardzo dobrze im się żyje. A jeżeli Wam źle zmieńcie pracę. Wpolecam wyjedźcie do Anglii , Dani , Szwecji, Belgii, Niemieci będziecie żyć jak ,,pączki w maśle"!

 » strajk (rolnik | 08-02-2024, 01:13:49)

Idą wybory każdy sposób dobry aby zdobyć głosy będzie protest rolników nakręcany też przez chudniego na strajku zobaczycie grochówkę i poparcie pracowników gminy z naszych podatków i naczelny kucharz growóweczke rozda za nasze podatki szok

 » Blokada (Rutten | 07-02-2024, 22:52:22)

Wlepić każdemu za blokowanie po 5 tys na łeb to więcej blokad już nie będzie a mało tego jedzie blokuje i jeszcze przez komórkę nadaje z bananem na mordzie łapać i karac

 » strajk rolniczy (sicha | 07-02-2024, 22:17:37)

Do wszystkich co tak sr.ją na rolników,mam nadzieję że braknie wam żarcia w marketach i przyjdziecie na wieś po jedzenie.Co zrobią rolnicy powiedzą wp...lać na szczaw,albo na szyszki do lasu.

 » Blokować szczelnie (Kiha | 07-02-2024, 22:12:25)

Ty przedsiębiorco podzieliłeś się zasiłkiem covidowym z pracownikami? Już znamy takich jak ty. Ja mam ziemię po dziadkach, ojcu, kilka pokoleń pracowało na to co mam a teraz mam stracić bo unia tak chce? A ty masz firmę raptem od 90 roku i już musisz mieć Mercedesa a pracownicy za najniższą. Jak unia wyciągnie rękę po twoje to co wtedy?

 » ćwiczenia (Qinling | 07-02-2024, 20:08:46)

Oglądałem kiedyś na youtube co dzieje się na przemysłowych farmach zwierząt.uff! Przyszłość nie wygląda kolorowo. Czip liczy ilość pobrań karmy, odpojeń, płody żywe, martwe, przyrosty, wydajność. I żeby kredyt za nowoczesność spłacić szybko zabija się zwierzęta, bo wydajność zbyt eksploatuje zdrowie. No ale pewnie różnie to jest. Jeden hoduje króliki, inny kozy i może nie jest odór aż taki jak na filmach, że kobieta otwiera okno i budzi się w nocy zapłakana od smrodu gnojowicy i ta gnojowica zalega w rowach, dołach i lęgną się komary i mnóstwo much. Ostatnio jeden rolnik mówi, czy wiem ile dodaje się chemii do mleka. Nie mogłem uwierzyć. Szczęście mieć wieśniaka za sąsiada, mleko od ďżersejki, chwasty z łąki, wiejskie jaja. Miasto to miasto, ludzie mówią, że tak przywykli do chemicznego żarcia, że to już im nie szkodzi. A pasze dla kur muszą zawierać najmniej 14 chemicznych substancji, bo inaczej jedna czy dwie nie rośnie i psuje wyniki farmie. Dobre bo Polskie?

 » Blokady (Tak-Tak | 07-02-2024, 19:35:21)

Jedyne rozsądne wyjście to ograniczenie produkcji żywności. Bo jest jej w Europie ponad miarę. Może te schematy "ekologiczne" mają to na celu.moze nie 4 procent pod ugotowanie a 33%-klasyczna trójpolówka. Pole odpocznie i ograniczy się produkcję, która dotowana ląduje na wysypisku.

 » Protesty (Tak-tak | 07-02-2024, 19:29:07)

Jacy ci "rolnicy" z całej Europy są solidarni ale inaczej. Polscy nie chcą wpuścić żywności z zagranicy ale swoją produkcję pchają " na eksport". Co Twoje to nasze a co moje to nie rusz - tak mawiają chłopi z dziada pradziada.

 » Protest (Tak- tak | 07-02-2024, 19:22:33)

8 lat słuchali plebanów i głosowali na PiS a więc ich "wysłannika" , najgorszego komisarza w historii EU Wojciechowskiego. Moja chata z kraja, wcale nie. Gospodarka to system naczyń połączonych. Rolnictwo w tym systemie działa również.

 » ... (Mieeetek | 07-02-2024, 17:30:46)

Prawda jest taka, że wszystko dąży ku temu żeby nie było można nic hodować, żeby nie było polowań, wędkarstwa, czy choćby jazdy konnej... W tym nowym świecie dobrze będzie się żyło tylko pederastom i różnym zboczeńcom..

 » Obserwator (mieszkaniec | 07-02-2024, 14:53:18)

UE i USA mają ten sam plan , to co robią z rolnikami jest celowe.

 » strajk (Strzelinianin | 07-02-2024, 14:39:29)

Skoro nie stać was na kredyt za traktory to po co bierzecie te kredyty. Mnie tez nie stać na mercedesa S klasę a bardzo bym chciał, więc nie biorę kredytu , mało tego nikt by mi tego kredytu nie dał bo trzeba mieć jeszcze zdolność na taki sprzęt. Nie podoba się to zmienić prace. Wszędzie potrzebują do pracy. Ciekawe jak drożyzna była za tamtego rządu to strajków nie było a też wpuszczali zboże z Ukrainy, teraz nowy rząd miesiąc i już strajk. Brak słów, co za poziom myślenia

 » Strajk (Mieszkaniec | 07-02-2024, 12:55:40)

Wy rolnicy dostaliście ziemię od rodziców. A my przedsiębiorcy w większości zaczynamy od zera i nikt się o nas nie martwi. Jak macie aż tak źle lub za zimno w tych milionowych traktorach to zrezygnujcie. Idźcie na etat i będziecie mieli super, zero stresu i pensja co miesiąc. Skoro tak źle to zmieńcie coś, co mnie to obchodzi o mnie nikt się nie martwi. Ale jak nie dojadę do pracy przez was to wam nie radzę.

 » popieram (gargamel | 07-02-2024, 10:15:37)

co z tego że mam traktor za milion. Muszę czymś pracować. Czasy się zmieniły a reszta społeczeństwa myśli, że chłopi orzą końmi w polu. Jeżeli z tej pracy nie starczy mi na kredyt za ten traktor, na inwestycje, na koszty bieżące a nie mówiąc o zysku, urlopie? dopłaty dopłatami a wymogi coraz bardziej absurdalne. Unia jest jak diler, raz weźmiesz dopłatę a ugotują cię na resztę życia. wszystko ma swoje granice.

 » Łączmy się ludziska (popierajacy | 07-02-2024, 10:05:19)

Popieram strajk rolników. Ci co tego nie rozumieją są z pod butem władzy która nie zawsze prowadzi naród ku dorbobytowi. zazwyczaj dbają o własne dupska i posadki aby jak najdłużej cieszyć się wypłatą. Na szczęście to ludzie decyduja kogo wybierać na swoich reprezentantów i jak się nie podoba to na produkcję albo do obornika.

 » Do rolnika (tomasz z Mogilna | 07-02-2024, 09:05:54)

Mogilno to miasto...chcesz czy nie chcesz to miasto i nie musisz się z tym zgadzać. Możesz drogi blokować...ja tylko dałem dobrą radę, ale rolnik oczywiście wie lepiej. Powiedz tylko czemu nie pójdziesz strajkować pod urząd gminy, urząd starosty? No czemu? Ja ci powiem. Bo ci co wam każą strajkować na drogach idą ramię w ramię z posłami. Możecie stać i blokować drogi...równie dobrze możecie blokady robić w lesie. Taki sam pożytek. I jeszcze jedno pytanie. Ukraina produkowała zborze zawsze. Nawet więcej niż teraz bo część terenów przejęła im Rosja. To kurczę czemu jest jak jest...ktoś ciągle skłóca Polaków? Nie można zarobić na transporcie zboża ukrainskiego- wysyłać go tam gdzie było wysyłane kiedyś? A nasze ( skoro lepsze) zostawić w Kraju? Można! Tylko najpierw trzeba zrobić przekręt i zarobić - i tak się dzieje...a wy sobie stójcie i blokujcie drogi. Z czasem osiągnięcie co chcecie, ale wiedzcie że mogliście prędzej zakończyć ten przekręt. Oczywiście rolnik ma inne zdanie...koń sprzedany, traktor ( nie polski) kupiony. Wie lepiej...

 » do mieeetka (katolik | 07-02-2024, 07:21:14)

Ponownie udowadniasz swej malostkowości.Rusz wreszcie głową, poszukaj tej stosownej ściany,rozpędż się i wal,wal.Może te miliony i głupotę wybijesz z główki.Oby skuteczniej.

 » Blokada (Rutten | 07-02-2024, 07:04:34)

Do Warszawy na wiejska wyp... a nie na wioskach pokazówki robić normalny rolnik co ma co robić to w gospodarstwie nie jedzie blokować drog

 » Kasta (MAG | 07-02-2024, 06:40:13)

Nowa kasta obszarników, która chciała by jeszcze więcej, zobaczcie kto tam pojedzie, ale bida aż piszczy dopłaty do wszystkiego mają i ciągle w d.pach źle. Mało i mało. Zwykłym polakom utrudniają życie. Idźta piechotą pod biura tych co na nich głosowaliśta. Tylko w głowach mają jebać nawozu do oporu i niech bydzie po 500 ton towaru z hektara tylko dopłata do nawozu aby conajmni 95% była. O to bydzie dobrze.

 » gazy cieplarniane (Qinling | 07-02-2024, 06:13:45)

Skoro rolnictwo odpowiada za ocieplenie, to zamknąć rolnictwo. Będzie zimowo jak dawniej.

 » Protesty (Hejka | 07-02-2024, 02:40:39)

Proste.Pytanie ! Kto tak naprawde chce.cos znowu ugrac kosztem chlopa ? Wybory do parlamentu Europy ? Zamiana jednej dyktatury na inna nic nie.zmieni , czerwoni zieloni czarni czy huj wie jeszcze jaki kolor wymysla ! To nic nie zmieni !! Poco denerwowac sie , zdrowie niszczyc sobie I innym ? Unie stac na doplaty , Unie stac na ugorowanie.Europy. .Unie.stac na zakup.zdrowej ekologicznej zywnosci z Kosmosu , A my rolnicy z dziada pradziada nawet na ziemie ojcow.Nie.bedzimy mogli wejsc I Kurwa.wysrac sie bez pozwolenia urzedasa

 » Protesty (Hejka | 07-02-2024, 02:38:54)

Proste.Pytanie ! Kto tak naprawde chce.cos znowu ugrac kosztem chlopa ? Wybory do parlamentu Europy ? Zamiana jednej dyktatury na inna nic nie.zmieni , czerwoni zieloni czarni czy huj wie jeszcze jaki kolor wymysla ! To nic nie zmieni !! Poco denerwowac sie , zdrowie niszczyc sobie I innym ? Unie stac na doplaty , Unie stac na ugorowanie.Europy. .Unie.stac na zakup.zdrowej ekologicznej zywnosci z Kosmosu , A my rolnicy z dziada pradziada nawet na ziemie ojcow.Nie.bedzimy mogli wejsc I Kurwa.wysrac sie bez pozwolenia urzedasa

 » Protesty (Hejka | 07-02-2024, 02:37:43)

Proste.Pytanie ! Kto tak naprawde chce.cos znowu ugrac kosztem chlopa ? Wybory do parlamentu Europy ? Zamiana jednej dyktatury na inna nic nie.zmieni , czerwoni zieloni czarni czy huj wie jeszcze jaki kolor wymysla ! To nic nie zmieni !! Poco denerwowac sie , zdrowie niszczyc sobie I innym ? Unie stac na doplaty , Unie stac na ugorowanie.Europy. .Unie.stac na zakup.zdrowej ekologicznej zywnosci z Kosmosu , A my rolnicy z dziada pradziada nawet na ziemie ojcow.Nie.bedzimy mogli wejsc I Ku..a.wy..ac sie bez pozwolenia urzedasa

 » Strajk (Min | 06-02-2024, 22:18:46)

Jak Wam wszystkim chleba zabraknie to dopiero zrozumiecie protesty i to czy dojedziesz do pracy na czas czy za godzinę nie będzie miało znaczenia.Dziś to największa grupa zawodowa w kraju która może coś wskórać,bo nie ma zakładów pracy,hut , górników,stoczniowców i.t d Więc się zastanowić co piszecie.

 » Protest (Anty | 06-02-2024, 21:43:22)

Na rolnikach to się nie zakończy.Agenda 2030.Bedziemy jeść korporacyjne sztuczne świństwo z robali i laboratorium a w miedźy czasie wprowadzą cyfrowy pieniądz i jeszcze kilka rzeczy które raczej nam się nie spodobają.Radze podnosić swoją świadomość.Na początek włączcie kla.tv

 » hmmm (Mieeetek | 06-02-2024, 21:20:34)

W sumie też bym się wk....jak by mnie było stać tylko na traktor za 600 tysięcy, a nie milion...

 » Strajk (Nie rolnik | 06-02-2024, 20:33:08)

Takie opinie jak do produkcji lub batem rozegrać to jest masakra jakby nie rolnicy to byś tam nie mieli co kurwa żreć ludzie a jakby wojna wybuchła to byście spier*alali pierwsi na wieś po żarcie

 » Rolnicy (abc | 06-02-2024, 19:35:50)

Wiadomo od zawsze że jesteście super solidarni.Macie Wojciechowskiego,Kołodziejczaka ,nowego w podeszłym wieku ministra.Umówcie się że nic nie sprzedajecie i zobaczycie Waszą solidarność.Wszyscy i tak żrą chemie ukraińską czy polską.

 » strajk (farmer | 06-02-2024, 19:25:05)

przygotowałem gnojówkę jakby co

 » haha (ploter | 06-02-2024, 08:39:14)

A blokujcie sobie drogi, mam to w d... do pracy jeżdżę pociągiem.

 » blokady (rolnik | 05-02-2024, 20:46:04)

wielki tomaszu z wioski Mogilno, przeanalizuj i wyciągnij wnioski, tylko twój komentarz jest odmienny, wyciągnij wnioski

 » Do rolnika (tomasz z Mogilna | 05-02-2024, 20:03:31)

Nie miłe że obrażasz. Szkoda że nie rozumiesz i myślisz egoistycznie tylko o sobie...chcesz osiągnąć cel przeszkadzając tym którzy nie mają wpływu. Gdzie tu sens? Równie dobrze możesz iść robić blokady w lesie... przynajmniej nie będziesz przeszkadzał. A z drugiej strony to wiadomo kto każe wam blokować drogi...komu jest zwłoka na rękę. Macie kretów wśród doradztwa więc sobie blokujcie drogi. Na każdym dniu ktoś zarabia miliardy, a wy tracicie.

 » przeciwnicy (tomasz | 05-02-2024, 18:43:32)

Polska to kraj rolniczy. 56% kraju to powierzchnie rolne. Przemysł mamy słaby a fiir dojczland wykończy go do reszty, sektor usługowy w jakiejś części też obsługuje branżę rolniczą. Wszystko jednak tak czy siak kręci się wokół rolnictwa. Istnienie kążdego Państwa, to własna waluta, to swoje wojsko i własne jedzenie. Dziwię się, jakimiś głosami które nie popierają tych ludzi bo każdy z krytykujących jest powiązany z rolnictwem.

 » Haha (Polak katolik | 05-02-2024, 17:47:02)

A ja mam na was wyj....! Mam jeszcze kilka dni zaległego urlopu z zeszłego roku i biorę w piątek..

 » Obserwator (mieszkaniec | 05-02-2024, 16:44:25)

Popieram rolników w 100 %, jestem w temacie, albo rolnictwo albo plastikowe mięso i robaki od Unii Europejskiej.Szkoda że wasze kochane media jak TVP i TVN nie informują jak rolnicy godnie i potężnie protestują w UE.W Brukseli też już dają o sobie znać rolnicy.

 » rolnicy (janek | 05-02-2024, 15:24:28)

Popieram. Trzeba walczyć o rolnictwo i żywność.

 » Zablokować whu#!! (Kołodziej | 05-02-2024, 14:57:57)

Blokada powinna być 100% a nie takie przepuszczanie. Zabkokawac żeby nawet pieszo nie przełazili. Popieram jak najbardziej.

 » drogi (czyste | 05-02-2024, 13:07:47)

Moi kochani rolnicy , ja podziękuje w żniwa Wam za te blokady.

 » Ukraina (Ukraina | 05-02-2024, 13:04:29)

Do tych wszystkich komentatorów co nawet nie wiedzą z czym powiązany jest strajk. Przyjdziecie z podkulonym ogonem jeszcze do Polskiego rolnika jak zaczniecie sra* Ukraińskimi produktami "Niby ekologicznymi". A co do rolników to popieram ich ciężką prace za którą nie są docenieni!

 » Ukraina (Ukraina | 05-02-2024, 12:59:57)

Do tych wszystkich komentatorów co nawet nie wiedzą z czym powiązany jest strajk. Przyjdziecie z podkulonym ogonem jeszcze do Polskiego rolnika jak zaczniecie sra* Ukraińskimi produktami "Niby ekologicznymi". A co do rolników to popieram ich ciężką prace za którą nie są docenieni!

 » protest (jan | 05-02-2024, 12:15:21)

POPIERAM PROTESTY ROLNICZE TRZEBA WALCZYĆ O SWOJE.

 » protest (jan | 05-02-2024, 12:15:15)

POPIERAM PROTESTY ROLNICZE TRZEBA WALCZYĆ O SWOJE.

 » Strajk rolników (popierajacy | 05-02-2024, 11:09:30)

Popieram. Od myszy po cesarza wszyscy żyja z gospodarza. Popieram rolników walczcie o Polskę. Tylko manifestacje powinny odbywać się pod domami polityków.

 » Ekoschematy dla polityków (popierający | 05-02-2024, 11:06:14)

Kochani rolnicy popieram WAS całym sercem. Proponuję abyście jechali pod domy polityków, markety oczywiście obcych narodowości. To oni Nas najbardziej niszczą. Duża część społeczeństwa tego nie rozumie. Zrozumie jeśli nałożycie ekoschematy na polityków właśnie. Popieram manifestację i strajk

 » słuszne blokady !!!!!!!!!!!!!!!! (rolnik | 05-02-2024, 11:03:46)

i właśnie dlatego takie strajki mają sens, żeby takim pajacom co tu się wypowiadają życie utrudnić, każdy ma w dupie rolnika, a tak chociaż trochę się przekonają że ktoś taki istnieje, jestem z wami całym sercem i na pewno będę na blokadzie, któryś pajac powiedział że mają rolnicy iść do tych których wybrali, śmiech na sali, akurat ci dążą do zniszczenia rolnictwa, może do tego durnia który na granicy wlazł na TIRA i po raz pierwszy zobaczył rzepak?....bez komentarza

 » Protest (Wit | 05-02-2024, 10:05:30)

Bata i rozegnać normalnym ludzią zycie utrudniają

 » .... Rolników (Pako | 05-02-2024, 09:18:49)

Nie podoba się praca na roli to na produkcję

 » Do Brukseli protestować (Ja | 05-02-2024, 08:54:57)

Jaką wyrozumiałość? Mnie też się w mojej pracy wiele nie podoba ale nie wychodzę na drogę i nie utrudniam życia innym. Decydenci ta drogą nie pojadą i mają wygilane że ja stoję. Wszyscy się udzieliła te drogi i nie potrafią nic bardziej sensownego wymyślić tylko głupie blokowanie.

 » Hmm.... (tomasz z Mogilna | 05-02-2024, 08:50:54)

No fajnie, a kto ucierpi? Oczywiście ten kto będzie chciał dojechać w danym kierunku...np. przedsiębiorca, osoba jadąca lub wracająca z pracy, człowiek który ma sprawę do załatwienia. Bez urazy, ale rolnik powinien myśleć a nie robić pokaz na ulicy swojego sprzętu. Moim zdaniem to marnowanie własnego paliwa i czasu. Strajk to się robi tam gdzie są winni...tam gdzie są ci co decydują by was wysłuchano, a nie gdzieś na drogach, zajazdach i tym podobnych miejscach. Niech się wykażą działacze i urzędnicy których wybraliście w wyborach.

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » W 43. rocznicę... (1)
 » Mogileński kiermasz (0)
 » STRZELNO: Salmonella w przedszkolu (12)
 » 18 kradzieży z włamaniem (3)
 » Ukarani za szybką jazdę (8)
 » Wręczył policjantom łapówkę (4)
 » Kontrola trzeźwości (5)
 » WSZEDZIEŃ: Mikołajkowe atrakcje (4)
 » Smakowali wigilijne potrawy (6)
 » Mandat za fajerwerki (15)
 » Rozświetlili parkową choinkę (13)
 » Niebezpieczne zdarzenie (6)
 » Szukasz akcesoriów gsm? (0)
 » Wielki Jarmark Bożonarodzeniowy (5)
 » Niedzielny przegląd stołów (4)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ